Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Gatilla on kyl homma hallussa näiden kanssa.EveryWoman kirjoitti:Joo tää se oli!Gat kirjoitti:Pink Floyd: "Learning to Fly"Kiitti; uskoin ettei tää selviä ollenkaan.
(Joo Philadelphiassakin on paljon samaa fiilistä; ei kuitenkaan samaa melodiaa.)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Harmi, sillä kaapista saisi todella kauniin valkoisella kuultomaalilla tai vahalla. Mä ehdotan maalinakin valkoista. Itselläni on mustaksi maalattu samantapainen kaappi, eikä se mustana loppujen lopuksi oikein kestä aikaa... Eli joutunee pian uuden maalauksen kohteeksiGaia kirjoitti:Siihen joutuu työntämään niin paljon kittiä että on.Elppis kirjoitti:Onko se pakko maalata?Gaia kirjoitti:Maalaanko mä tuollaisen antiikkipetsatun mäntykaapin mustaksi vai valkoiseksi?
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Ja asiasta kukkaruukkuun: Minähän en horoskoopeista perusta, mutta luin juuri lähes täydellisen kuvauksen itsestäni. Oon ehkä vähän että

Ja sitten piti vielä sanomani, notta oon vähän kyllästynyt etsimään sopivia lakanoita sänkyyni. Kun ei meinaa tolla leveydellä oikein löytyä. Että mistähän kannattais kaivella kaavoja moiseen? Lähinnä kyseessä siis "patjnsuojukset" ja helmalakanat, mitä yksinkertaisemmat, sitä parempi. Ja voishan tota varmaan pykätä pari petarin pussilakanaakin...
Work like a captain, play like a pirate.
Kannattaa varmaan tehdä itse kaavat kaivelun sijaan. Varsinkin jos yksinkertainen on parastaVesper kirjoitti:Että mistähän kannattais kaivella kaavoja moiseen? Lähinnä kyseessä siis "patjnsuojukset" ja helmalakanat, mitä yksinkertaisemmat, sitä parempi. Ja voishan tota varmaan pykätä pari petarin pussilakanaakin...

edit: http://www.fullmoon.fi tekee mun käsittääkseni tilauksesta mittojen mukaan eikä hintakaan ole hurja
Full Moonin sivuilta se ajatus oikeastaan lähti. Ei ollut kunnon kuvaa helmalakanasta, ja jos kyseessä on toi ainoassa kuvassa oleva liehuke, voi oksennus. Mulle yksinkertainen on jotain melko geometrista ja linjakasta, toi kuvan roikko ei oikein sitä vastaa.Gaia kirjoitti:Kannattaa varmaan tehdä itse kaavat kaivelun sijaan. Varsinkin jos yksinkertainen on parasta
edit: http://www.fullmoon.fi tekee mun käsittääkseni tilauksesta mittojen mukaan eikä hintakaan ole hurja
Ja hei, eikös neppareita voi tyrkätä kankaaseen ilman ompeluakin, vai muistanko ihan väärin?
Edit: Googlasin jo
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Eli ei oo kokemusta? Totahan mainostetaan just, että se ei pyöri kuin Silja Sottungassa, koska se painaa kilon ja siinä on "non slip" pohja.Manaaja kirjoitti:^ En tajunnut ton ajatusta. Ostetaanko tommonen ympäriinsä liukuva koirakaukalo siksi ettei tarvitsisi paperilla pyyhkästä sitä imukuppijälkeä tuulilasista kerran vuodessa, vai onko tosta jotain parempaa hyötyä jota en ymmärtänyt?
Ei tuo mulle tulisi vaan vaimolle, joka haluaisi mahdollisimman vähän näkemistä haittaavan kiinnityksen. Toki sen voi laittaa ikkunaan kiinni, mutta pohdin, että tuo ehkä haittaa näkemistä enemmän.
Painaa kilon? No oho. Kyllä mulla on ollut kyydissä kikkelitelinettä jotka ovat painaneet varmaan 70 kiloa ja pohja on ollut niin leveä että on saanut osan asentaa takapenkille hakemaan tukea. Silti ne pyörii kuin mustikat ryhmähalonhakkuussa kun meikäläinen tulee nelipyöräluisua kaarteeseen.NuoriD kirjoitti:Eli ei oo kokemusta? Totahan mainostetaan just, että se ei pyöri kuin Silja Sottungassa, koska se painaa kilon ja siinä on "non slip" pohja.
Mutta onko "non slip" pohja?Manaaja kirjoitti:Painaa kilon? No oho. Kyllä mulla on ollut kyydissä kikkelitelinettä jotka ovat painaneet varmaan 70 kiloa ja pohja on ollut niin leveä että on saanut osan asentaa takapenkille hakemaan tukea. Silti ne pyörii kuin mustikat ryhmähalonhakkuussa kun meikäläinen tulee nelipyöräluisua kaarteeseen.NuoriD kirjoitti:Eli ei oo kokemusta? Totahan mainostetaan just, että se ei pyöri kuin Silja Sottungassa, koska se painaa kilon ja siinä on "non slip" pohja.
Tekis mieli ostaa ihan vaan sun kiusaksi, saat koston siitä kirkosta eroamisestas!
No tokihan sieltä aina jotain liukastetta tihkuu, mutta jos pohja on tarpeeksi vankkarakenteinen niin ei sellaiset ohivuodot kovin herkästi perustuksiin asti pääse. Sitäpaitsi kauhu kyllä kuivattaa kovimmankin tyhjänhuutelijan.NuoriD kirjoitti:Mutta onko "non slip" pohja?
Tekis mieli ostaa ihan vaan sun kiusaksi, saat koston siitä kirkosta eroamisestas!
Anna mennä vaan, osta fifille punkka. Kyllä ne naapurit tietää kun tollanen tuulilasille ilmaantuu että missä niitä mamman rotan kokoisia pölyhuiskuja nukutetaan.
^ Neekerimalli, ei hifistelijöille. Ja mullahan on muutenkin antipatioita Suuntoa kohtaan...
Edit: miks mulla on nykyisin kaamea lukihärö?!
Edit: miks mulla on nykyisin kaamea lukihärö?!
Viimeksi muokannut Vesper, 22.11.2010 11:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.