Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Lilo kirjoitti:
Dave kirjoitti: Olen syvästi järkyttynyt. Maailmankuvani romahti.
Mitä niiden olis pitänyt vastata? Että ei makseta?
Joo, ja pyöritellä silmiään, että kaikenlaisia idiootteja sitä onkin.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dave kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Sinulla on toki rahaa, mutta tietänet, että Gigantissa on 30 pvän palautusoikeus. Ehkä kannattaisi vain korjauttaa ja ostaa tämän vuoden malleja, kun ne kevään aikana ilmestyvät.
No enpä muistanut tuotakaan. Katsotaan nyt mitä Fennia sanoo. Olisin tyytyväinen jos laittaisivat rahat tilille.
:shock: :shock: :shock:

Fennia lupasi laittaa suoraan rahat tililleni korvaukseksi uuden töllön ostosta. Riittää, kun faksasin heille kopion Gigantin-kuitistä. Kärsittäväksi jää ainoastaan omavastuu 126 euroa.

Olen syvästi järkyttynyt. Maailmankuvani romahti.
Tyypilliseen miehiseen tapaan et todennäköisesti ole tutustunut vakuutusehtoihin vakuutusta tehdessäsi.
Luultavasti et myöskään lue erilaisten hilavitkutinten käyttöohjeita ja nariset sitten kun et osaa käyttää niitä? ;)
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

AngryBird kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Dave kirjoitti: No enpä muistanut tuotakaan. Katsotaan nyt mitä Fennia sanoo. Olisin tyytyväinen jos laittaisivat rahat tilille.
:shock: :shock: :shock:

Fennia lupasi laittaa suoraan rahat tililleni korvaukseksi uuden töllön ostosta. Riittää, kun faksasin heille kopion Gigantin-kuitistä. Kärsittäväksi jää ainoastaan omavastuu 126 euroa.

Olen syvästi järkyttynyt. Maailmankuvani romahti.
Tyypilliseen miehiseen tapaan et todennäköisesti ole tutustunut vakuutusehtoihin vakuutusta tehdessäsi.
Luultavasti et myöskään lue erilaisten hilavitkutinten käyttöohjeita ja nariset sitten kun et osaa käyttää niitä? ;)
Käyttöohjeet revitään ensimmäiseksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dave kirjoitti:Käyttöohjeet revitään ensimmäiseksi.
Itse annan vaimon lukea ne ensin, jotta hän kokisi itsensä tarpeelliseksi.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onneksi enenevässä määrin käyttöohjeet toimitetaan rompulla, helpompi viskata menetään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:Tyypilliseen miehiseen tapaan et todennäköisesti ole tutustunut vakuutusehtoihin vakuutusta tehdessäsi.
Luultavasti et myöskään lue erilaisten hilavitkutinten käyttöohjeita ja nariset sitten kun et osaa käyttää niitä? ;)
Oon ehkä mies, mutta näin mäkin toimin poikkeuksetta.
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Tyypilliseen miehiseen tapaan et todennäköisesti ole tutustunut vakuutusehtoihin vakuutusta tehdessäsi.
Luultavasti et myöskään lue erilaisten hilavitkutinten käyttöohjeita ja nariset sitten kun et osaa käyttää niitä? ;)
Oon ehkä mies, mutta näin mäkin toimin poikkeuksetta.
Laiteessa tai palvelussa on suunnitteluvirhe, jos sen käyttö ei ole self-explanatorya.

Tuo on muuten sana, jolle en keksi ihan täysimittaista, toimivaa suomennosta. "Itsestään selvä" ei oikein tunnu viiltävän pihviä. Voisko joku keksiä paremman?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuka tahansa osaa lukea käyttöohjeen ja toimia sitten sen perusteella. Missä on seikkailu, missä palkinto? Vaikka olenkin kohtuu käsi teknisissä vempaimissa, en ainakaan ole kliinisen tylsä ja rationaalinen kohtuu käsi.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti: Meinaatko nyt oikeasti lähteä jotain sokerista/siirappista, puoliksi kuivunutta nestettä sitomaan tuhkalla tai puupölyllä? Mietis nyt oikeasti vielä kerran.
Ei tarvinne kokeilla tai tehdä ylipäätään mitää muuta kuin jatkaa käyttöä normaalisti !
Arvaruuskuppila ja U oli hieman hidasliikkeisiä, mutta nyt työpäivän jälkeen toimii jo kohtuu ok ja koko ajan paremmin. Jos toimii tolla tavalla vielä vuoden, niin näppis saa siirtyä hautuumaalle uuden tieltä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuka tahansa osaa lukea käyttöohjeen ja toimia sitten sen perusteella.

Buuhahahha!111 En ainakaan minä.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti: Voisko joku keksiä paremman?
Loogista?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vituttaa kun tyypit kyttää mun työntekoa ja juoruaa pomolle että nyt kukaan ei hoida tätä. Vittu, jos minä oon sanonut etät hoidan tän loppuun niin silloin hoidan. Asiat tapahtuu ko ne tapahtuu eikä niitä AINAKAAN edistä tommonen kyttäys ja valehtelu saatana!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jumalauta että mulla on paska pomo.. :kele: Ooon kyllä ennenkin tiennyt tän, ja niin tietää kaikki muutkin..ja ihmetyttääkin että miksi se pääsee aina kaikesta kuin koira veräjästä. Tällä kertaa ei pääse; aion antaa palautetta. (Heh, tai annoinkin jo..mutta ei siis jää tähän..)
Niin, se siis alko syyttää mua SAIRASTAMISESTA. (Mun pitäis ilmeisesti tietää viikkoja etukäteen koska oon tulossa kipeäksi...) Että mitä helvettiä? Oon aina raportoinu HETI välittömästi lääkäriajoistani ja poissaoloista, ja lääkärintodistukset on olemassa jokaiselta päivältä. Ja oon siis ollu tasan kaksi kertaa sairaslomalla tän raskauden aikana.

Onneksi sain yhden eriävän mielipiteen, ihmiseltä jonka kommentteja arvostan huomattavasti enemmän.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Anna turpaan sille! Heitä raskaana olevan syrjintä ja kiroile sanoin LIITTO jne. :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 354
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Elppis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Voisko joku keksiä paremman?
Loogista?
Autoeksplanatorinen?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:^Anna turpaan sille! Heitä raskaana olevan syrjintä ja kiroile sanoin LIITTO jne. :D
No just! Sehän sitten ampas tänne..ja ilmeisesti ennen kuin oli saanut mun sähköpostia aiheesta.. No en oikein pystynyt nyt sen kanssa keskustelemaan, kun tässä on kaikki muutkin kokoajan paikalla, mutta palataan asiaan ens viikolla. Itseasiassa en koko typerän lehmän kanssa aio edes enää keskustella, vaan otan yhteyttä sen upouusiin esimiehiin. (Täytynee vaan rauhottua eka, etten vahingossa käytä mitään "imartelevia" nimityksiä kuten "idiootti ryssälehmä"..) Mut hyvä pointti; liitto on seuraava osote! Haha, tai juurikin TYÖTERVEYSLÄÄKÄRI.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kultapoju senkun suoltaa virheitä / laiskuutta - ei mitään, kiitosta vain satelee.

Mä teen duunia niska limassa että lafka pysyy rauhallisena ja homma toimii: ei kiitosta edes.

Vittu mä sanon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

^paskamaista
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:Kultapoju senkun suoltaa virheitä / laiskuutta - ei mitään, kiitosta vain satelee.
Mä teen duunia niska limassa että lafka pysyy rauhallisena ja homma toimii: ei kiitosta edes.
Vittu mä sanon.
Menestymisen mahdollisuutesi kariutuu väärään premissiin. Kuvittelet, että hiljaa puurtaminen on avain onneen. Asiantuntijat ovat kertoneet jo tovin, että tärkeintä on verkostojen luominen, ei työn tekemisen laatu. Varsinkaan hiljaiset puurtajat eivät menesty kuin yrittäjinä.
Paras päivä ikinä.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kultapoju senkun suoltaa virheitä / laiskuutta - ei mitään, kiitosta vain satelee.
Mä teen duunia niska limassa että lafka pysyy rauhallisena ja homma toimii: ei kiitosta edes.
Vittu mä sanon.
Menestymisen mahdollisuutesi kariutuu väärään premissiin. Kuvittelet, että hiljaa puurtaminen on avain onneen. Asiantuntijat ovat kertoneet jo tovin, että tärkeintä on verkostojen luominen, ei työn tekemisen laatu. Varsinkaan hiljaiset puurtajat eivät menesty kuin yrittäjinä.
Eivät kyllä yrittäjinäkään. Hiljaiset puurtajat harvemmin tajuavat puhua potentiaalisten asiakkaiden kanssa edes sen vertaa, että tietäisivät mitä nämä tuotteelta/palvelulta haluavat. Surullisinta on silloin, kun nämä yrittäjät ihan oikeasti tietävät asiakkaita paremmin mitä nämä todella tarvitsevat, mutta eivät saa asiakkaita tajuamaan sitä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Eipä tuo toinenkaan kovin äänekkäästi tuolla ole. Sattuu istumaan tj:n viereisessä huoneessa.. Jotenkin tuntuu että pitäis kilpailla.

Hassua sinänsä, mä olen tän jätkän esimies. Mutta siitä tehdään TJ:tä tulevaisuudessa. Nyt mulle on vähän auki, kuinka paljon uskallan "pomottaa" - eli en siis turhia, vaan asiaankuuluvia, etten astu tulevan TJ:n varpaille.

Noooh.. paska päivä elämä shit muutenkin..
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elppis kirjoitti:Eipä tuo toinenkaan kovin äänekkäästi tuolla ole. Sattuu istumaan tj:n viereisessä huoneessa.. Jotenkin tuntuu että pitäis kilpailla.

Hassua sinänsä, mä olen tän jätkän esimies. Mutta siitä tehdään TJ:tä tulevaisuudessa. Nyt mulle on vähän auki, kuinka paljon uskallan "pomottaa" - eli en siis turhia, vaan asiaankuuluvia, etten astu tulevan TJ:n varpaille.

Noooh.. paska päivä elämä shit muutenkin..
Pidät sen kurissa, ja jos siihen pomottamista tarvitaan, pomotat. Teet myös omalle pomollesi selväksi, kun joudut oikeasti pomottamaan tuota. Pomotusta tarvitsevat eivät ole TJ-ainesta, se pitäisi pomosikin ymmärtää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Katsastussetä ei antanut enään armoa tuulilasille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Bluntly kirjoitti:enään
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

AngryBird kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:enään
useinmiten, kuuleppa, sydämmessä, näinollen, toimesta/taholta tekeminen, niimpä. :igor:
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin