Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
Zeb
Pupulle oon tainnut aiemminkin kertoa saman asian tiimoilta että pieni prosentti, olisko 10 % luokkaa, ihmisistä ei metaboloi kodeiinia morfiiniksi jolloin vaikutus on kuin pelkällä parasetamolilla, eli aika heikko. Itellä kyllä auttoi aikanaan ihan ok leikkauksen jälkeiseen kipuun.
Sektion jälkeen oli vähäsen rankkaa kun piti pärjätä Buranalla ja Panadolilla. Tai oli siinä vuorokauden verran epiduraali, mut kuitenkin, olin pitkään aika kipeä kun tuli vähän komplikaatioitakin.
Noista Panacodin liikakäyttäjistä puheenollen, tiedän ihmisen joka veti tuota kamaa 30 tbl päivässä pidemmän aikaa eikä sen maksa poksahtanut. Kummallista, yleensä kyllä poksuu vähemmästäkin.
Ammattilaiset kuulemma erottelee parasetamolin pois niistä pilsuista.
Sektion jälkeen oli vähäsen rankkaa kun piti pärjätä Buranalla ja Panadolilla. Tai oli siinä vuorokauden verran epiduraali, mut kuitenkin, olin pitkään aika kipeä kun tuli vähän komplikaatioitakin.
Noista Panacodin liikakäyttäjistä puheenollen, tiedän ihmisen joka veti tuota kamaa 30 tbl päivässä pidemmän aikaa eikä sen maksa poksahtanut. Kummallista, yleensä kyllä poksuu vähemmästäkin.
- Stadinarska
- Kitisijä
30 tabl päivässä? Siitä on sitten kyl Parasetamoli tosiaan eroteltu pois.Zeb kirjoitti:Pupulle oon tainnut aiemminkin kertoa saman asian tiimoilta että pieni prosentti, olisko 10 % luokkaa, ihmisistä ei metaboloi kodeiinia morfiiniksi jolloin vaikutus on kuin pelkällä parasetamolilla, eli aika heikko. Itellä kyllä auttoi aikanaan ihan ok leikkauksen jälkeiseen kipuun.
Mutta riippuvuushan tuollaiselle tulee.
Ja jos ottaa 6 panacodia päivässä (maksimiko) niin toleranssihan nousee ja riippuvuus kasvaa.
MITÄ tapahtuu 40 v. henkilölle joka vetää panacodia 6 päivässä, jatkossa, jos mukana on vielä ahdistuslääkkeitä, bentsoja?
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mulla ei Burana toimi, Panadol toimii kohtuullisesn heikosti (vaikka 2400mg/vrk annostus). Panacod toimii noita paremmin, mutta ei tee kivun suhteen ihmeitä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Dumis
-
küllküll
-
Gaia
Mulla on vappuun asti paimennettavanani noin kymmenen hengen ukkokööri, joista yksikään ei esim. joulukuun alussa vielä tiennyt mikä on WEBMAIL tai mikä on sähköpostiosoitteen ja nettisivun ero.küllküll kirjoitti:On hetkiä jolloin epäilen, ymmärtääkö rakas esimieheni tietokoneista yhtään mitään?
*puuh*
-
küllküll
-
küllküll
-
Gaia
-
küllküll
-
Dumis
-
NuoriD
-
küllküll
-
NuoriD
-
küllküll
Sun musta kirjasi on ruosteessa.NuoriD kirjoitti:Ps. Onx Gaia alle 41
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."