Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

V*tuttaa kun alkoi taas jalkapöytä ja polvi oireilla. Luulin päässeeni vaivasta eroon vaihtamalla spinnaamisen crossaamiseen, mutta ehei, sama vaiva palasi takaisin. Googlaamalla ei apua löydy enkä usko minkään normilääkärin osaavan auttaa. Pitää vissiin varata aika jonnekin, kunhan nyt ensin keksin että mistä aloittaisin...
Work like a captain, play like a pirate.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Ettei olis reumatekijää tutkittu...ei varmaan?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:^Ettei olis reumatekijää tutkittu...ei varmaan?
On itse asiassa toisen asian yhteydessä vuosia sitten. Kyllä tää on rasitusperäistä, mutta en oikein tiedä että mistä lähtisin asiaa selvittämään. Todennäköisesti joku virheaskel/asento tmv. aiheuttaa oireita, mutta vaikea sanoa ihan suorilta käsin.
Work like a captain, play like a pirate.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Työntekijä toisen kaupungin toimipisteessä soitti eilen sairaslomastaan, oksennustauti. Nyt sain selville että oli aamun kahvipöydässä rehvastellut olleensa elämänsä pahimmassa krapulassa. Soitin toimistossa työssä olevalle osakkaalle, että pidähän puhuttelu sassiin ja erota (ollut 1vk töissä) jos ei motivaatiota ole.

"En mä ehdi tänään, katsotaan huomenna".

Vitun perustajajäsen my ass.. saatana. Otan kohta junan ja käyn siellä itse.
The great club outshines the individual, always and forever.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Eräs alkoholisoitunut, masentunut ja itsekeskeinen paskapää vituttaa. Luulisi että 70 ikävuoteen mennessä olisi jo kasvanut aikuiseksi, mutta ei.

Antakaa saatana mä sanon sille mitä mieltä olen sen touhusta :maanantai:
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:Eräs alkoholisoitunut, masentunut ja itsekeskeinen paskapää vituttaa. Luulisi että 70 ikävuoteen mennessä olisi jo kasvanut aikuiseksi, mutta ei.
Olen huomannut ihan omista vanhemmistani että ihmisistä tulee iän myötä ainoastaan ahneempia, häikäilemättömämpiä ja itsekeskeisempiä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Omasta isästäni olen huomannut, että hän veteytyy vielä enemmän itseensä, eikä osaa olla ollenkaan rennosti perheeni ollessa läsnä. Se on jotenkin niin hanurista, kun oma isä ei osaa kyläillä pojallaan, saati viettää leppoisasti aikaa. Vituttaa lapsenkin puolesta. Äiti on tässä suhteessa ollut oma avoin itsensä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti:Eräs alkoholisoitunut, masentunut ja itsekeskeinen paskapää vituttaa. Luulisi että 70 ikävuoteen mennessä olisi jo kasvanut aikuiseksi, mutta ei.
Olen huomannut ihan omista vanhemmistani että ihmisistä tulee iän myötä ainoastaan ahneempia, häikäilemättömämpiä ja itsekeskeisempiä.
Mun vanhemmille on käynyt juurikin päinvastoin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Sama huomio omistani.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun vanhemmat on ns. lentäneet pesästä. Iskä Pekingissä (isäpuoli), äiti uudessa suhteessa..
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Paino on pudonnut 5kg maksimiottelupainosta ja on nyt pienimmillään sitten kevään 2002. Huomasin itse peilistä, että olen laihtunut, mikä tarkoittanee, että voisin vetää jossain historiallisessa tv-produktiossa ilman erikoistehosteita roolin kurjana vanhana keskitysleirijuutalaisena.

En ikinä juo mitään arkisin kotona, mutta jos sitä alkaisi painonhallintamielessä juomaan kaljaa arkena.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Kun mä olen sivuaineopiskelija ni sit mä oon niinku vaan SIVUaineopiskelija, joten ei mitään mahkuja päästä edes kuunteluoppilaaksi kursseille, ku sivuaineopiskelija! Perkele, resurssit kuntoon et opiskelijat sais edes opiskella! Pieni anarkisiti nosti päätään, mähän niinku menen kuunteluoppilaaksi, vaik pisteet hakisinkin kirjatentillä. Ku mähän en vaan suostu oleen VAAN SIVUaineopiskelija, vaan kahden tutkinnon suorittaja, vaikka se sääntöjen vastaista onkin. Paskat säännöistä!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bhven »

elco kirjoitti:En ikinä juo mitään arkisin kotona, mutta jos sitä alkaisi painonhallintamielessä juomaan kaljaa arkena.
Suosittelen hoolin sijaan rasvaista jugurttia. Tuplasti bissen kalorit ja proteiiniakin siinnä on. Litra päivässä on noin kilo viikossa.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: Olen huomannut ihan omista vanhemmistani että ihmisistä tulee iän myötä ainoastaan ahneempia, häikäilemättömämpiä ja itsekeskeisempiä.
No tämä äijä on kyllä koko ikänsä ollut samanainen paskasäkki. Luulisi että itsestään haluaisi viimeisen about viiden vuoden aikana jättää hieman toisenlaisen kuvan läheisilleen, mutta ei. On mennyt vaan pahempaan dramaqueen-moodiin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

En usko, että ihmiset muuttuvat, korkeintaan rohkaistuvat olemaan enemmän sellaisia kuin ovat. Paskamaiset vanhemmat, paskat geenit, minkäpä sille voi. Sattuman kauppaa, onko itse samanlainen/uskaltaako olla eli muuttuuko sellaiseksi, useimmiten kyllä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tarvitse ihmetellä mistä olen iloisen luonteenlaatuni perinyt. Katkeruudessa ukolla on tosin muutaman vuosikymmenen etumatka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Viesti Kirjoittaja Sola »

Hartia/niskajumi vituttaa. Sattuu niin saatanasti ja ihankun koko yläselkä ois tulessa. Vittu.
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 12:21

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

Poden kummallista alakuloa, jota yritän väkisin kääntää vitutukseksi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Huora Harakka kirjoitti:Poden kummallista alakuloa, jota yritän väkisin kääntää vitutukseksi.
Johtuuko tämä tuosta suhteen kariutumisesta? Tsemppiä, nyt vaan sitä unelmien prinssiä odottelemaan ;)
Huora Harakka
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 18.02.2011 12:21

Viesti Kirjoittaja Huora Harakka »

RP kirjoitti:
Huora Harakka kirjoitti:Poden kummallista alakuloa, jota yritän väkisin kääntää vitutukseksi.
Johtuuko tämä tuosta suhteen kariutumisesta? Tsemppiä, nyt vaan sitä unelmien prinssiä odottelemaan ;)
Pakko johtua... Piilotin jopa koruja!

Aloin suunnittelemaan laastarisuhdetta menetetylle irtosuhteelleni.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huora Harakka kirjoitti:Aloin suunnittelemaan laastarisuhdetta menetetylle irtosuhteelleni.
Nyt näkisin että ollaan pienimuotoisen hulluuden ja manian äärellä!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:
Huora Harakka kirjoitti:Aloin suunnittelemaan laastarisuhdetta menetetylle irtosuhteelleni.
Nyt näkisin että ollaan pienimuotoisen hulluuden ja manian äärellä!
Manalan puudelina en voi kuin puuttua tähän: jos joku joskus kehtaa väittää, että manala tuomitsee irtosuhteet niin vastaus tulee olemaan jotain kepulimaista "en MINÄ ole koskaan tuominnut - olen vaan sitä mieltä, etteivät ne ole mun juttu".

Onko kukaan pysynyt laskuissa kuinka moni täällä on munaajan kirjoissa hullu (eli eri mieltä hänen kanssaan)? Kuka ei ole.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Lähimmän esimiehen esimiestaidot ovat kestovitutuksen aihe. Erityisesti se, että kiitosta et saa mistään relevantista. Jostain ihan yhdentekevästä tulee suitsutusta.

Sitten kun oma-aloitteisesti etsit ratkaisun ongelmaan, joka olisi työllistänyt koko possea typerällä, sielun murhaavalla paskaprojektilla joka koostuu N toistosta (siis iso softanpäivityskierros käsityönä)... ei sanaakaan. Nyt kaikki menee yhdellä hiirenklikkauksella per työasema. Edellinen vastaava vaati nykyisen softan poiston, uuden + 16 päivityspaketin asentamisen... kaikki käsityönä. Varovaisestikin arvioiden säästin firman rahoja 300 miestyötunnin verran - toki miinus itseltä systeemin virittelyyn kulunut aika.

:ärrinmurrin:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Se on kuitenkin sun kanssa samalla alalla?

Itsellä moniammatillisen työporukan esimiehenä on välillä ehkä saman tyyppisiä haasteita. Suurin syy on varmaan se, että en käsitä esim. teknisten juttujen (vaikka nyt nettisivujen tai tietokantojen koodaus tms.) päälle niin paljon, että osaisin arvioida mikä on mitenkin suuri- tai pienitöistä. Sitten saatan hehkuttaa jotain viidessä minsassa photarilla tehtyä käyntikorttipohjaa ja sivuuttaa jonkun oikeasti töitä nopeuttavan ja selkeyttävän jutun vahingosa kokonaan. Tämä on nyt vähän kärjistetty esimerkki, mutta pointti tuli ehkä selväksi?
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Tuli juu.

On tosiaan mahdollista, ettei tiiminvetäjä ymmärrä ihan kaikkia näkökohtia tästä jutusta, kauniisti sanottuna.
Vastaa Viestiin