Yritä nyt hyvä mies ymmärtää, tai oikeastaan lukea, vaikka uudestaan, jos se selventää! Eli tämä ei ole peräisin minulta. Harvemmin syyttelen ketään siivotessani perheeni asuntoa.. joskus kuuluu parahdus että mitä tää sukka täällä sängyn alla tekee, se siinä. Eli vähän sama kun puhut oman pojan paavo pesusienestä, alkaisin samantien varoittamaan Adam Lambertistä, sillai tulevaisuudessa, että kantsii varoa mitä homosarjakuvia annat lapsesi katsoa, se voi kostautua!exPertti kirjoitti:Luin kyllä mielestäni sen hyvin, mutta varoitin vaan että jossakin ikävaiheessa se ei ehkä olekaan enää niin hauskaa jos on kasvattanut lapsestaan sarkastisen piikittelijän. Mutta pidetään tietty hauskaa niin kauan kuin se on mahdollista.Elppis kirjoitti:Luetun ymmärtäminen, pahvi.
Pappailu?
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
On tullut tuota tytön toosaa pestyä päivittäin, enkä mä edelleenkään sitä 100% vaivaantumatta tee. Jos tämä kertoo minusta jotain, kertokaa ihmeessä mitä?Vesper kirjoitti:Jos isä vaivaantuu oman vauvaikäisen tyttären alapääpesuista, kannattaa hankkiutua nuppitohtorille. Tai ilmoittautua poliisille.exPertti kirjoitti:Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan.masa kirjoitti:Huomio 10 pv vanhan tytön isänä. Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ehkä kuitenkin "varoittelemaan". Älä ota näitä niin vakavasti. Kai minä sitten olen tällainen liikkuva maallikkosaarnaaja kun jokainen heti vetää niskakarvat pystyyn.Elppis kirjoitti:Yritä nyt hyvä mies ymmärtää, tai oikeastaan lukea, vaikka uudestaan, jos se selventää! Eli tämä ei ole peräisin minulta. Harvemmin syyttelen ketään siivotessani perheeni asuntoa.. joskus kuuluu parahdus että mitä tää sukka täällä sängyn alla tekee, se siinä. Eli vähän sama kun puhut oman pojan paavo pesusienestä, alkaisin samantien varoittamaan Adam Lambertistä, sillai tulevaisuudessa, että kantsii varoa mitä homosarjakuvia annat lapsesi katsoa, se voi kostautua!
Minusta itse mainitsemasi huomauttelu lapsen suusta takuulla nauratti paikallaolijoita.
Came here for school, graduated to the high life
Olen kuullut huhuja hieman vanhempien tyttöjen isistä, että myöskään tyttöjen alushousujen ostaminen ei tunnu onnistuvan ihan vaivaantumatta.Ylermi Ylihankala kirjoitti:On tullut tuota tytön toosaa pestyä päivittäin, enkä mä edelleenkään sitä 100% vaivaantumatta tee. Jos tämä kertoo minusta jotain, kertokaa ihmeessä mitä?
Came here for school, graduated to the high life
-
- Kitisijä
Katolinen kirkko komppaa.exPertti kirjoitti:Olen muuten tuota pohtinut, että miten vaivaantunutta tai vaikeaa tuo mahtaisi ollakaan. Kuitenkin nämä miehen värkkien huollot ovat selkeästi paremmin hallussa.masa kirjoitti:Huomio 10 pv vanhan tytön isänä. Tehkää poikia. Poikien alapäät on paljon helpompi pestä/pitää puhtaana.
No todellakin. Kyllä te kitinän sekopäät vedätte ja vedätte. Kuukausi ja pari menee, ettei kukaan ole ilmottautunut joksikin halosen vittukarvan imeskelijäksi, mutta sitten taas mennään.masa kirjoitti:Sitä että olet nuppivikainen pedofiili. Ja minä kans. Kyllä Patz tietää.Ylermi Ylihankala kirjoitti: On tullut tuota tytön toosaa pestyä päivittäin, enkä mä edelleenkään sitä 100% vaivaantumatta tee. Jos tämä kertoo minusta jotain, kertokaa ihmeessä mitä?
Tietysti sisätilanlämmitin on itsestäänselvyys nisäkkäälle, mutta ei poikasensa peseminen. Tehkää itsemurha, ihan oikeasti. Varsinkin Ylermi, liekö tyyppi kertaakaan koko internetkirjoittelunsa aikana paljastanut itsestään edes yhden hyvän puolen? Tuskin, kaikki on näitä nyhväävän psykon oksennuksia.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
-
- Kitisijä
Mutta siis Ylermihän sanoi, että jos hän pesee ystävänsä tyttövauvan hänellä alkaa seistä ja masa komppaa.
Ylermin heitto tarkoittaa juuri sitä, eikä sitä voi millään muulla tavalla ymmärtää.
Ylermin heitto tarkoittaa juuri sitä, eikä sitä voi millään muulla tavalla ymmärtää.
-
- Kitisijä
No mutta ok Ylermi, saat sen verran löysiä että stondis tulee ilmeisesti täysin ventovieraan tyttövauvan pesemisestä. Oma aiheuttaa epämukavia ajatuksia, ystävän värähtelyä ja ventovieras erektion.
Tekisi mieli sanoa, että olet paskaläjä, mutta ethän sä tolle mitään voi. Sun aivosi on erilaiset.
Tekisi mieli sanoa, että olet paskaläjä, mutta ethän sä tolle mitään voi. Sun aivosi on erilaiset.
-
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
-
- Kitisijä
No varmasti. Olethan pessyt pimperoa koko ikäsi. En minäkään näe mitään ihmeellistä pojan alapääpesussa.RP kirjoitti:No okei, on munkin mielestä aika outoa vaivaantua oman lapsensa värkkien pesusta, koska lapsi ei itselle ole lainkaan seksuaalinen olento vaikka seksuaalisuus alkaakin heti kehittymään.
Tänä pedoffilihuuteluaikana on minusta vain jokseensakin häiritsevää edes ihmetellä että mites ton pimperon kanssa nyt pitäisi menetellä, eli suihkutellaanko sitä vaan päältä vai pitäisikö sit levittääkkin että saisi kinan pestyä pois?
Kerrohan nyt sinä ku tiedät?
Lapsettoman puskasiiven idarihuutelu ei taas yhtään ihmetytä. Jostain kumman syystä tolle posselle kaikki on aina vesiselvää ja muut pedareita tai sekoja ja vähintään kiihottuvat edes jollain lailla lapsistaan.
No eikös tuo ylermin muksu ole jo lähemmäs kahta vuotta, aika kauan tykkää se opettelu sitten kestävän jos vieläkin vaivaannuttaa. Kyllä, se on mielestäni outoa.masa kirjoitti:No varmasti. Olethan pessyt pimperoa koko ikäsi. En minäkään näe mitään ihmeellistä pojan alapääpesussa.RP kirjoitti:No okei, on munkin mielestä aika outoa vaivaantua oman lapsensa värkkien pesusta, koska lapsi ei itselle ole lainkaan seksuaalinen olento vaikka seksuaalisuus alkaakin heti kehittymään.
Ei tässä ole poikavauvojenkaan pippelin peseminen vaivaannuttanut; "mites tämä nyt toimii, ok noin, kiitos" ja that´s it. Ymmärrän että mietityttää miten homma toimii, itsekin neuvoin miestä jotta näin ja se oli sitten siinä.
Mutta edelleen, vaivaantumista taas en ymmärrä. Piste.