Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:193 cm on unelmapituus hamsterille.
Tässä ovat selvästi asiasta ymmärtävät delegoineet ymmärtämättömille niin kauan kunnes epäonnistuminen on saavutettu.
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

annepa kirjoitti:Kotonani.
Whåtever
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä jotenkin koen itseni pitkäksi vaikka olen ihan normaalit 170, mutta kun yleensä pyörin vaan kääpiönaisten kanssa (153, 160, 163 jne.). Jättiläinen noiden rinnalla.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:Mä jotenkin koen itseni pitkäksi vaikka olen ihan normaalit 170, mutta kun yleensä pyörin vaan kääpiönaisten kanssa (153, 160, 163 jne.). Jättiläinen noiden rinnalla.
Joo tiedän tunteen... onneksi mulla on normaalinki kokosia kavereita, ei aina tarvi tuntea olevansa titaani.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä jotenkin koen itseni pitkäksi vaikka olen ihan normaalit 170, mutta kun yleensä pyörin vaan kääpiönaisten kanssa (153, 160, 163 jne.). Jättiläinen noiden rinnalla.
Joo tiedän tunteen... onneksi mulla on normaalinki kokosia kavereita, ei aina tarvi tuntea olevansa titaani.
Nojuu, mun naispuoliset kaverit taitaa kaikki olla yhtä lukuunottamatta mua lyhyempiä *byääh*. Tämä taitaa olla lähemmäs 180, ehkä 178. Silloin tunnen itseni taskuvenukseksi :D
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä olen pätkä, siksi aina reilusti korkoa kannan alla. 164cm ilman kenkiä.
Eikös sellainen ole ihan ok mitta naiselle?
Ei toi nyt munkaan mielestä ole mikään erityinen pätkämitta naiselle. Aika paljon on naisia jotka huitelee siellä 155-163 välimaastossakin.

Alle 160-senttiset naiset on siitä käteviä että ne on yleensä kevyitä nostaa sohvalta pois tieltä jos ne kattoo siinä jotain väärää ohjelmaa samaan aikaan kun toiselta kanavalta tulee Top Gear.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tähän pituuskeskusteluun uskaltaisi varmaan kommentoidakin jotain kun FK ei tiettävästi ole paikalla. Eipä sillä että kukaan muukaan jaksaisi mun iänikuisia preferenssejä kuulla kymmenettä kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eix Dave oo 174? Muistan tämän, koska Gaia lynkkas Daven "vitun lyhyeksi".
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eix Dave oo 174? Muistan tämän, koska Gaia lynkkas Daven "vitun lyhyeksi".
Koeta nyt pysyä housuissasi hujoppi! :lol:

Niin "memyselfandI" = 178cm eli suhteellisen lähellä ns. suomalaisten miesten keskipituutta, ihan hyvä puolet lyhyempiä ja puolet pidempiä..
Pyyhin Netikettiin..
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Crowbar kirjoitti:Eikös Statham ole 180cm, Diesel 183cm, Willis 183cm, Pitt 180cm, Cruise 172cm, Eastwood 188cm, manala 29cm, tix 162cm, elco 278cm, gattaca 40 paunaa, ninni 800mg, So Easy 3,7 sivua demelloa ja huima 256mb.
Tää oli päivän paras tähän mennessä. Repeilin urakalla.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:Stath onkin 175cm pitkä joten juuri unelmapituus miehelle.
Rahojen pitäisi näkyä Caymansaarten tililläsi aivan kohta.
Meni ohi, rautalanka!
Korvaus maksetusta mainoksesta!
NuoriD

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eix Dave oo 174? Muistan tämän, koska Gaia lynkkas Daven "vitun lyhyeksi".
Niin mäkin oon luullu vuosikaudet, mutta tuon episodin jälkeen oon kahdella eri mitalla mitannut 175 cm itselleni (eikä oo internetsentti!11) Itsetuntoni kohosi ainakin 3 pykälää Richterin asteikolla.
RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ootteks te kaikki noi vitun pitkii? (Ite oon samassa pituusluokassa Scorsesen, Polanskin ja Chaplinin kanssa - ainakin karkottaa kaikki pinnalliset naiset. Karkottaa kaiketi kaikki muutkin.)
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Mayah
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mayah »

En ole koskaan voinut ymmärtää lyhyitä naisia, jotka väittävät keskimittaisia miehiä lyhyiksi. Eikös se miesten keskimitta Suomessa edelleenkin ole hieman alle 180cm?

Itse olen pitkä, mutta kyllä kelpaa mies joka on itseni pituinen tai vähän sen alle. En kaipaa mitään kaksimetrisiä hongankolistajia.
exPertti
Kitisijä

Uh oh. Hävettää tunnustaa, mutta mietin nuorena jonkun Taru Valkeapään (menikö nimi oikein?) suhteen niitä puheita että oNpahan perheohjelmissa perheenisillekin katsottavaa.

No, meillä on alettu katsomaan mitäpä muuta kuin pikkukakkosta. Ja näin perheenisänä olen huomannut sieltä kotiseutujen murretta ansiokkaasti puhuvan tummatukan, Kaisan.

Yli vuosikymmen siinä meni ja nyt ymmärrän.
NuoriD

exPertti kirjoitti:Uh oh. Hävettää tunnustaa, mutta mietin nuorena jonkun Taru Valkeapään (menikö nimi oikein?) suhteen niitä puheita että oNpahan perheohjelmissa perheenisillekin katsottavaa.

No, meillä on alettu katsomaan mitäpä muuta kuin pikkukakkosta. Ja näin perheenisänä olen huomannut sieltä kotiseutujen murretta ansiokkaasti puhuvan tummatukan, Kaisan.

Yli vuosikymmen siinä meni ja nyt ymmärrän.
^ :pics:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

http://yle.fi/pikkukakkonen/#etusivu
Valitse torstain lähetys.
exPertti
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://yle.fi/pikkukakkonen/#etusivu
Valitse torstain lähetys.
Arrgh, siellä oli videota.

Kuva
NuoriD

Vaadin kunnon palvelua. Mä rupee mitään valitsemaan.. joku roti!
NuoriD

En kuitenkaan pystynyt vastustamaan kiusausta. No joo. Voisin antaa. Jos siis olisin kiinnostunut seksistä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Vaadin kunnon palvelua. Mä rupee mitään valitsemaan.. joku roti!
Hei, laatu maksaa, etkä sä ihan köyhältä näytä. 100€:lla saat kuvan.
pierupylly
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Pröötprööt
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toi pikku kakkosen sivu on ehkä vaikein käyttää ikinä.
NuoriD

Manaaja kirjoitti:Toi pikku kakkosen sivu on ehkä vaikein käyttää ikinä.
pikku kakkonen

*hihittää*
Vastaa Viestiin