Tapasin eilen omaa äitiäni. Nyt en osaa enää sanoa, että kumpi meistä odottaa innokkaammin vauvan tuloa.
Ei taida tykätä. Saa itse valita musiikin napin painalluksella, musiikkia toki laidasta laitaan tarjolla ja soitollakin. Marilyn Mansonin versio Sweet Dreamsista on yksi suosikeistaan, mutta alkuperäinen vaihtuu nopeaan. Tällä hetkellä soittaa Mansonin lisäksi Duffya, Panteraa ja Vartiaista.Manaaja kirjoitti:Soita sille eurythmicsiä välillä.RP kirjoitti:Tulee äitiltä ihan kyynel silmään kun jytää aidon rokisti Panteran tahtiin ja huutaa: "riipekt, vaalk".
<3 <3 <3 <3
Äitin tyttö.
Niinpä!Elppis kirjoitti: Vauvan vointi on pääasia.
Ainakin raskauden loppuvaiheessa/lapsen tultua rinnat tuntuvat naisella kasvavan todella paljonkin. Onneksi, pitäähän isilläkin jotakin iloa olla lapsienkin lisäksi.sipsi kirjoitti:Niinpä!Elppis kirjoitti: Vauvan vointi on pääasia.
Mutta nyt mua ihmetyttää, että onko se kaikki paino tullu tisseihin.. Ennen raskautta ihan selkeä A-kuppi, ja nyt ostin sit B-kupin rintsikat ja ihan ku nääki olis PIENET. (Lisäksi tulin just siihen tulokseen, että ne imetysliivit on melkoisen rumia.)
Arvauskeskuksen perhevalmennus ei täytä mun odotuksia. Eilenki olis melkein mieluummin ollu töissä tienaamassa rahaa aamulla..
Mitä isommat sen paremmat, kysy vaikka riemikseltä.RP kirjoitti:^Njaa, mulla jäi raskauden seurauksena kaksi kuppikokoa tisseihin. Ei kovin mielyttävä lopputulos. Melkein harkitsen lähteväni jo Vesperin viitoittamalle tielle, alkaa rintaranka lahoamaan.
Jäikö se jotenkin epäselväksi tässä?exPertti kirjoitti:Vai meinaatko, että alkaa keho pettää noita kantaessa?RP kirjoitti:^Njaa, mulla jäi raskauden seurauksena kaksi kuppikokoa tisseihin. Ei kovin mielyttävä lopputulos. Melkein harkitsen lähteväni jo Vesperin viitoittamalle tielle, alkaa rintaranka lahoamaan.
Muakin ultrakuvattiin taannoin, ei löytynyt mitään..sipsi kirjoitti:Ultra meni kivasti, kaikesta jännittämisestä huolimatta. Vauva uiskenteli ahkerasti, jahka se saatiin hereille läpsäyttämällä.Oli kaikki raajat ja syke ja sen semmoset. Eikä turvotusta.
Yksi vauva siellä on. Ja sama syntymäpäivä mahdollisesti kuin allekirjottaneella.
1 aivosolu löytyi, congratsNiba kirjoitti:Muakin ultrakuvattiin taannoin, ei löytynyt mitään..sipsi kirjoitti:Ultra meni kivasti, kaikesta jännittämisestä huolimatta. Vauva uiskenteli ahkerasti, jahka se saatiin hereille läpsäyttämällä.Oli kaikki raajat ja syke ja sen semmoset. Eikä turvotusta.
Yksi vauva siellä on. Ja sama syntymäpäivä mahdollisesti kuin allekirjottaneella.