exsu kirjoitti:Varasin tankotanssituntien oheen sylitanssikurssin. Kohta ei tarvitse enää stressata gradun tekemisestä kun uusi urasuunnitelma alkaa olla koossa.
exsu kirjoitti:Varasin tankotanssituntien oheen sylitanssikurssin. Kohta ei tarvitse enää stressata gradun tekemisestä kun uusi urasuunnitelma alkaa olla koossa.
Mitähän toi rouva tuumais kun esittäs homman näin: "Sulla kun on noita raskauskiloja vielä miltei parikytä jäljellä, niin lähes lahduttamaan ja opetteleen stripparin manööverejä. Hommasin sulle piletit. Tarttetko rahaa korkkareihin?"
Kysyin mieheltä lähteekö se mun tanssipariksi eli istumaan tuolille. Lupasi lähteä. Vastakysymyksenä tuli, pitääkö ottaa setelinippu rintataskuun.
Jotenkin tuo, että siellä kurssilla yhdessä harjoitellaan sitä sylitanssia ei oikein tunnu luontevalta. Siis mikäs siinä, mutta ajatus siitä, että pariskunta ensin treenaa sylitanssia opettajan kanssa ja sitten kokeilee samaa kotona, kuulostaa vähän..
Herätessä oli vähän jo ikävä lorinaa, mutta kyllä tähän taas aika pian vittuuntuu. Huoltomiehet ovat katolla hakkaamassa jäitä alas tuommoisesta väliköstä minne on kertynyt varmaan metri lunta ja jäätä.
Dave kirjoitti:
Jotenkin tuo, että siellä kurssilla yhdessä harjoitellaan sitä sylitanssia ei oikein tunnu luontevalta. Siis mikäs siinä, mutta ajatus siitä, että pariskunta ensin treenaa sylitanssia opettajan kanssa ja sitten kokeilee samaa kotona, kuulostaa vähän..
Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa. Saahan se alusta toki olla joku muukin kuin oma kumppani, mutta siitä voisi tulla kotona sanomista.
Dave kirjoitti:
Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa. Saahan se alusta toki olla joku muukin kuin oma kumppani, mutta siitä voisi tulla kotona sanomista.
joo-o. Mutta likaisessa mielikuvituksessani kuvittelen, että tähän sylitanssiin liittyisi jotain nekrotiikka-aspektia ja ajatus treenaamisesta verkkarit jalassa ohjatulla tanssitunnilla tuntuu sen aika hyvin tappavan.
Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa.
Lyön vetoa että kitinästä löytyyy sulle monta harjoituskaveria. Nyt pyrtsi kuulolla!
Tätä tarkoitusta varten meillä naisilla on homoystävät.
Suosittelen kyllä striptease/tanko/sylitanssijumppaa, itse olen vuosia harrastanut. Jonkin aikaa ihan kursseilla ja sitten kun on tekniikka hallussa niin voi jatkaa ihan kotonakin. Olen jo pidempään toivonut omaa tankoa, ehkä sen vielä joskus saan.
Tuossa lajissa piristyy kroppa, mieli ja sivussa vielä parisuhdekin. Win-win.
Elppis kirjoitti:^Mulla oli Carmenin DVD:kin mutta se hävisi muutossa :(
Mullakin on ollut ne kaikki, mutta olen ne huutiksessa myynyt viime vuonna. Olihan se ihan reipasta ja helppoa menoa, mutta ennemmin keskityin tyttelin tölläämiseen :D
Elppis kirjoitti:^Mulla oli Carmenin DVD:kin mutta se hävisi muutossa
Mullakin on ollut ne kaikki, mutta olen ne huutiksessa myynyt viime vuonna. Olihan se ihan reipasta ja helppoa menoa, mutta ennemmin keskityin tyttelin tölläämiseen
Carmen Electra? Onx se tehnyt jotain tanko/sylitanssiopetusvideoita?
Määkin lähen kohta töihin.
Tänään soiteltu pankkiin, huomenna käynti sopimaan asioista.
Samaan hintaan laittelin vikailmoitusta nettiliittymästä, saas nähä mitä tapahtuu. Jotain piti kait vielä härvää, mutta jääkööt se huomiselle.