Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
^No siis ongelmana onkin juuri se, että näillä pihoilla ei oikein ole samanikäisiä lapsia. Likka tulee kyl aikas hyvin eri-ikäisten poikien ja tyttöjen kanssa toimeen, ekat kaverit oli läheisessä leikkipuistossa leikkivät 13-vuotiaat pojat. Toinen kaveri oli 8-vuotias tyttö, mut naapurin tyttö tuli niin mustasukkaiseksi tästä toisesta kaverista, et meni tappeluksi eikä vanhempi likka tainnu jaksaa sitä enää ja katos. Tää kakara on kuitenkin tossa naapurissa, joten helppo kaveri silleen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
No riippunee miten sen ottaa. Jos asenne on "etsin tässä nyt kaikessa rauhassa jotakin parempaa samalla kun hengaan nykyisessä paikassa siihen asti että natsaa", niin en ymmärrä miksi se hirveästi stressaisi.exPertti kirjoitti: Käsittääkseni uuden työpaikan hakeminen se vasta stressaavaa onkin, mutta tietty jos se sillä joskus loppuisi niin voisihan se olla askel oikeaan suuntaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Yleensä ne isot pomot on aika tietämättömiä mitä työpaikalla tapahtuu, koska ihmiset ei uskalla aukaista suutaan. Elppana siis menisin sinne isompaan suuntaan (seurauksena voi tosin olla tuo uuden työpaikan etsiminen, joten sama lopputulos, mutta voi myös olla toisin).Lilo kirjoitti:^ Alat etsiä uutta työpaikkaa kaikessa hiljaisuudessa ja lakkaat stressaamasta?
Muistan kun itse lähdin omasta pestistäni niin se aiheutti todella ison paskamyrskyn, koska moni ihminen alkoi avaamaan suutaan eräästä toisesta pikkupomosta, työparistani. Lähti iso monon kuva perseessä alta aikayksikön kun totuus selvisi.
Ei sen toimista ollut hajua kuin alaisilla ja ne raukat kun eivät uskaltaneet avata sitä suutaan koska kuvittelivat jotain olemattomia "suosimisia" koska kyseessä pienempi pomonsa. Kun tajusivat jotta ovat täysin sen armoilla niin jo alkoi moottoriturvat laulamaan.
Tätä setvin sitten vielä kuukauden päivät vaikka työsuhteen olin jo lopettanut, mutta voinpahan mennä halutessani takaisin.
Eikös Elpan ongelmana ole saamaton toimitusjohtaja eli juurikin se iso pomo? Ja eikös ongelmia ole selvitetty sen kanssa jo moneen kertaan?RP kirjoitti: Yleensä ne isot pomot on aika tietämättömiä mitä työpaikalla tapahtuu, koska ihmiset ei uskalla aukaista suutaan. Elppana siis menisin sinne isompaan suuntaan (seurauksena voi tosin olla tuo uuden työpaikan etsiminen, joten sama lopputulos, mutta voi myös olla toisin).
Jaa-a. Jos ei ole se omistaja itse tjmv. niin aina on sitten se vielä isompi pomo olemassa. Jos ei ole niin sitten tietenkin ongelmallinen tilanne.Lilo kirjoitti:Eikös Elpan ongelmana ole saamaton toimitusjohtaja eli juurikin se iso pomo? Ja eikös ongelmia ole selvitetty sen kanssa jo moneen kertaan?RP kirjoitti: Yleensä ne isot pomot on aika tietämättömiä mitä työpaikalla tapahtuu, koska ihmiset ei uskalla aukaista suutaan. Elppana siis menisin sinne isompaan suuntaan (seurauksena voi tosin olla tuo uuden työpaikan etsiminen, joten sama lopputulos, mutta voi myös olla toisin).
No sitten puret hammasta sinne äippälomaan asti, ja kun paluu töihin lähenee, niin alat haeskella parempaa paikkaa - ainakin jos ajatuskin paluusta nykyiseen nostaa verenpainetta vaarallisiin lukemiin.Elppis kirjoitti:^Hallituksen jäsen (osakeyhtiö) ja toimitusjohtaja. 4.kuukaudella raskaana sitä uutta työtä etsitäänkin!
Tänään oli ilmoitus laatikossa.NuoriD kirjoitti:No yritin kysyä tiskillä, että koskahan tästä olisi tullut kotiin ilmoitus ja postineiti siinä jotain arpoi, en jaksanut jäädä jankuttamaan. Kun oli siis lähetetty kirjeenä, niin siinä ei kait ollut mukana sitä asiakkaan kotiin kannettavaa ilmoitusosaa ollenkaan.Elppis kirjoitti:^? Ja miksei siitä tullut kotiin lappua?!
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Mulle oltiin vihaisia silloin kun mä pelasin pokeria ja toinen esimerkiksi teki ruokaa. No okei pokeri ei lopu seinään jos on joku sittari/tournamentti, mutta kyllä mä lopetin heti kuin pystyin... mut silti ei. Kun kuulemma näki punaista kun näki pokeri-ikkunan. No loppui se nettipelailu kyl ihan itekseen sit lopulta.
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
Sen takia mä sitä täällä manaankin, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ..Elppis kirjoitti:^Juju piilee siinä ettet saakaan sanoa mitään, kun kerran pelin menit ostamaan. Vilkuile ohi pikkutuhmissa ja uuh-aaahaile sängyssä. Jos ei herää, niin pitäkööt pelinsä. Tai sitten piilotat scarttijohdon.
Täytyy kohta pikkutuhmailla ... saihan tuo yksi tosiaan kolmet alusvaatteet mulle joululahjaksi

No mua toi mun klisee on lohduttanut. Totta kai se kiristää kummankin hermoa kun ei saa nukkua eikä ole kahdenkeskistä tai omaa aikaa, ja sitten kun tyyppi kasvaa niin taas saa nukkua ja on kahdenkeskistä ja omaa aikaa. Asiat ratkeaa kuin itsestään. Tosta sun kliseestä taas en oo koskaan niin tykännyt.küllküll kirjoitti:Nii. Ja "suhteen eteen pitää tehdä töitä." Onhan näitä - kliseitä. Eipä tuo paljoa lohduta.Zeb kirjoitti:Paikkansa pitävä kliseehän on että pikkulapsiaika on kuluttavaa missä tahansa parisuhteessa.