Ensiksi pitää pakata hiukan lisää massaa mistä tiputtaa.AngryBird kirjoitti:Miksi maaliskuussa, miksei tänään?
Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?
-
- Kitisijä
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Mä kokeilin sitä jotain vichy-/mehiläis-/sairaaladiettiä joskus kolmisen vuotta se sitten. Mulle se oli sen verran hirveä kokemus, että sen jälkeen päätin lopettaa quick fix -dietit ja lähdin kehittämään loppuelämän kestävää ruokavaliota, jolla paino pysyis tasaisena vähällä vaivalla ja ilman nälkää.Suvinen kirjoitti:Kas, tuollakin nimellä tunnetaan. Mutta mun ohjeessa ei kyllä ollut mitään vissyjä.. Vähän joutuu soveltamaan vaikka kiellettiin, mutta onhan ne pihvit jollain korvattava. Broiskua söin tänään, ja onhan tuossa kalaakin ja kananmunaa.
Tsemppiä diettiin kuitenkin

- Pulkannaru
- Kitisijä
Mulla kanssa homman nimenä on ollut elämäntapojen muutos, tai perkele siis koko elämän.
Tänään lähti 1102kcal Hämeenkylän ympäristöön.
Tänään lähti 1102kcal Hämeenkylän ympäristöön.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tää onkin mennyt ihan ohi. Nojuu, kokolapun mukaan XL melkein kaikki, mutta vastaavat kokoa M/L leveydeltään, mutta pituutta on reilummin kuin normaalisti M/L koossa. Eli nää ois just passelit pitkälle naiselle tai sitten isotissiselle naiselle.Vaola kirjoitti:Ei muuta ku huutikseen... Minkäs kokoisia ne liian isot on? :jouden: :wink:RP kirjoitti:Fakin nice, sinne on mennyt about tonni kankkulan kaivoon.
Aloitin tammikuussa Jutan GFG-dieetin, kyllästyin kahdessa viikossa iltarahkaan ja modasin dieettiä paremmin itselleni sopivaksi. Rinnan kalorilaskuri viidensadan vajeella, sallin myös herkut kunhan sopivat vajeeseen. Yksi kunnon pluspäivä tuli kun tarjottiin ravintolapäivällinen, muuten mennyt mukavasti ja painoa tippunut 3,2kg. Vielä saman verran pois niin olen vauvaa edeltäneissä mitoissa.
Olen palannut järkevään ateriarytmiin jatkuvan napostelun sijaan, mikä oli pääasiallisena tavoitteena. Myös annoskoot ovat pienentyneet normaaleiksi. Kaipaan liikuntaa mutta sen sijaan lisäsin töitä eikä oikein ehdi. Tekosyy tietenkin, Condoleezza Ricekin tekee vatsalihasliikkeensä aamuviideltä.
Olen palannut järkevään ateriarytmiin jatkuvan napostelun sijaan, mikä oli pääasiallisena tavoitteena. Myös annoskoot ovat pienentyneet normaaleiksi. Kaipaan liikuntaa mutta sen sijaan lisäsin töitä eikä oikein ehdi. Tekosyy tietenkin, Condoleezza Ricekin tekee vatsalihasliikkeensä aamuviideltä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Kolme viikkoa Jutan GFG-dieettiä ja 4,1 kiloa kadonnut. Ilmoittauduin myös jatkamaan Lite-versiossa, koska syöpöttelytottumukset eivät ole mielestäni tarpeeksi muuttuneet. Harkitsen myös liikunnan lisäämistä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- musta muumio
- Elämätön Kitisijä
Mulla on viime aikoina tullut sellainen olo, että oisko tää sittenkin ihan hyvä. Vaikka olen monen kilon päässä tavoitteistani. Katsellaan miten olo etenee ja toimitaan sen mukaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
- Riemumieli
- Kitisijä
Mikä tuossa on niin kamalaa? 168 cm ja 65 kiloa, painoindeksi ihan normaali? Tietysti se on vänkyrää, että eukolla ei ole muuta tekemistä kuin painontarkkailu, mutta minkäs teet, kun pää on täynnä höttöä.Manaaja kirjoitti:http://im-miss-nothing.blogspot.com/
Aika karua luettavaa.
Paras päivä ikinä.
Joo, paino ehkä on vielä normaali, mutta jos jatkossakin 800 kcal ylitys aiheuttaa itkupotkuraivarit, niin kyllä se asia äkkiä korjautuu...Lolita kirjoitti:^ Mitä nyt pikaisesti lueskelin, niin kiihtyvässä kierteessä ollaan. Se tyttö on tehokkaasti saanut itsensä vierotettua ruuasta. Pahaa jälkeä tiedossa, jos ei hommaan puututa pian.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Paino tippunut taas parina viime viikkona. Johan tuota lähes paikallaan oloa kesti joulusta saakka. Just tuli nälkä, pitänee mennä nuq, ettei jääkaappi kutsu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Tänään sopivasti Teemalta klo 21:00-22:05 Tiededokumentti: Anoreksian armoilla.
Kuinka varhain lasten syömishäiriöt voivat alkaa? 11-vuotias Tessa aloitti taistelunsa anoreksiaa vastaan jo seitsemänvuotiaana. Millainen nuoren anorektikon maailma on ja kuinka se vaikuttaa koko perheeseen?
Kuinka varhain lasten syömishäiriöt voivat alkaa? 11-vuotias Tessa aloitti taistelunsa anoreksiaa vastaan jo seitsemänvuotiaana. Millainen nuoren anorektikon maailma on ja kuinka se vaikuttaa koko perheeseen?
Elämä kantaa, jos sen antaa
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Laihduttaminen tms on kyllä hidasta. Viimeisen 5 kk:n aikana paino on tippunut pari kiloa!! Suurimman osan ajasta en ole laihduttanut mitenkään ihan hirveän pakkomielteisesti, herkuttelu on ollut sallittuna, mutta sille valittuina päivinä.
Ruokailu on ollut sellaista, ettei kilot karisisi lihakisista, vaan että laihduttamisen aikanakin lihaskehittyminen olisi mahdollista. Näissä kahdessa eroa on 2 kg

Projekti jatkukoon.. nyt vaan enemmän aerobista. Alkaa käsivarret olla jo varsin isot
(noi ei ehkä oo parhaimmat kuvat sen hahmottamiseen)
Ruokailu on ollut sellaista, ettei kilot karisisi lihakisista, vaan että laihduttamisen aikanakin lihaskehittyminen olisi mahdollista. Näissä kahdessa eroa on 2 kg

Projekti jatkukoon.. nyt vaan enemmän aerobista. Alkaa käsivarret olla jo varsin isot

-
- Kitinäaddikti