Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Luetun ymmärtäminen, pahvi.
Luin kyllä mielestäni sen hyvin, mutta varoitin vaan että jossakin ikävaiheessa se ei ehkä olekaan enää niin hauskaa jos on kasvattanut lapsestaan sarkastisen piikittelijän. Mutta pidetään tietty hauskaa niin kauan kuin se on mahdollista.
Yritä nyt hyvä mies ymmärtää, tai oikeastaan lukea, vaikka uudestaan, jos se selventää! Eli tämä ei ole peräisin minulta. Harvemmin syyttelen ketään siivotessani perheeni asuntoa.. joskus kuuluu parahdus että mitä tää sukka täällä sängyn alla tekee, se siinä. Eli vähän sama kun puhut oman pojan paavo pesusienestä, alkaisin samantien varoittamaan Adam Lambertistä, sillai tulevaisuudessa, että kantsii varoa mitä homosarjakuvia annat lapsesi katsoa, se voi kostautua!
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Elppiksen hormooonit kiehuu :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Huomio 10 pv vanhan tytön isänä. Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan.
Jos isä vaivaantuu oman vauvaikäisen tyttären alapääpesuista, kannattaa hankkiutua nuppitohtorille. Tai ilmoittautua poliisille.
On tullut tuota tytön toosaa pestyä päivittäin, enkä mä edelleenkään sitä 100% vaivaantumatta tee. Jos tämä kertoo minusta jotain, kertokaa ihmeessä mitä?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Elppis kirjoitti:Yritä nyt hyvä mies ymmärtää, tai oikeastaan lukea, vaikka uudestaan, jos se selventää! Eli tämä ei ole peräisin minulta. Harvemmin syyttelen ketään siivotessani perheeni asuntoa.. joskus kuuluu parahdus että mitä tää sukka täällä sängyn alla tekee, se siinä. Eli vähän sama kun puhut oman pojan paavo pesusienestä, alkaisin samantien varoittamaan Adam Lambertistä, sillai tulevaisuudessa, että kantsii varoa mitä homosarjakuvia annat lapsesi katsoa, se voi kostautua!
Ehkä kuitenkin "varoittelemaan". Älä ota näitä niin vakavasti. Kai minä sitten olen tällainen liikkuva maallikkosaarnaaja kun jokainen heti vetää niskakarvat pystyyn.

Minusta itse mainitsemasi huomauttelu lapsen suusta takuulla nauratti paikallaolijoita.
Came here for school, graduated to the high life
masa

Ylermi Ylihankala kirjoitti: On tullut tuota tytön toosaa pestyä päivittäin, enkä mä edelleenkään sitä 100% vaivaantumatta tee. Jos tämä kertoo minusta jotain, kertokaa ihmeessä mitä?
Sitä että olet nuppivikainen pedofiili. Ja minä kans. Kyllä Patz tietää.

:facepalm:
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:On tullut tuota tytön toosaa pestyä päivittäin, enkä mä edelleenkään sitä 100% vaivaantumatta tee. Jos tämä kertoo minusta jotain, kertokaa ihmeessä mitä?
Olen kuullut huhuja hieman vanhempien tyttöjen isistä, että myöskään tyttöjen alushousujen ostaminen ei tunnu onnistuvan ihan vaivaantumatta.
Came here for school, graduated to the high life
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Huomio 10 pv vanhan tytön isänä. Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan. Kuitenkin nämä miehen värkkien huollot ovat selkeästi paremmin hallussa.
Katolinen kirkko komppaa.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:^ Elppiksen hormooonit kiehuu :D
No viddu ku ei mee jakeluun. Tuntuu ku pumpulipuikon kanssa miekkailis.
The great club outshines the individual, always and forever.
Crowbar
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

masa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: On tullut tuota tytön toosaa pestyä päivittäin, enkä mä edelleenkään sitä 100% vaivaantumatta tee. Jos tämä kertoo minusta jotain, kertokaa ihmeessä mitä?
Sitä että olet nuppivikainen pedofiili. Ja minä kans. Kyllä Patz tietää.

:facepalm:
No todellakin. Kyllä te kitinän sekopäät vedätte ja vedätte. Kuukausi ja pari menee, ettei kukaan ole ilmottautunut joksikin halosen vittukarvan imeskelijäksi, mutta sitten taas mennään.
Tietysti sisätilanlämmitin on itsestäänselvyys nisäkkäälle, mutta ei poikasensa peseminen. Tehkää itsemurha, ihan oikeasti. Varsinkin Ylermi, liekö tyyppi kertaakaan koko internetkirjoittelunsa aikana paljastanut itsestään edes yhden hyvän puolen? Tuskin, kaikki on näitä nyhväävän psykon oksennuksia.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Crowbar kirjoitti:liekö tyyppi kertaakaan koko internetkirjoittelunsa aikana paljastanut itsestään edes yhden hyvän puolen?
Mä oon vaan tottunut, et sä paikkaat mun toilailut. Eihän sen niin pitäisi mennä, mut aita on matala.
masa

Epäilen että Crowbar on pesty pyykinpesukoneessa muutamia kertoja vauvaikäisenä.
Crowbar
Kitinän uhri

Mutta siis Ylermihän sanoi, että jos hän pesee ystävänsä tyttövauvan hänellä alkaa seistä ja masa komppaa.
Ylermin heitto tarkoittaa juuri sitä, eikä sitä voi millään muulla tavalla ymmärtää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Crowbar kirjoitti:Ylermin heitto tarkoittaa juuri sitä, eikä sitä voi millään muulla tavalla ymmärtää.
Pienet sille!
Crowbar
Kitinän uhri

No mutta ok Ylermi, saat sen verran löysiä että stondis tulee ilmeisesti täysin ventovieraan tyttövauvan pesemisestä. Oma aiheuttaa epämukavia ajatuksia, ystävän värähtelyä ja ventovieras erektion.
Tekisi mieli sanoa, että olet paskaläjä, mutta ethän sä tolle mitään voi. Sun aivosi on erilaiset.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Crowbar kirjoitti:Sun aivosi on erilaiset.
Voisit mennä halaamaan faxia tai juttele sille edes.

Ainiin, Valintatalossa oli kympillä kolme Tolu-pulloa!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

No okei, on munkin mielestä aika outoa vaivaantua oman lapsensa värkkien pesusta, koska lapsi ei itselle ole lainkaan seksuaalinen olento vaikka seksuaalisuus alkaakin heti kehittymään.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mä kyllä ymmärsin, että kyse ei ollut mistän seksuaalisesta vaivaantumisesta, vaan epävarmuutta siitä, että osaa hoitaa lasta oikein.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oot kyl Pupsi ihan väärässä, kyllä masa tietää.
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:Mä kyllä ymmärsin, että kyse ei ollut mistän seksuaalisesta vaivaantumisesta, vaan epävarmuutta siitä, että osaa hoitaa lasta oikein.
No masan jutuissa joo kun pohtii hankaluutta, mutta ylermin viestistä ei nyt heti käy mielessä muu kuin vaivaantuminen koska niin itsekin toteaa.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ainoa hankala juttu siinä lienee se, että pojan pyllyä pyyhitään toiseen ja tytön toiseen suuntaan. Vähemmästäkin menee polla sekaisin.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Mä tarkoitin, että koen tytön pimpan pesun edelleen hieman epämiellyttäväksi. En erityisen epämiellyttäväksi, mutta kuitenkin vähän edelleen. Suppohommiin olen jo tottunut. Enkö kuitenkin nöyränä ja uteliaana kysynyt, miksi näin?
masa

RP kirjoitti:No okei, on munkin mielestä aika outoa vaivaantua oman lapsensa värkkien pesusta, koska lapsi ei itselle ole lainkaan seksuaalinen olento vaikka seksuaalisuus alkaakin heti kehittymään.
No varmasti. Olethan pessyt pimperoa koko ikäsi. En minäkään näe mitään ihmeellistä pojan alapääpesussa.

Tänä pedoffilihuuteluaikana on minusta vain jokseensakin häiritsevää edes ihmetellä että mites ton pimperon kanssa nyt pitäisi menetellä, eli suihkutellaanko sitä vaan päältä vai pitäisikö sit levittääkkin että saisi kinan pestyä pois?

Kerrohan nyt sinä ku tiedät?

Lapsettoman puskasiiven idarihuutelu ei taas yhtään ihmetytä. Jostain kumman syystä tolle posselle kaikki on aina vesiselvää ja muut pedareita tai sekoja ja vähintään kiihottuvat edes jollain lailla lapsistaan.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Crowbar kirjoitti:Tietysti sisätilanlämmitin on itsestäänselvyys nisäkkäälle, mutta ei poikasensa peseminen.
:D Niinpä!
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^^Sitä valkosta kinaa ei ole tarkoitus pestä pois. Ihon omaa rasvaa joka suojaa ohutta ja herkkää ihoa. Paska pestään pois päältä, sivuilta ja tarkistetaan että sitä ei ole väleissä. Jos kumminkin on, niin pestään pois. Kinan annetaan olla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:
RP kirjoitti:No okei, on munkin mielestä aika outoa vaivaantua oman lapsensa värkkien pesusta, koska lapsi ei itselle ole lainkaan seksuaalinen olento vaikka seksuaalisuus alkaakin heti kehittymään.
No varmasti. Olethan pessyt pimperoa koko ikäsi. En minäkään näe mitään ihmeellistä pojan alapääpesussa.
No eikös tuo ylermin muksu ole jo lähemmäs kahta vuotta, aika kauan tykkää se opettelu sitten kestävän jos vieläkin vaivaannuttaa. Kyllä, se on mielestäni outoa.

Ei tässä ole poikavauvojenkaan pippelin peseminen vaivaannuttanut; "mites tämä nyt toimii, ok noin, kiitos" ja that´s it. Ymmärrän että mietityttää miten homma toimii, itsekin neuvoin miestä jotta näin ja se oli sitten siinä.

Mutta edelleen, vaivaantumista taas en ymmärrä. Piste.
Vastaa Viestiin