Zeb kirjoitti:Hetkinen, siis mä sanoin, että minusta kuulostaa siltä, että ND:n suhteessa on ongelmia, joita olisi hyvä käsitellä, koska molempien elämä voisi muuttua paremmaksi. Sinä taas vaahtoat tiukkaan sävyyn että ND on nyt romahtamassa lopullisesti ja se on sen naissian vika, ja siitä pitää päästä nyt heti eroon! Ketä luulet sillä auttavasi?
Kävisikö mitenkään jos et alkaisi laittamaan sanoja suuhuni? Keskustelu kanssasi ei vaikuta hirveän hedelmälliseltä, jos alat väittämään minun väittäneen asioita joita en ole väittänyt. Olen kyllä kehoittanut ND:tä varsin uhmakkaasti ja kotiarestia loukaten ilmoittamaan että aikoo lähteä nyt parille bisselle, ja tulla sitten takaisin himaan parin tunnin päästä. Sekö on mielestäsi se ratkaisu, millä naissiasta hankkiudutaan heti eroon ilmeisesti minun mielipiteenäni? Vai se kun lausuin mielipiteenäni että tyytyväinen iskä on kersoille parempi kuin ei-tyytyväinen iskä, vaikka asuiskin eri osoitteessa?
Mitä ND:n romahtamiseen tulee, niin en mä sellaisestakaan ole puhunut mitään, mutta jonkinnäköinen hätähuuto tuo varmasti on ahdistuneelta kaverilta, joka jo muutenkin popsii onnellisuusnappeja elääkseen.
Olet haukkunut minua tässä ketjussa jo ainakin vajukiksi ja huudellut jotain mauttomuuksia kostumisista, koska olen ollut eri mieltä Pyhän Ja Kaikkitietävän Sinun kanssasi.
Ei, et ole vajukki siksi että olisit eri mieltä jostain konkreettisesta asiasta kanssani, vaan sä olet vajukki siksi, että näet pyriksen "hienoa kun uskalsit kirjottaa, muut ei varmaankaan uskaltais, kaikilla on parisuhdeongelmia!" -paskalaalatuksessa jotain Dr. Phil -ainesta ja Suuria Yodamaisia Ratkaisuja ihmisten parisuhdeongelmiin. Toki Dr. Phil on mestari pukemaan latteita itsestäänselvyyksiä ratkaisuiksi, mutta ei sentään ihan noin latteita.
Mitä sinusta kertoo se, että sinusta yli kymmenen vuoden avioliitto lapsilla höystettynä tulee heittää roskiin yrittämättä edes käsitellä ongelmia, ja syynä on se, että suhteen miesosapuolen täytyy olla junaradan laitamilla koska on avannut palstalle suhteestaan ketjun?
Mitä sinusta kertoo se, että taas fabrikoit suuhuni väitteitä joita en ole esittänyt? Ymmärtääkseni olen nimenomaan painottanut kyseisessä suhteessa esiintyviin ongelmiin, enkä yleisiin itsestäänselvyyksiin paneutumista.