Taidan ruveta jemmaamaan jo viitosia varuilta.exsu kirjoitti:Varasin tankotanssituntien oheen sylitanssikurssin. Kohta ei tarvitse enää stressata gradun tekemisestä kun uusi urasuunnitelma alkaa olla koossa.
Torstai-torttu
-
Dave
Jotenkin tuo, että siellä kurssilla yhdessä harjoitellaan sitä sylitanssia ei oikein tunnu luontevalta. Siis mikäs siinä, mutta ajatus siitä, että pariskunta ensin treenaa sylitanssia opettajan kanssa ja sitten kokeilee samaa kotona, kuulostaa vähän..exsu kirjoitti:Boner kirjoitti:exsu kirjoitti:Varasin tankotanssituntien oheen sylitanssikurssin. Kohta ei tarvitse enää stressata gradun tekemisestä kun uusi urasuunnitelma alkaa olla koossa.
Mitähän toi rouva tuumais kun esittäs homman näin: "Sulla kun on noita raskauskiloja vielä miltei parikytä jäljellä, niin lähes lahduttamaan ja opetteleen stripparin manööverejä. Hommasin sulle piletit. Tarttetko rahaa korkkareihin?"![]()
Kysyin mieheltä lähteekö se mun tanssipariksi eli istumaan tuolille. Lupasi lähteä. Vastakysymyksenä tuli, pitääkö ottaa setelinippu rintataskuun.
- Stadinarska
- Kitisijä
Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa. Saahan se alusta toki olla joku muukin kuin oma kumppani, mutta siitä voisi tulla kotona sanomista.Dave kirjoitti: Jotenkin tuo, että siellä kurssilla yhdessä harjoitellaan sitä sylitanssia ei oikein tunnu luontevalta. Siis mikäs siinä, mutta ajatus siitä, että pariskunta ensin treenaa sylitanssia opettajan kanssa ja sitten kokeilee samaa kotona, kuulostaa vähän..
No jos samalla tuo nipun vitosia, niin ei kai se lääkärimies voi vihainenkaan olla.exsu kirjoitti: Saahan se alusta toki olla joku muukin kuin oma kumppani, mutta siitä voisi tulla kotona sanomista.
Tähän sisältyy siis se oletus, että ennen pitkää kaikki lääkärimiehet muuttuvat samanlaisiksi kuin Dave.
-
Dave
No tärkeintähän on, että waimo tuo rahat kotiin, D44h!huima kirjoitti:No jos samalla tuo nipun vitosia, niin ei kai se lääkärimies voi vihainenkaan olla.exsu kirjoitti: Saahan se alusta toki olla joku muukin kuin oma kumppani, mutta siitä voisi tulla kotona sanomista.
Tähän sisältyy siis se oletus, että ennen pitkää kaikki lääkärimiehet muuttuvat samanlaisiksi kuin Dave.
-
Dave
joo-o. Mutta likaisessa mielikuvituksessani kuvittelen, että tähän sylitanssiin liittyisi jotain nekrotiikka-aspektia ja ajatus treenaamisesta verkkarit jalassa ohjatulla tanssitunnilla tuntuu sen aika hyvin tappavan.exsu kirjoitti:Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa. Saahan se alusta toki olla joku muukin kuin oma kumppani, mutta siitä voisi tulla kotona sanomista.Dave kirjoitti: Jotenkin tuo, että siellä kurssilla yhdessä harjoitellaan sitä sylitanssia ei oikein tunnu luontevalta. Siis mikäs siinä, mutta ajatus siitä, että pariskunta ensin treenaa sylitanssia opettajan kanssa ja sitten kokeilee samaa kotona, kuulostaa vähän..
-
Boner
- Riemumieli
- Kitisijä
-
RP
Tätä tarkoitusta varten meillä naisilla on homoystävät.Boner kirjoitti:exsu kirjoitti:[
Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa.
Lyön vetoa että kitinästä löytyyy sulle monta harjoituskaveria. Nyt pyrtsi kuulolla!
Suosittelen kyllä striptease/tanko/sylitanssijumppaa, itse olen vuosia harrastanut. Jonkin aikaa ihan kursseilla ja sitten kun on tekniikka hallussa niin voi jatkaa ihan kotonakin. Olen jo pidempään toivonut omaa tankoa, ehkä sen vielä joskus saan.
Tuossa lajissa piristyy kroppa, mieli ja sivussa vielä parisuhdekin. Win-win.
-
RP
-
Dave
Carmen Electra? Onx se tehnyt jotain tanko/sylitanssiopetusvideoita?RP kirjoitti:Mullakin on ollut ne kaikki, mutta olen ne huutiksessa myynyt viime vuonna. Olihan se ihan reipasta ja helppoa menoa, mutta ennemmin keskityin tyttelin tölläämiseenElppis kirjoitti:^Mulla oli Carmenin DVD:kin mutta se hävisi muutossa
-
Dave
Eiks se oo GBF:lle vähän ällöö? sama jos hetsku jotuis olemaan kaverinsa läppäripartneri?RP kirjoitti:Tätä tarkoitusta varten meillä naisilla on homoystävät.Boner kirjoitti:exsu kirjoitti:[
Mä luulen, että se on ihan käytännön syistä: helpompi harjoitella kun on oikea syli. En usko että mikään tyynyviritelmä ajaa samaa.
Lyön vetoa että kitinästä löytyyy sulle monta harjoituskaveria. Nyt pyrtsi kuulolla!
.
-
RP
Tästä vaan Dvae harjoittelemaan: http://www.youtube.com/watch?v=NCoHlBZsGUIDave kirjoitti::apuva:Elppis kirjoitti:^
-
Dave
RP kirjoitti:Tästä vaan Dvae harjoittelemaan: http://www.youtube.com/watch?v=NCoHlBZsGUIDave kirjoitti:Elppis kirjoitti:^

Aah. Viittasin tähän 10.1. viestiin, mutta todella, siitä ei selviä omistajuus:nowaysis kirjoitti:Siis Vaolalta.exsu kirjoitti:
Riippuu tyypistä. Jos mä lainaan Tixua Nowalta?
nowaysis kirjoitti:Ellen tuntisi GBF -puoltasi, saattaisin ottaa tämän ylenkatsovana vittuiluna tai viittauksena oletettuun tietämättömyyteeni ko. aiheestaSo Hard kirjoitti:
Kiitti! Paras tekosyy ikinä! <3
-
ninnithequeen
-
Dumis