Kiviäkin kiinnostaa
En tietenkään tiedä tarkalleen mistä on kyse, mutta voihan olla että kyse on ennemmin siitä että uutisiin ei oikein voida ottaa muutenkaan kuin lyhyitä kommentteja. Siinä mennään tarkkojen sekuntien mukaan ja jokaisen haastateltavan sanomiset on istutettava homman kokonaiskuvaan. Eli voisiko myös olla, että muusta sanottavastasi ei saatu tarpeeksi napakkaa pätkää (siis huom jos aikaa oli esim. vain sekunteja) tai sitten ne menivät vähän nimenomaisen uutisjutun keskittymän vierestä?prosessi kirjoitti:Sinänsä kyllä mielenkiintoista, että toimittaja koki tarpeelliseksi siistiä puheitani.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Eipäs ruveta dissaamaan potentiaalisia äänestäjiä! Vai eikö tässä vielä ehdi asuinkuntaa vaihtamaan?prosessi kirjoitti:^Ottaen huomioon, ettet voisi äänestää vaikka haluaisitkin, menetys ei ole kovin suuri. Mutta tästä se oman nimen ihmisten tietoisuuteen saaminen alkaa.
Missä vaalipiirissä vaikutat? Uusimaa?
Helsinki.NuoriD kirjoitti:Eipäs ruveta dissaamaan potentiaalisia äänestäjiä! Vai eikö tässä vielä ehdi asuinkuntaa vaihtamaan?prosessi kirjoitti:^Ottaen huomioon, ettet voisi äänestää vaikka haluaisitkin, menetys ei ole kovin suuri. Mutta tästä se oman nimen ihmisten tietoisuuteen saaminen alkaa.
Missä vaalipiirissä vaikutat? Uusimaa?
Katsoin ko. uutispätkän ylen sivuilta. Pahoin epäilen, että se ei okein kampanjaa käynnistänyt kummoisesti. Opettele sanomaan provokaatiosi raflaavasti ja lyhyesti. Pätkäähän käytettiin vain inserttinä sen toteamiseen, että KD on saanut paljon uusia jäseniä ja sinä olit yksi esimerkki niistä (varmaan niitä harvoja jotka ruotsiksi haastatteluja suostuivat antamaan). Insertin perusteella katsojalle jäi oikeastaan sellainen käsitys, että uskot KD:n edustamiin arvohin vaikka et olekaan kristitty.
Ankdammen-tv on myös liian pieni media ja ne kaikki kuitenkin äänestää RKP:tä. Änge seuraavalla kerralla suomenkielisten toimitusten haastateltavaksi.
Ankdammen-tv on myös liian pieni media ja ne kaikki kuitenkin äänestää RKP:tä. Änge seuraavalla kerralla suomenkielisten toimitusten haastateltavaksi.
Ottaen huomioon, etten ollut edes ajatellut ihan vielä aloittavani omaa kampanjointiani, enkä siten myöskään etukäteen suunnitellut hyökkääväni heti telkkariin provoamaan, lopputulos oli enemmän kuin olin edes tavoitellut. Ihan hyvä harjoitella tuolla tavalla kameran edessä puhumista näin alkuun. Näin jälkeenpäin ajatellen luulen myös, ettei niitä varsinaisia provoja olisi missään tapauksessa saanut läpi uutisista, koska jos FST olisi mennyt pilaamaan puolueen vaalikauden avajaiset uutisoimalla kyseenalaisen ehdokkaan agendoja, olisi siitäkin varmasti syntynyt haloo.So Hard kirjoitti:Katsoin ko. uutispätkän ylen sivuilta. Pahoin epäilen, että se ei okein kampanjaa käynnistänyt kummoisesti. Opettele sanomaan provokaatiosi raflaavasti ja lyhyesti. Pätkäähän käytettiin vain inserttinä sen toteamiseen, että KD on saanut paljon uusia jäseniä ja sinä olit yksi esimerkki niistä (varmaan niitä harvoja jotka ruotsiksi haastatteluja suostuivat antamaan). Insertin perusteella katsojalle jäi oikeastaan sellainen käsitys, että uskot KD:n edustamiin arvohin vaikka et olekaan kristitty.
Joo. Ehdotin kaupunginvaltuutettu Markku Vuoriselle, että olisimme kiivenneet Bio Rexin penkkirivien yli suoraan eturiviin itse tilaisuuden aikana, niin pääsisimme ainakin uutisiin. Jos olisimme olleet kännissä, ehdotukseni olisi varmaan toteutettu.Manaaja kirjoitti:Vedä ens kerralla kunnon känni niin ei jänskätä niin paljoa!
Tänään Hakaniemen markkinoilla pistin pystyyn kaksintaistelun Mika Ebelingin kanssa. Muut paikalla olleet kd:t julistivat minut voittajaksi. Siinä vaiheessa jo ulkopuolisetkin juhlivat, kun minulle osoitettuun kysymykseen "oletko teologi?" vastasin olevani matemaatikko. Mun isi on vahvempi ku sun isi!!1!
Olisit vastannut terveydentilasi oleva yksityisasia.prosessi kirjoitti:Tänään Hakaniemen markkinoilla pistin pystyyn kaksintaistelun Mika Ebelingin kanssa. Muut paikalla olleet kd:t julistivat minut voittajaksi. Siinä vaiheessa jo ulkopuolisetkin juhlivat, kun minulle osoitettuun kysymykseen "oletko teologi?" vastasin olevani matemaatikko. Mun isi on vahvempi ku sun isi!!1!
Mutta eihän se ole! Olenhan ryhtynyt julkiseksi eläimeksi. Sitäpaitsi minulle kerrottiin, miten voi huijata olevansa autisti. Nyt tarvitsee enää löytää tilanne, jossa tuosta taidosta voisi olla hyötyä...NuoriD kirjoitti:Olisit vastannut terveydentilasi oleva yksityisasia.prosessi kirjoitti:Tänään Hakaniemen markkinoilla pistin pystyyn kaksintaistelun Mika Ebelingin kanssa. Muut paikalla olleet kd:t julistivat minut voittajaksi. Siinä vaiheessa jo ulkopuolisetkin juhlivat, kun minulle osoitettuun kysymykseen "oletko teologi?" vastasin olevani matemaatikko. Mun isi on vahvempi ku sun isi!!1!
Taas blogimaailman kauneutta. Juuri kun pääsin yli trendikumisaappaiden huolto-ohjeista, niin löysin upean dialogin. Keskustelun julkaiseva osapuoli on ilmeisesti ollut niin ylpeä suoriutumisestaan, että päätti eristää kommenttiboksissa käydyn henkevän mielipiteenvaihdon ihan omaksi postauksekseen. Molemmissa osapuolissa olisi kyllä ainesta tälle palstalle!