Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
prosessi
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja prosessi »

^Ottaen huomioon, ettet voisi äänestää vaikka haluaisitkin, menetys ei ole kovin suuri. Mutta tästä se oman nimen ihmisten tietoisuuteen saaminen alkaa.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

prosessi kirjoitti:Sinänsä kyllä mielenkiintoista, että toimittaja koki tarpeelliseksi siistiä puheitani.
En tietenkään tiedä tarkalleen mistä on kyse, mutta voihan olla että kyse on ennemmin siitä että uutisiin ei oikein voida ottaa muutenkaan kuin lyhyitä kommentteja. Siinä mennään tarkkojen sekuntien mukaan ja jokaisen haastateltavan sanomiset on istutettava homman kokonaiskuvaan. Eli voisiko myös olla, että muusta sanottavastasi ei saatu tarpeeksi napakkaa pätkää (siis huom jos aikaa oli esim. vain sekunteja) tai sitten ne menivät vähän nimenomaisen uutisjutun keskittymän vierestä?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:^Ottaen huomioon, ettet voisi äänestää vaikka haluaisitkin, menetys ei ole kovin suuri. Mutta tästä se oman nimen ihmisten tietoisuuteen saaminen alkaa.
Eipäs ruveta dissaamaan potentiaalisia äänestäjiä! Vai eikö tässä vielä ehdi asuinkuntaa vaihtamaan?

Missä vaalipiirissä vaikutat? Uusimaa?
prosessi
Kitinän uhri

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:^Ottaen huomioon, ettet voisi äänestää vaikka haluaisitkin, menetys ei ole kovin suuri. Mutta tästä se oman nimen ihmisten tietoisuuteen saaminen alkaa.
Eipäs ruveta dissaamaan potentiaalisia äänestäjiä! Vai eikö tässä vielä ehdi asuinkuntaa vaihtamaan?

Missä vaalipiirissä vaikutat? Uusimaa?
Helsinki.
So Hard

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Katsoin ko. uutispätkän ylen sivuilta. Pahoin epäilen, että se ei okein kampanjaa käynnistänyt kummoisesti. Opettele sanomaan provokaatiosi raflaavasti ja lyhyesti. Pätkäähän käytettiin vain inserttinä sen toteamiseen, että KD on saanut paljon uusia jäseniä ja sinä olit yksi esimerkki niistä (varmaan niitä harvoja jotka ruotsiksi haastatteluja suostuivat antamaan). Insertin perusteella katsojalle jäi oikeastaan sellainen käsitys, että uskot KD:n edustamiin arvohin vaikka et olekaan kristitty.

Ankdammen-tv on myös liian pieni media ja ne kaikki kuitenkin äänestää RKP:tä. Änge seuraavalla kerralla suomenkielisten toimitusten haastateltavaksi.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihan tylsää kun en osaa ruotsia :(
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi
Kitinän uhri

So Hard kirjoitti:Katsoin ko. uutispätkän ylen sivuilta. Pahoin epäilen, että se ei okein kampanjaa käynnistänyt kummoisesti. Opettele sanomaan provokaatiosi raflaavasti ja lyhyesti. Pätkäähän käytettiin vain inserttinä sen toteamiseen, että KD on saanut paljon uusia jäseniä ja sinä olit yksi esimerkki niistä (varmaan niitä harvoja jotka ruotsiksi haastatteluja suostuivat antamaan). Insertin perusteella katsojalle jäi oikeastaan sellainen käsitys, että uskot KD:n edustamiin arvohin vaikka et olekaan kristitty.

Ankdammen-tv on myös liian pieni media ja ne kaikki kuitenkin äänestää RKP:tä. Änge seuraavalla kerralla suomenkielisten toimitusten haastateltavaksi.
Ottaen huomioon, etten ollut edes ajatellut ihan vielä aloittavani omaa kampanjointiani, enkä siten myöskään etukäteen suunnitellut hyökkääväni heti telkkariin provoamaan, lopputulos oli enemmän kuin olin edes tavoitellut. Ihan hyvä harjoitella tuolla tavalla kameran edessä puhumista näin alkuun. Näin jälkeenpäin ajatellen luulen myös, ettei niitä varsinaisia provoja olisi missään tapauksessa saanut läpi uutisista, koska jos FST olisi mennyt pilaamaan puolueen vaalikauden avajaiset uutisoimalla kyseenalaisen ehdokkaan agendoja, olisi siitäkin varmasti syntynyt haloo.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vedä ens kerralla kunnon känni niin ei jänskätä niin paljoa!
prosessi
Kitinän uhri

Manaaja kirjoitti:Vedä ens kerralla kunnon känni niin ei jänskätä niin paljoa!
Joo. Ehdotin kaupunginvaltuutettu Markku Vuoriselle, että olisimme kiivenneet Bio Rexin penkkirivien yli suoraan eturiviin itse tilaisuuden aikana, niin pääsisimme ainakin uutisiin. Jos olisimme olleet kännissä, ehdotukseni olisi varmaan toteutettu.
prosessi
Kitinän uhri

Tänään Hakaniemen markkinoilla pistin pystyyn kaksintaistelun Mika Ebelingin kanssa. Muut paikalla olleet kd:t julistivat minut voittajaksi. Siinä vaiheessa jo ulkopuolisetkin juhlivat, kun minulle osoitettuun kysymykseen "oletko teologi?" vastasin olevani matemaatikko. Mun isi on vahvempi ku sun isi!!1!
NuoriD

prosessi kirjoitti:Tänään Hakaniemen markkinoilla pistin pystyyn kaksintaistelun Mika Ebelingin kanssa. Muut paikalla olleet kd:t julistivat minut voittajaksi. Siinä vaiheessa jo ulkopuolisetkin juhlivat, kun minulle osoitettuun kysymykseen "oletko teologi?" vastasin olevani matemaatikko. Mun isi on vahvempi ku sun isi!!1!
Olisit vastannut terveydentilasi oleva yksityisasia.
prosessi
Kitinän uhri

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tänään Hakaniemen markkinoilla pistin pystyyn kaksintaistelun Mika Ebelingin kanssa. Muut paikalla olleet kd:t julistivat minut voittajaksi. Siinä vaiheessa jo ulkopuolisetkin juhlivat, kun minulle osoitettuun kysymykseen "oletko teologi?" vastasin olevani matemaatikko. Mun isi on vahvempi ku sun isi!!1!
Olisit vastannut terveydentilasi oleva yksityisasia.
Mutta eihän se ole! Olenhan ryhtynyt julkiseksi eläimeksi. Sitäpaitsi minulle kerrottiin, miten voi huijata olevansa autisti. Nyt tarvitsee enää löytää tilanne, jossa tuosta taidosta voisi olla hyötyä...
prosessi
Kitinän uhri

Otettiin eilen revanssi Ebelingin kanssa. Voitin taas. Se väitti minua pelottavaksi. Sitäpaitsi se on jo alkanut hiukan horjua homovastaisessa kannassaan. Tästä tulee koko ajan hauskempaa.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Huh huh, kovaa touhua!
prosessi
Kitinän uhri

Zeb kirjoitti:Huh huh, kovaa touhua!
Juu, bloginkin pistin pystyyn ja kritisoin siellä Räsäsen mielipiteitä. Ja remontoin veropolitiikan...
NuoriD

prosessi kirjoitti:
Juu, bloginkin pistin pystyyn ja kritisoin siellä Räsäsen mielipiteitä. Ja remontoin veropolitiikan...
Missä se ploki on?
prosessi
Kitinän uhri

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Missä se ploki on?
US
Vagabondo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

prosessi kirjoitti:US
Grazie

Ihan mielenkiintoisia ajatuksia, vaikka osasta olen erimieltä. Onnea ja menestystä vaalikampanjaan.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
NuoriD

Sun pitää laittaa kuva tuohon blogiin. Ei ole mitään järkeä ujostella, jos kuitenkin vaalikamppanjaa käy, ja kuva lisää blogin kiinnostavuutta.
prosessi
Kitinän uhri

NuoriD kirjoitti:Sun pitää laittaa kuva tuohon blogiin. Ei ole mitään järkeä ujostella, jos kuitenkin vaalikamppanjaa käy, ja kuva lisää blogin kiinnostavuutta.
Joo, ajattelin kuitenkin laittaa sinne virallisen vaalikuvan, enkä ole vielä ehtinyt otattaa niitä.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Taas blogimaailman kauneutta. Juuri kun pääsin yli trendikumisaappaiden huolto-ohjeista, niin löysin upean dialogin. Keskustelun julkaiseva osapuoli on ilmeisesti ollut niin ylpeä suoriutumisestaan, että päätti eristää kommenttiboksissa käydyn henkevän mielipiteenvaihdon ihan omaksi postauksekseen. Molemmissa osapuolissa olisi kyllä ainesta tälle palstalle!
Manaaja

^ Meinaat ensin että kukaan tältä palstalta jaksaisi lukea jonkun 16-vuotiaan missteinimuotiblogistin blogimerkintöjä, saati sitten pissisten kusemiskilpailuja kommenttiosiossa.

Hankis nyt vähän nainen itsellesi ikäisellesi sopivampaa luettavaa. Aloita vaikka Annasta ja Gloriasta.
Vaola
Kitisijä

^ Psst. Tämän ketjun otsikko on "Kiviäkin kiinnostaa". :wink:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Manaaja

^ Provojakin kiusataan.
Vaola
Kitisijä

^ Provosoit... eiku kiihottuu!
Vastaa Viestiin