Tässä ovat selvästi asiasta ymmärtävät delegoineet ymmärtämättömille niin kauan kunnes epäonnistuminen on saavutettu.So Hard kirjoitti:193 cm on unelmapituus hamsterille.
Ketä sitten panisisit?
Joo tiedän tunteen... onneksi mulla on normaalinki kokosia kavereita, ei aina tarvi tuntea olevansa titaani.RP kirjoitti:Mä jotenkin koen itseni pitkäksi vaikka olen ihan normaalit 170, mutta kun yleensä pyörin vaan kääpiönaisten kanssa (153, 160, 163 jne.). Jättiläinen noiden rinnalla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Nojuu, mun naispuoliset kaverit taitaa kaikki olla yhtä lukuunottamatta mua lyhyempiä *byääh*. Tämä taitaa olla lähemmäs 180, ehkä 178. Silloin tunnen itseni taskuvenukseksi :Dannepa kirjoitti:Joo tiedän tunteen... onneksi mulla on normaalinki kokosia kavereita, ei aina tarvi tuntea olevansa titaani.RP kirjoitti:Mä jotenkin koen itseni pitkäksi vaikka olen ihan normaalit 170, mutta kun yleensä pyörin vaan kääpiönaisten kanssa (153, 160, 163 jne.). Jättiläinen noiden rinnalla.
Ei toi nyt munkaan mielestä ole mikään erityinen pätkämitta naiselle. Aika paljon on naisia jotka huitelee siellä 155-163 välimaastossakin.exPertti kirjoitti:Eikös sellainen ole ihan ok mitta naiselle?Vesper kirjoitti:Mä olen pätkä, siksi aina reilusti korkoa kannan alla. 164cm ilman kenkiä.
Alle 160-senttiset naiset on siitä käteviä että ne on yleensä kevyitä nostaa sohvalta pois tieltä jos ne kattoo siinä jotain väärää ohjelmaa samaan aikaan kun toiselta kanavalta tulee Top Gear.
-
- Kitisijä
Koeta nyt pysyä housuissasi hujoppi!Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eix Dave oo 174? Muistan tämän, koska Gaia lynkkas Daven "vitun lyhyeksi".

Niin "memyselfandI" = 178cm eli suhteellisen lähellä ns. suomalaisten miesten keskipituutta, ihan hyvä puolet lyhyempiä ja puolet pidempiä..
Pyyhin Netikettiin..
Niin mäkin oon luullu vuosikaudet, mutta tuon episodin jälkeen oon kahdella eri mitalla mitannut 175 cm itselleni (eikä oo internetsentti!11) Itsetuntoni kohosi ainakin 3 pykälää Richterin asteikolla.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eix Dave oo 174? Muistan tämän, koska Gaia lynkkas Daven "vitun lyhyeksi".
- RolloTomasi
- Kitisijä
Ootteks te kaikki noi vitun pitkii? (Ite oon samassa pituusluokassa Scorsesen, Polanskin ja Chaplinin kanssa - ainakin karkottaa kaikki pinnalliset naiset. Karkottaa kaiketi kaikki muutkin.)
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
En ole koskaan voinut ymmärtää lyhyitä naisia, jotka väittävät keskimittaisia miehiä lyhyiksi. Eikös se miesten keskimitta Suomessa edelleenkin ole hieman alle 180cm?
Itse olen pitkä, mutta kyllä kelpaa mies joka on itseni pituinen tai vähän sen alle. En kaipaa mitään kaksimetrisiä hongankolistajia.
Itse olen pitkä, mutta kyllä kelpaa mies joka on itseni pituinen tai vähän sen alle. En kaipaa mitään kaksimetrisiä hongankolistajia.
Uh oh. Hävettää tunnustaa, mutta mietin nuorena jonkun Taru Valkeapään (menikö nimi oikein?) suhteen niitä puheita että oNpahan perheohjelmissa perheenisillekin katsottavaa.
No, meillä on alettu katsomaan mitäpä muuta kuin pikkukakkosta. Ja näin perheenisänä olen huomannut sieltä kotiseutujen murretta ansiokkaasti puhuvan tummatukan, Kaisan.
Yli vuosikymmen siinä meni ja nyt ymmärrän.
No, meillä on alettu katsomaan mitäpä muuta kuin pikkukakkosta. Ja näin perheenisänä olen huomannut sieltä kotiseutujen murretta ansiokkaasti puhuvan tummatukan, Kaisan.
Came here for school, graduated to the high life
^exPertti kirjoitti:Uh oh. Hävettää tunnustaa, mutta mietin nuorena jonkun Taru Valkeapään (menikö nimi oikein?) suhteen niitä puheita että oNpahan perheohjelmissa perheenisillekin katsottavaa.

-
- Kitisijä
http://yle.fi/pikkukakkonen/#etusivu
Valitse torstain lähetys.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Arrgh, siellä oli videota.Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://yle.fi/pikkukakkonen/#etusivu

Came here for school, graduated to the high life
-
- Kitisijä
- pierupylly
- Kitinän uhri