Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:Jaa? Kyllä mä itse ainakin nimenomaan teen noin, jos huomaan että joltakin on jäänyt tärkeä osa informaatiosta vastaanottamatta. En kai sitten ole suomalainen.
Tässä on vain se ongelma, että kaikki Suomi-Davet katsovat sinua kuin hullua ja ajattelevat, että ei toi voi tietää jotain mitä minä en ja sitä paitsi en voi tunnustaa tarvitsevani apua, koska se olisi nöyryyttävää. Parempi vain ajaa vaikka sillalta alas kuin ajaa ehdotettua kiertotietä.
Paras päivä ikinä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jaa? Kyllä mä itse ainakin nimenomaan teen noin, jos huomaan että joltakin on jäänyt tärkeä osa informaatiosta vastaanottamatta. En kai sitten ole suomalainen.
Tässä on vain se ongelma, että kaikki Suomi-Davet katsovat sinua kuin hullua ja ajattelevat, että ei toi voi tietää jotain mitä minä en ja sitä paitsi en voi tunnustaa tarvitsevani apua, koska se olisi nöyryyttävää. Parempi vain ajaa vaikka sillalta alas kuin ajaa ehdotettua kiertotietä.
Käsittääkseni suomalaiset yleensä keskimäärin tykkääväät, kun heille puhutaan. Paitsi tietysti ensin säikähtävät, että onko toi hullu vai humalassa, kun se puhuu.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dave kirjoitti:Käsittääkseni suomalaiset yleensä keskimäärin tykkääväät, kun heille puhutaan.
Enpä menisi vannomaan. Eri asia tietysti, jos ollaan ulkomailla ja joku murjaani lähestyy, mutta Suomessa puhuminen on kauhistus. Ei koske kaikkia, mutta ns. tavallinen tallaaja on vain hiljaa ja miettii omaa kurjaa minäänsä.

Toisaalta suuri osa ihmisistä on niin vitun tyhmiä ja juttunsa vielä tyhmempiä, että kuka heitä jaksaisi kuunnella. Kännissä sitten puhuvat, mutta koska kaikki muutkin ovat kännissä urputtaen omaa paskaansa, ei kenenkään älykkyys laske.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 354
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Hollannissa asuin jonkin aikaa pienessä kylässä (10000 asukasta?), missä ihmiset moikkasivat mulle, jos mä katsoin niitä silmiin. Se oli aika hämmentävää, jopa kiusallista.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

No Suomessahan puhuminen ON kauhistus tietysti, mutta jos ihminen alkushokista selviää, niin ehkä sitten..

Mutta joo. Jos Suomessa sanoo "anteeksi" puskiessaan jostain ahtaasta kolosta, niin ihmiset helposti tulkitsevat niin, että "anteeksi" sanoja _vaatii_ itselleen tilaa. Muualla se nähdään niin, että henkilö pahoittelee, että joutuu puskemaan.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Cavallo kirjoitti:Hollannissa asuin jonkin aikaa pienessä kylässä (10000 asukasta?), missä ihmiset moikkasivat mulle, jos mä katsoin niitä silmiin. Se oli aika hämmentävää, jopa kiusallista.
Mä tykkään tosta. Yritän täälläkin moikata polulla vastaantulijoita, mutta kait ne pääsääntöisesti pelkää, että onkohan toi vaarallinen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Dave kirjoitti:Käsittääkseni suomalaiset yleensä keskimäärin tykkääväät, kun heille puhutaan. Paitsi tietysti ensin säikähtävät, että onko toi hullu vai humalassa, kun se puhuu.
No mutta tässä sen näkee, että sunkin kannattaisi asua jossain muualla kuin siellä Espoossa.

On nimittäin paikkoja, joissa ihmiset vielä ihan oikeasti puhuvat toisille ihmisille. Täälläpäin tosin se saattaa joskus olla ihan väärä kieltä, mutta puhuvat kuitenkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ostin itselleni hätävarareissumajoituksia silmälläpitäen makuupussin ja yritin koeponnistaa sitä viimeyönä, mutta se pentele on tehty jollekkin tuulennussimalle vinkuheinälle eikä mahtunut kiinni.

Kiitti nyt tästäkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

En ole ihan varma vituttaako vai pelkästään huvittaa.
Mulla on sukulaistäti, joka on ylettömän kiinnostunut mun elämästäni ja jakelee neuvoja, ohjeita ja melkein määräyksiä mitä mun tulee tehdä.
Kaikkien näiden päämääränä on tietenkin löytää mulle Mies. Ärsyttää ja naurattaa.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

^Kyllä täti tietää!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

AngryBird kirjoitti:En ole ihan varma vituttaako vai pelkästään huvittaa.
Mulla on sukulaistäti, joka on ylettömän kiinnostunut mun elämästäni ja jakelee neuvoja, ohjeita ja melkein määräyksiä mitä mun tulee tehdä.
Kaikkien näiden päämääränä on tietenkin löytää mulle Mies. Ärsyttää ja naurattaa.
Onx tää juuri sellainen klassinen sukulainen, jonka omat parisuhdeasiat ovat ihan rempallaan?
Came here for school, graduated to the high life
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:En ole ihan varma vituttaako vai pelkästään huvittaa.
Mulla on sukulaistäti, joka on ylettömän kiinnostunut mun elämästäni ja jakelee neuvoja, ohjeita ja melkein määräyksiä mitä mun tulee tehdä.
Kaikkien näiden päämääränä on tietenkin löytää mulle Mies. Ärsyttää ja naurattaa.
Onx tää juuri sellainen klassinen sukulainen, jonka omat parisuhdeasiat ovat ihan rempallaan?
Ei. Täti on kohta 8-kymppinen leski, joka seurustelee ahkerasti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Urheilunvihaajat vituttavat. Kukaan ei olisi koskaan edes kuullut Suomesta, jos meillä ei olisi urheilijoita. Nokia on japanilainen firma ja Ahtisaari on YK:sta. Jäljelle jää vielä sauna, joka sekin on ruotsalainen keksintö ja suomettuminen tai suoranainen Venäjän osana oleminen. CoB kiinnostaa vain asiaan perehtyneitä. Sillanpäätä tai Virtasta eivät muista enää edes suomalaiset. Ai niin Sauli Koskinen pelastaa kaiken, hän hoonaa amerikkalaisen Idols-tähden persereikää.

Ainoa lohtuna on, että vasemmistointellektuelleja tarvitaan tositoimissa miinanpolkijoina.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Ai niin Sauli Koskinen pelastaa kaiken, hän hoonaa amerikkalaisen Idols-tähden persereikää.
Unohdit Tukiaisen, sehän on maailmalla noteerattu Anna Nicole Smithin ja Teletapin jälkeläinen.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Unohdit Tukiaisen, sehän on maailmalla noteerattu Anna Nicole Smithin ja Teletapin jälkeläinen.
Vedän kaikki sanani takaisin, Suomi on maailmankartalla ja vahvempana kuin koskaan. Kiitos kovasti tästä helpottavasta muistutuksesta. :cheer:

Ai niin, eukonkanto- ja saappaanheittokisat Senaatintorilla lienevät myös ulkomaalaisten tuoreessa muistissa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

En Suomi-tunnettuuden apostoleina unohtaisi myöskään supisuomalaisia kouluammuskelijoitamme ja itsemurhapommittajiamme, joiden aikaansaaman ruumisluvun kanssa eivät Euroopan uskonnolliset fundamentalistit pysty millään kilpailemaan, vaikka muuten kunnostautuvatkin keppo fanaatikkoina.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Riemumieli kirjoitti:Urheilunvihaajat vituttavat. Kukaan ei olisi koskaan edes kuullut Suomesta, jos meillä ei olisi urheilijoita. Nokia on japanilainen firma ja Ahtisaari on YK:sta. Jäljelle jää vielä sauna, joka sekin on ruotsalainen keksintö ja suomettuminen tai suoranainen Venäjän osana oleminen. CoB kiinnostaa vain asiaan perehtyneitä. Sillanpäätä tai Virtasta eivät muista enää edes suomalaiset. Ai niin Sauli Koskinen pelastaa kaiken, hän hoonaa amerikkalaisen Idols-tähden persereikää.

Ainoa lohtuna on, että vasemmistointellektuelleja tarvitaan tositoimissa miinanpolkijoina.
ootsä nyt ihan tosissas? En jaksa tuhlata ruutia vastaukseen, jos tuoli oli ironiaa.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

En malttanut odottaa, kun vastaus jo syntyi.

Ketäänhän ei napapiirin eteläpuolella kiinnosta, jos porukkaa menee lumella kondomit päällä (brittiläisen katsojan kommentti, kun BBC oli siirtänyt jotain vakio-ohjeelmansa hiihdon takia).

Miksi ylipäätään pitäisi kiinnostaa, mitä jotkut ulkomaalaiset Suomesta ajattelevat? Mitä mä ajattelen josta nönnöönnöö maasta? En mitään.

Ajattelenko, että Norja on hieno maa, kun sieltä tulee hyviä hiihtäjiä? En tietenkään. Ajattelen, että siellä on laitettu erittäin paljon rahaa hiihtoon ja kehittynyt doping-ohjelma.

Ajattelenko, että joku Afrikan maa on hieno maa, kun sen kansalaiset ovat hyvä juoksemaan? En tietenkään. Ajattelen, että nuo N-ihmiset ovat eri rotua.

En mä vihaa urheilua. Mua ei vaan kiinnosta joku marginaalilaji, esim. hiihto. Jos pelataan esim. jalkapallon MM:stä, niin se kiinnostaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Dave kirjoitti:Ajattelenko, että joku Afrikan maa on hieno maa, kun sen kansalaiset ovat hyvä juoksemaan? En tietenkään. Ajattelen, että nuo N-ihmiset ovat eri rotua.
Mutta jos olisit vasemmistointellektuelli ajattelisit, että Afrikan maassa on laitettu erittäin paljon rahaa juoksuun ja siellä on kehittynyt doping-ohjelma, koska geenejä ei ole olemassakaan.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:En mä vihaa urheilua. Mua ei vaan kiinnosta joku marginaalilaji, esim. hiihto. Jos pelataan esim. jalkapallon MM:stä, niin se kiinnostaa.
Kiinnostaako sinua kriketti? Sehän on maailman toiseksi suosituin pallopeli.

Mietin, että minulla vaikuttaa lajin marginaalisuus todennäköisesti jollain lailla sen mielenkiintoisuuteen. Esmes jääpallo tai speedway ei juuri kiinnosta. Myöskään en arvosta tai kiinnostu suurimmasta osasta naisurheilua, koska se on niin laimeasti harrastettua. Yksi oleellinen arvostus/mielenkiintoperuste on urheilijan ulkonäkö. Jos ei ole urheilijan näköinen, en vaan osaa arvostaa/kiinnostua.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:Jos pelataan esim. jalkapallon MM:stä, niin se kiinnostaa.
Kyllä muakin fudiksen MM-kisat kiinnostaa. Mutta lisäksi esim. Suomi-Ruotsi-yleisurheilumaaottelu on minusta taas noussut erinomaisen kiinnostavaksi. Ei hyvinvointiyhteiskunnan pullamössöjen kannata kisailla kurjuudesta mömmöjen voimin verenmaku suussa pyristelevien huippujen kansa, vaan tällaiset globaalin maakuntasarjan harrastelijakisat ovat tasaisuudessaan ja kansallisine menestymismahdollisuuksineen jopa kiinnostavampia kuin olympialaiset ja muut suurpippalot. Unohtamatta tässä tuota nostalgia-aspektia. Mutta ei minua jalkapallon veikkausliiga kyllä silti kiinnosta.

Suomen kovimmista tunnettuustekijöistä yllä keskusteltaessa unohtui myös persujen panos: oikeistopopulistinen hörhöpuolue nousussa suurpuolueeksi on aina toimiva veto, Jörg Haiderkin sai Itävallalle eniten julkisuutta sen jälkeen, kun Alppimaan suuri poika sössi projektinsa 30-40-luvuilla. Lisäksi Persujen ja kannattajiensa aiemmatkin tampaukset pitävät Suomen esillä kansainvälisissä vertailuissa: länsimaiden eniten aseita yksityishenkilöillä, suurimmat henkirikosluvut, lihavin väestö ja mitä näitä onkaan.
Viimeksi muokannut urpiainen, 07.03.2011 12:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 354
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

En ymmärrä penkkiurheilijoita, joiden minäkuva on sidoksissa Suomi-kuvaan maailmalla.
Enkä ymmärrä niitä aktiiviurheilijoita, jotka uhraavat kaiken aikansa ja joskus jopa terveytensä, ollakseen esim. 100 metrin juoksussa sekunnin murto-osan muita nopempi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Cavallo kirjoitti:Enkä ymmärrä niitä aktiiviurheilijoita, jotka uhraavat kaiken aikansa ja joskus jopa terveytensä, ollakseen esim. 100 metrin juoksussa sekunnin murto-osan muita nopempi.
Minä taasen ymmärrän heitä oikein hyvin. He kun ovat monta miljoonaa rikkaampia kuin ne muutaman sekunnin murto-osan hitaammat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Cavallo kirjoitti:En ymmärrä penkkiurheilijoita, joiden minäkuva on sidoksissa Suomi-kuvaan maailmalla.
Minä-kuvani ei ole kiinni tuosta, mutta en vain ymmärrä urheilun dissaajia. Hiihto on hieno laji, erityisesti perinteinen. Ampumahiihto taas yhdistää hiihdon fyysisyyden ja ammunnan äärimmäisen henkisen kantin, vähän kuin shakkinyrkkeily.
Paras päivä ikinä.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Urheilu on loistavaa viihdettä mutta sitä ei pidä ottaa turhan vakavasti.
Viimeksi muokannut AngryBird, 07.03.2011 12:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin