Mammailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aattelin vaan kertoa, että verensokerinmittailu on jännittävää. Mulla on tänään jo heitellyt 4,8:sta 9,5:een arvot..vaik en oo mitään sen hurjempaa syöny ku banaanin. 8)

Tapasin eilen omaa äitiäni. Nyt en osaa enää sanoa, että kumpi meistä odottaa innokkaammin vauvan tuloa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Mussu se pinnis on vieläkin täällä, Meurman oli jo hankkinnu oman. Jos muutat mieles ni hae pois vaan.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Meillä on koko päivä mennyt tällä kaavalla: "Äitinpä....Kiian, äitin, kiian, äitin, kiian, äitin, kiian, äitin, kiian, äitin, kiian.... onpas, eipäs, onpas, eipäs... on, ei, on, ei, on, ei... äitinpäs, kiian, äitinpäs, kiian... sori, äiti on isompi me win... ei, joopas, eipäs, äitin, kiian....".
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Raskausviikot 20+0 tänään, eli puolivälissä ollaan! Sisältäpäin tulee sen verran ahkerasti turpiin, että samalla lailla aktiivinen otus on kuin isoveljensäkin :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:
RP kirjoitti: kiian
Kenen..? :D
Tytsän, nimensä on Kiia.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tulee äitiltä ihan kyynel silmään kun jytää aidon rokisti Panteran tahtiin ja huutaa: "riipekt, vaalk".

<3 <3 <3 <3

Äitin tyttö.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Tulee äitiltä ihan kyynel silmään kun jytää aidon rokisti Panteran tahtiin ja huutaa: "riipekt, vaalk".

<3 <3 <3 <3

Äitin tyttö.
Soita sille eurythmicsiä välillä.
Elppis
Kitisijä

Poika näkyi ultrassa! :h: Appiukon sanoin " *****derit ei tee kuin äijiä sukuun!".
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Poika näkyi ultrassa! :h: Appiukon sanoin " *****derit ei tee kuin äijiä sukuun!".
Eiks se sanonta kuulu että vain suuret rakastajat tekee tyttöjä, muut tyytykööt poikiin...? ;)
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Ennenaikaisista siemensyöksyistä kärsivät tekee tutkimusten mukaan enemmän poikia, vai miten se meni.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Tulee äitiltä ihan kyynel silmään kun jytää aidon rokisti Panteran tahtiin ja huutaa: "riipekt, vaalk".

<3 <3 <3 <3

Äitin tyttö.
Soita sille eurythmicsiä välillä.
Ei taida tykätä. Saa itse valita musiikin napin painalluksella, musiikkia toki laidasta laitaan tarjolla ja soitollakin. Marilyn Mansonin versio Sweet Dreamsista on yksi suosikeistaan, mutta alkuperäinen vaihtuu nopeaan. Tällä hetkellä soittaa Mansonin lisäksi Duffya, Panteraa ja Vartiaista.
Elppis
Kitisijä

^ ja ^^ Pääasia että tulee :P
sipsi
Kitisijä

Möhis meni piiloon aamulla neuvolantädeiltä..ei se nyt kaikille kuulu missä asennossa hän siellä tykkää hengata. (Nuori mimmi haki oikein toisenki hoitajan paikalle, ja yhdessä etsivät vauvan päätä tuloksetta.)

Nyt mulle on tullu jo noin 14 kiloa painoa lisää. Hmm.

2 kk enää. :h:
Elppis
Kitisijä

^Jänskää :D 14 kg on vain 14 kg. Älä huoli :) Vauvan vointi on pääasia.
sipsi
Kitisijä

Elppis kirjoitti: Vauvan vointi on pääasia.
Niinpä!
Mutta nyt mua ihmetyttää, että onko se kaikki paino tullu tisseihin.. Ennen raskautta ihan selkeä A-kuppi, ja nyt ostin sit B-kupin rintsikat ja ihan ku nääki olis PIENET. (Lisäksi tulin just siihen tulokseen, että ne imetysliivit on melkoisen rumia.)

Arvauskeskuksen perhevalmennus ei täytä mun odotuksia. Eilenki olis melkein mieluummin ollu töissä tienaamassa rahaa aamulla..
Elppis
Kitisijä

^ Mulla normisti hyvin tarkka B-kuppi, nyt jo D.. Imetysliivit on E:t. Ihan perseestä. Tissistä. Pyllystä.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Vauvan vointi on pääasia.
Niinpä!
Mutta nyt mua ihmetyttää, että onko se kaikki paino tullu tisseihin.. Ennen raskautta ihan selkeä A-kuppi, ja nyt ostin sit B-kupin rintsikat ja ihan ku nääki olis PIENET. (Lisäksi tulin just siihen tulokseen, että ne imetysliivit on melkoisen rumia.)

Arvauskeskuksen perhevalmennus ei täytä mun odotuksia. Eilenki olis melkein mieluummin ollu töissä tienaamassa rahaa aamulla..
Ainakin raskauden loppuvaiheessa/lapsen tultua rinnat tuntuvat naisella kasvavan todella paljonkin. Onneksi, pitäähän isilläkin jotakin iloa olla lapsienkin lisäksi.
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Njaa, mulla jäi raskauden seurauksena kaksi kuppikokoa tisseihin. Ei kovin mielyttävä lopputulos. Melkein harkitsen lähteväni jo Vesperin viitoittamalle tielle, alkaa rintaranka lahoamaan.
exPertti
Kitisijä

Tiedättehän naiset sen sanonnan.

"Naisten rinnat ja autoradat, molemmat on tarkoitettu lapsille, mutta miehet niillä leikkivät"
exPertti
Kitisijä

RP kirjoitti:^Njaa, mulla jäi raskauden seurauksena kaksi kuppikokoa tisseihin. Ei kovin mielyttävä lopputulos. Melkein harkitsen lähteväni jo Vesperin viitoittamalle tielle, alkaa rintaranka lahoamaan.
Mitä isommat sen paremmat, kysy vaikka riemikseltä.

Vai meinaatko, että alkaa keho pettää noita kantaessa?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:^Njaa, mulla jäi raskauden seurauksena kaksi kuppikokoa tisseihin. Ei kovin mielyttävä lopputulos. Melkein harkitsen lähteväni jo Vesperin viitoittamalle tielle, alkaa rintaranka lahoamaan.
Vai meinaatko, että alkaa keho pettää noita kantaessa?
Jäikö se jotenkin epäselväksi tässä?
Work like a captain, play like a pirate.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:Jäikö se jotenkin epäselväksi tässä?
Hei,

ei ole reilua odottaa keskustalaisilta samaa kognition ja ymmärryksen tasoa kuin muilta. Samalla tavalla keskustalle on vaikeaa hahmottaa mitä käsitteet kuten reiluus tarkoittaa tai mitä eroa on omilla ja muiden rahoilla.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Ultra meni kivasti, kaikesta jännittämisestä huolimatta. Vauva uiskenteli ahkerasti, jahka se saatiin hereille läpsäyttämällä. :h: Oli kaikki raajat ja syke ja sen semmoset. Eikä turvotusta.
Yksi vauva siellä on. Ja sama syntymäpäivä mahdollisesti kuin allekirjottaneella.
Muakin ultrakuvattiin taannoin, ei löytynyt mitään..
Pyyhin Netikettiin..
exPertti
Kitisijä

Vesper kirjoitti:Jäikö se jotenkin epäselväksi tässä?
Sinulle ilmeisesti jäi.
Elppis
Kitisijä

Niba kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Ultra meni kivasti, kaikesta jännittämisestä huolimatta. Vauva uiskenteli ahkerasti, jahka se saatiin hereille läpsäyttämällä. :h: Oli kaikki raajat ja syke ja sen semmoset. Eikä turvotusta.
Yksi vauva siellä on. Ja sama syntymäpäivä mahdollisesti kuin allekirjottaneella.
Muakin ultrakuvattiin taannoin, ei löytynyt mitään..
1 aivosolu löytyi, congrats :]
Vastaa Viestiin