Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Ok, mieliala ei oo tänään ollut paras, mutta ajattelin, että skumppalasien kilistely puoliltaöin voisi piristää mieltä. Mutta mitä, tuolla taas joku runkku on myöhässä, joten avokki on jumissa duunissa.. Vois melkein samantien mennä nukkumaan. stna!
Mutta tosi kettumaista, mä en tajua, että miten sieltä puuttuu aina joku tai joku sairaana tai sitten vittu vaan niin kännissä, ettei pääse duuniin.
Mutta tosi kettumaista, mä en tajua, että miten sieltä puuttuu aina joku tai joku sairaana tai sitten vittu vaan niin kännissä, ettei pääse duuniin.
Vituttaa tuo paska muisti ja ällistyttävän huono tajuamisen taso.
Siivoilin eilen paperijuttuja keittiön pöydältä ja sieltä metrisen pinon uumenistä löytyi papereita, joita olisi pitänyt käydä näyttelemässä verottajalle jo aikoja sitten.
Sanktioita odotellessa.
Siivoilin eilen paperijuttuja keittiön pöydältä ja sieltä metrisen pinon uumenistä löytyi papereita, joita olisi pitänyt käydä näyttelemässä verottajalle jo aikoja sitten.
Sanktioita odotellessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vettä tulee katosta läpi - ja taloyhtiö (ts. huoltoyhtiö) kusee homman lupaamalla, että jopa ensi viikolla tulee joku katsomaan. Betonirakenteiden kuivaaminen se lienee halpaa hommaa, mutta eipä tässä ole omat rahat kiinni, ja muutenkin olin muuttamassa pois. (Galleriassa kuvaa tämänhetkisistä vahingoista.)
Miten voi yksi musiikkivideo tuoda aggret pintan?! Herrjaumala, en laita EDES taustalla MTV:tä koskaan...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mXvmSaE0JXA[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mXvmSaE0JXA[/youtube]
The great club outshines the individual, always and forever.
Joskus vituttaa kun katselee, miten löysin rantein kollegat uusivat PKV-lääkkeiden reseptejä potilaille, joita eivät ole koskaan nähneet ja joiden lääkitysindikaatio ei käy ilmi sairauskertomuksesta.
Äskenkin tässä taas oli pöydällä resepti uusittavana: panacodia kirjoitettu pelkästään täältä vuonna 2010 500 kpl ja käyttöindikaatiosta ei mitään merkintää, uusittu viimeksi muualla 15.12 100 kpl ja nyt taas uusittavana.
Kieltäydyin uusimasta ilman vastaanottoa. Aika usein teen niin.
Äskenkin tässä taas oli pöydällä resepti uusittavana: panacodia kirjoitettu pelkästään täältä vuonna 2010 500 kpl ja käyttöindikaatiosta ei mitään merkintää, uusittu viimeksi muualla 15.12 100 kpl ja nyt taas uusittavana.
Kieltäydyin uusimasta ilman vastaanottoa. Aika usein teen niin.
No joo. Kyllähän se yliannos parasetamolia on maksalle myrkkyä, mutta kodeiinin takia jotkut tuota silti innokkkaasti rouskuttaa.Manaaja kirjoitti:Panacodien ylettömästä popsimisesta ei kyllä oikein seuraa bileitä kuin maksalle. Ja nekin taitaa jäädä viimeisiksi.
Ja voi siis olla, että tuo lääkitys on aivan oikea ja sopiva. 500 kpl vuodessahan ei ole kuin reilu tbl/päivässä. Sitä ei voi kuitenkaan mitenkään arvioida potilasta näkemättä, kun sairauskertomuksessa ei ole mitään merkintää siitä, mihin vaivaan lääke menee.
No yleensä aikuisen kannattaa ottaa 2 tbl kerrallaan ja maksimiannos 6 tbl/vrk.Manaaja kirjoitti:Taidan olla jotenkin immuuni kodeiinille, sillä ainakaan kolme panacodia ei vielä aiheuttanut minkäännäköistä huomattavissaolevaa euforiaa tai päihtymistä, kun niitä joskus lihastulehdukseen popsin. Vaikea ymmärtää että kukaan niitä nappailisi kodeiiniefektien vuoksi.
Otitko siis kolme kerrallaan vai 1 tbl kolme kertaa päivässä?
Panadol ja panacod ovat eri lääkkeitä. Sekoititko vitsinä?RP kirjoitti:Mullekin panadoli on pelkkää karkkia. Ei lähde kipu, ei kerrassaan mitään vaikutusta. Se on ollut tosi kiva juttu esim. leikkauksen jälkeen. Kieltäydyn ehdottomasti mistään toimenpiteistä ellen saa jotain muuta kipulääkitystä jälkikäteen.
Eikö kirjoitusvirhe, meinasin nimenomaan Panacodia.NuoriD kirjoitti:Panadol ja panacod ovat eri lääkkeitä. Sekoititko vitsinä?RP kirjoitti:Mullekin panadoli on pelkkää karkkia. Ei lähde kipu, ei kerrassaan mitään vaikutusta. Se on ollut tosi kiva juttu esim. leikkauksen jälkeen. Kieltäydyn ehdottomasti mistään toimenpiteistä ellen saa jotain muuta kipulääkitystä jälkikäteen.
No ei se panacod tosiaan mitään erit tehokasta kipulääkettä ole. Ja täytyy ottaa se 6 tbl/vrk, jotta saa sen tehon, minkä siitä saa.RP kirjoitti:Eikö kirjoitusvirhe, meinasin nimenomaan Panacodia.NuoriD kirjoitti:Panadol ja panacod ovat eri lääkkeitä. Sekoititko vitsinä?RP kirjoitti:Mullekin panadoli on pelkkää karkkia. Ei lähde kipu, ei kerrassaan mitään vaikutusta. Se on ollut tosi kiva juttu esim. leikkauksen jälkeen. Kieltäydyn ehdottomasti mistään toimenpiteistä ellen saa jotain muuta kipulääkitystä jälkikäteen.
Mun mielestä vaikutus oli suht sama kuin olisi ottanut kaksi 400mg buranaa. Eli jotain pientä vaikutusta itse särkyyn, mutta ei mitään todellista helpotusta, eikä ainakaan mitään euforiaa. Esimerkiksi 2x dolan toimi mulla paremmin, vaikka nekin on aika kalkkitabletteja.NuoriD kirjoitti:Kolme kerralla ei tuntunut miltään? Eikö ei edes kipu lievittynyt?Manaaja kirjoitti:Kolme kerrallaan kokeilin kertaalleen, mutta en silti yli neljää päivän aikana. Reseptissä seisoi että 1-2 kolme kertaa päivässä.
Äh, kyselin tutulta lävistäjältä mitä ottais hintaa jos ottaisin pari korua lisää. Ainoa, mitä saan vastaukseksi on "ei paljon mitään". Ne lävärit maksais liikkeessä se n.100€, joten aika laaja hintahaarukka kuitenkin. Kyl mä tiedän ettei hinta nouse ainakaan paljoa päälle 30€ jos hommaan korut itse, mut periaatteesta haluan tietää etukäteen mitä maksaa. "Ei paljon mitään" ei vastauksena riitä. Ja mä haluaisin ne niinku vaikka heti, mut en suostu ottaan ennenku tiedän jotain suuntaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
^Kiitsa! 
Edit: Vituttaa sekin, et liikkeessä, mistä tilaan koruni, on niin suuri valikoima, et vaatis omaisuuden saada kaiken mitä haluan. Toisaalta oon huono vaihteleen koruja, joten ihan turhaa ostaa liikaa. Valinnan vaikeus, taas kerran...
Edit2: Kirjoitusvirhe...

Edit: Vituttaa sekin, et liikkeessä, mistä tilaan koruni, on niin suuri valikoima, et vaatis omaisuuden saada kaiken mitä haluan. Toisaalta oon huono vaihteleen koruja, joten ihan turhaa ostaa liikaa. Valinnan vaikeus, taas kerran...
Edit2: Kirjoitusvirhe...
Viimeksi muokannut saira, 11.01.2011 23:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä