Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Suku on pahin. Toinen systereistäni on ehkä suurin kusipää ikinä. Miten voi vittuilla mulle sellaisesta asiasta, jonka tietää olevan ehkä suurin yksittäinen pahaa mieltä aiheuttava asia mun elämässäni?!! Vielä julkisesti, saaden mut vaikuttamaan todella huonolta ihmiseltä.
Kyse on meijän velipuolesta, jota en ole nähnyt vuosiin, koska en ole väleissä hänen äitinsä kanssa. En saa siis tavata veljeäni. Hän tietää itse tilanteen. Onneksi hänen täysi-ikäisyytensä häämöttää jo horisontissa. Olen päättänyt, että en ala tappelemaan mistään tapaamisista, koska se aiheuttaisi pojalle varmasti vain tuskaa. Tässä on takana kaikenlaista paskaa ja haluan hänet siltä säästää.
Kirjoitin siis FB-statuksessani olevani käymässä kaupungissa, jossa myös veljeni asuu. Se kusipäinen ämmä kirjoittaa siihen vittumaiseen sävyyn, että mitäs jos repäisisit ja kävisit tapaamassa veljeäsi. Niin kuin asia oikeasti olisikin mun käsissäni. Ja vielä puhelinnumeron perään. Kiitos vaan, en olekaan hetkeen ollut alamaissa tästä asiasta. Olen vieläkin niin vihainen ja surullinen, että on vaikea hengittää ja tekisi mieli heitellä tavaroita.
Kyse on meijän velipuolesta, jota en ole nähnyt vuosiin, koska en ole väleissä hänen äitinsä kanssa. En saa siis tavata veljeäni. Hän tietää itse tilanteen. Onneksi hänen täysi-ikäisyytensä häämöttää jo horisontissa. Olen päättänyt, että en ala tappelemaan mistään tapaamisista, koska se aiheuttaisi pojalle varmasti vain tuskaa. Tässä on takana kaikenlaista paskaa ja haluan hänet siltä säästää.
Kirjoitin siis FB-statuksessani olevani käymässä kaupungissa, jossa myös veljeni asuu. Se kusipäinen ämmä kirjoittaa siihen vittumaiseen sävyyn, että mitäs jos repäisisit ja kävisit tapaamassa veljeäsi. Niin kuin asia oikeasti olisikin mun käsissäni. Ja vielä puhelinnumeron perään. Kiitos vaan, en olekaan hetkeen ollut alamaissa tästä asiasta. Olen vieläkin niin vihainen ja surullinen, että on vaikea hengittää ja tekisi mieli heitellä tavaroita.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Tänään päivällä kaatui mustikkamehua näppikselle. Piti mennä mukiin, mutta ÄttSHUii ja oho!
Käänsin näppiksen heti ylösalasin ja koputtelin ylösalaisin pöytää vasten. Kolmennes näppäimistä tahmaa ja meinaa jäädä ala-asentoon.
Pitäisköhän ripotella päälle puun hiomapölyä viemään liima-efeksti pois?
Ettei siis tartte purkaa tätä tai ostaa uutta.
Käänsin näppiksen heti ylösalasin ja koputtelin ylösalaisin pöytää vasten. Kolmennes näppäimistä tahmaa ja meinaa jäädä ala-asentoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kai sä osaat ottaa näppäinhatut irti näppäimistöstä? Vaikka sinne ei kaataisi mitään sisälle niin se on ihan hyvä tehdä muutenkin parin vuoden välein. Irtonaiset näppäinhatut sitten fairyveteen likoamaan altaan pohjalle ja pyöräytellään vähän tiskiharjan kanssa. Kuivataan huolellisesti ja näppäinhatut painellaan takaisin istuimiinsa. Kun hatut on poissa, voi näppäimistön istuimia ja muuta pestä esmes alkoholiin kastutetulla topsylla. Hattujen ja istuimien väliin voi myös liipaista vähän ompelukone-/polkupyörä- tms. koneöljyä.Pulkannaru kirjoitti:Tänään päivällä kaatui mustikkamehua näppikselle. Piti mennä mukiin, mutta ÄttSHUii ja oho!
MacGyver osaisi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Hitto noi littutöllöt on onnettomia kapistuksia. Nyt meidän perheessä poksahti kolmannen kerran.
50 tuuman Plasma on korjattu 2:n vuoden ikäisenä, kuten täällä reportoinkin. Silloin paneeli meni virhevastuuseen, työt maksoin.
40 tuuman LCD poksahti ensimmäisen kerran vajaan vuoden ikäisenä, meni takuuseen. Nyt toisen kerran 3 v ikäisenä eilen. Menin suosiolla giganttiin hakemaan uuden. Ei 3 vuoden wanhaa kannata enää korjata, kun virhevastuu taitaa olla jo nolla.
50 tuuman Plasma on korjattu 2:n vuoden ikäisenä, kuten täällä reportoinkin. Silloin paneeli meni virhevastuuseen, työt maksoin.
40 tuuman LCD poksahti ensimmäisen kerran vajaan vuoden ikäisenä, meni takuuseen. Nyt toisen kerran 3 v ikäisenä eilen. Menin suosiolla giganttiin hakemaan uuden. Ei 3 vuoden wanhaa kannata enää korjata, kun virhevastuu taitaa olla jo nolla.
Joo-o. Teillä on onnea.Boner kirjoitti:Meillä taasen ihan ensimmäisä plasmoja, Pioneer PDP-435PE, ei mitään vikaa. Oiskohan sen ikä siis jotain 6-7 vuotta.Dave kirjoitti:50 tuuman Plasma on korjattu 2:n vuoden ikäisenä, kuten täällä reportoinkin. Silloin paneeli meni virhevastuuseen, työt maksoin.
Kyllä siis kannatti panostaa Sonylaatuun, Samsungin hommat olivatkin tiedossa.Dave kirjoitti:Samsungin plasma, Sonyn LCD. Eivät mitään high end malleja. Tosin tuo 50 tuuman plasma maksoi kyllä pari tonnia aikoinaan, sony tais olla 1000.
Mutta eivät siis mitään high endiä, mikä on hyvä.
Came here for school, graduated to the high life