Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Missä kasarimusiikkivideossa hyökätään Natsien linnoitukseen?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Minkä kokonen penis tolla Davella on?
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^^Europe; The Final Countdown

^16,8cm alapuolelta mitattuna
Kirjoitan tätä alasti
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

EveryWoman kirjoitti:
Gat kirjoitti:Pink Floyd: "Learning to Fly"
Joo tää se oli! :h: Kiitti; uskoin ettei tää selviä ollenkaan.

(Joo Philadelphiassakin on paljon samaa fiilistä; ei kuitenkaan samaa melodiaa.)
Gatilla on kyl homma hallussa näiden kanssa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Maalaanko mä tuollaisen antiikkipetsatun mäntykaapin mustaksi vai valkoiseksi?
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ :grr:
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gaia

^ :perse:

Se on ruma kolhiintuneena.
Tollanen kaappi.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gaia kirjoitti:Maalaanko mä tuollaisen antiikkipetsatun mäntykaapin mustaksi vai valkoiseksi?
Onko se pakko maalata?
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Elppis kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Maalaanko mä tuollaisen antiikkipetsatun mäntykaapin mustaksi vai valkoiseksi?
Onko se pakko maalata?
Siihen joutuu työntämään niin paljon kittiä että on. Enkä mä varsinaisesti välitä mäntypinnasta. Mikä lie mielenhäiriö ollut ostaessa...
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gaia kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Onko se pakko maalata?
Siihen joutuu työntämään niin paljon kittiä että on.
Harmi, sillä kaapista saisi todella kauniin valkoisella kuultomaalilla tai vahalla. Mä ehdotan maalinakin valkoista. Itselläni on mustaksi maalattu samantapainen kaappi, eikä se mustana loppujen lopuksi oikein kestä aikaa... Eli joutunee pian uuden maalauksen kohteeksi :]

Ja asiasta kukkaruukkuun: Minähän en horoskoopeista perusta, mutta luin juuri lähes täydellisen kuvauksen itsestäni. Oon ehkä vähän että :shock:

Ja sitten piti vielä sanomani, notta oon vähän kyllästynyt etsimään sopivia lakanoita sänkyyni. Kun ei meinaa tolla leveydellä oikein löytyä. Että mistähän kannattais kaivella kaavoja moiseen? Lähinnä kyseessä siis "patjnsuojukset" ja helmalakanat, mitä yksinkertaisemmat, sitä parempi. Ja voishan tota varmaan pykätä pari petarin pussilakanaakin...
Work like a captain, play like a pirate.
Gaia

Vesper kirjoitti:Että mistähän kannattais kaivella kaavoja moiseen? Lähinnä kyseessä siis "patjnsuojukset" ja helmalakanat, mitä yksinkertaisemmat, sitä parempi. Ja voishan tota varmaan pykätä pari petarin pussilakanaakin...
Kannattaa varmaan tehdä itse kaavat kaivelun sijaan. Varsinkin jos yksinkertainen on parasta :)

edit: http://www.fullmoon.fi tekee mun käsittääkseni tilauksesta mittojen mukaan eikä hintakaan ole hurja
Vesper
Kitisijä

Gaia kirjoitti:Kannattaa varmaan tehdä itse kaavat kaivelun sijaan. Varsinkin jos yksinkertainen on parasta :)

edit: http://www.fullmoon.fi tekee mun käsittääkseni tilauksesta mittojen mukaan eikä hintakaan ole hurja
Full Moonin sivuilta se ajatus oikeastaan lähti. Ei ollut kunnon kuvaa helmalakanasta, ja jos kyseessä on toi ainoassa kuvassa oleva liehuke, voi oksennus. Mulle yksinkertainen on jotain melko geometrista ja linjakasta, toi kuvan roikko ei oikein sitä vastaa.
Ja hei, eikös neppareita voi tyrkätä kankaaseen ilman ompeluakin, vai muistanko ihan väärin?

Edit: Googlasin jo :]
Gaia

^Veljen vaimo tilasi tuolta helmalakanoita, joiden kulmissa oli vastalaskokset ja ne olivat jotain kevyttä verhoilukangasta.
NuoriD

Kokemuksia noista "hernepussi" telineistä?

http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=21994
Manaaja

^ En tajunnut ton ajatusta. Ostetaanko tommonen ympäriinsä liukuva koirakaukalo siksi ettei tarvitsisi paperilla pyyhkästä sitä imukuppijälkeä tuulilasista kerran vuodessa, vai onko tosta jotain parempaa hyötyä jota en ymmärtänyt?
NuoriD

Manaaja kirjoitti:^ En tajunnut ton ajatusta. Ostetaanko tommonen ympäriinsä liukuva koirakaukalo siksi ettei tarvitsisi paperilla pyyhkästä sitä imukuppijälkeä tuulilasista kerran vuodessa, vai onko tosta jotain parempaa hyötyä jota en ymmärtänyt?
Eli ei oo kokemusta? Totahan mainostetaan just, että se ei pyöri kuin Silja Sottungassa, koska se painaa kilon ja siinä on "non slip" pohja.

Ei tuo mulle tulisi vaan vaimolle, joka haluaisi mahdollisimman vähän näkemistä haittaavan kiinnityksen. Toki sen voi laittaa ikkunaan kiinni, mutta pohdin, että tuo ehkä haittaa näkemistä enemmän.
Manaaja

NuoriD kirjoitti:Eli ei oo kokemusta? Totahan mainostetaan just, että se ei pyöri kuin Silja Sottungassa, koska se painaa kilon ja siinä on "non slip" pohja.
Painaa kilon? No oho. Kyllä mulla on ollut kyydissä kikkelitelinettä jotka ovat painaneet varmaan 70 kiloa ja pohja on ollut niin leveä että on saanut osan asentaa takapenkille hakemaan tukea. Silti ne pyörii kuin mustikat ryhmähalonhakkuussa kun meikäläinen tulee nelipyöräluisua kaarteeseen.
NuoriD

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Eli ei oo kokemusta? Totahan mainostetaan just, että se ei pyöri kuin Silja Sottungassa, koska se painaa kilon ja siinä on "non slip" pohja.
Painaa kilon? No oho. Kyllä mulla on ollut kyydissä kikkelitelinettä jotka ovat painaneet varmaan 70 kiloa ja pohja on ollut niin leveä että on saanut osan asentaa takapenkille hakemaan tukea. Silti ne pyörii kuin mustikat ryhmähalonhakkuussa kun meikäläinen tulee nelipyöräluisua kaarteeseen.
Mutta onko "non slip" pohja?

Tekis mieli ostaa ihan vaan sun kiusaksi, saat koston siitä kirkosta eroamisestas!
Manaaja

NuoriD kirjoitti:Mutta onko "non slip" pohja?

Tekis mieli ostaa ihan vaan sun kiusaksi, saat koston siitä kirkosta eroamisestas!
No tokihan sieltä aina jotain liukastetta tihkuu, mutta jos pohja on tarpeeksi vankkarakenteinen niin ei sellaiset ohivuodot kovin herkästi perustuksiin asti pääse. Sitäpaitsi kauhu kyllä kuivattaa kovimmankin tyhjänhuutelijan.

Anna mennä vaan, osta fifille punkka. Kyllä ne naapurit tietää kun tollanen tuulilasille ilmaantuu että missä niitä mamman rotan kokoisia pölyhuiskuja nukutetaan.
NuoriD

Kauheen negatiivinen oot!
Manaaja

NuoriD kirjoitti:Kauheen negatiivinen oot!
Really?
Kuva
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:Kauheen negatiivinen oot!
Hei,

antakaa Manalalle nyt armoa.

Kaveri osti sen N8:n.
NuoriD

^Kuva
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kertokaa, ootte ennenkin kertoneet. Tiedän sattumalta saavani joululahjaksi Suunnon T1c:n.

Is that bad?
Came here for school, graduated to the high life
Vesper
Kitisijä

^ Neekerimalli, ei hifistelijöille. Ja mullahan on muutenkin antipatioita Suuntoa kohtaan...

Edit: miks mulla on nykyisin kaamea lukihärö?!
Viimeksi muokannut Vesper, 22.11.2010 11:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin