Ketä sitten panisisit?
No plääh. Jotenkin, siis vaan jotenkin, teen aina virhepäätelmiä kertoessani näitä juttuja. Ottaen huomioon että mies lukee näitä mun postauksia niin ehkä kaikki ei aina ole ihan niin justiinsa vaan hiukan kieli poskella kirjoitettuja kuten push uppini esmes.. Varsinkaan kun varsinaisia päiväunia nyt juurikaan edes näe, kenestäkään.Suvinen kirjoitti: No eipäs. Vaan ihmettelen (oletettavasti kateellisena), kuinka erilaisista asioista tuomitaan yksiselitteisesti. Että ei muutakun push-upit tanaan vaan ja flirttailemaan; ehkä se oma tylsä parisuhde pelastuu sitten sillä jos ei päiväuneksunta ei ole sallittua.
Flirttailu on siitä kivaa että sen unohtaa kun sen lopettaa. Vähän kun katsoisi "panisin"-miesten kuvia. Ei mitään sen vähempää, ei sen enempää.
Joten aika outoa siitä olisi noin niin kuin tuomita. Tai toki voi, ei se ensimmäinen kerta olisi kun tuhmien kuvien katselusta tulisi viiden minuutin saarna (isot pojat on kertoneet) tai flirtistä pahaa silmää.
Ei kun se johtuu siitä koska mä olen aina, ihan aina ollut tämmönen, kirjoitellut tämmösiä juttuja. Vai muistaako joku ajan jolloin en olisi? Mä en muista.
Ehkä siitä johtuen se ei aiheuta reaktiota kun taas sun kirjoittamana (joka ei yleensä skriivaile semmosia) se näyttää pahemmalta mitä se oikeasti edes on. Tulee ns. puun takaa järkytyksenä :)
Tietenkin joku paheksuu näitä mun juttuja tai noraa. Mut mitä välöö. Älä säkään välitä. Varsinkin kun masahan on tämänkin topiikin vakiolinkittäjä, päiväunelmoija.
Ehkä siitä johtuen se ei aiheuta reaktiota kun taas sun kirjoittamana (joka ei yleensä skriivaile semmosia) se näyttää pahemmalta mitä se oikeasti edes on. Tulee ns. puun takaa järkytyksenä :)
Tietenkin joku paheksuu näitä mun juttuja tai noraa. Mut mitä välöö. Älä säkään välitä. Varsinkin kun masahan on tämänkin topiikin vakiolinkittäjä, päiväunelmoija.
No mutta, olithan sä +20 kiloa sitten seksisymboli, nyt olet vaan -20 kiloa ja vielä hieman enemmän seksisymboli. Kokoa ittes!Manaaja kirjoitti:Miksen mä vaan enää pane? Kymmenittäin hukattuja tilanteita. Mua itse aisassa jopa vähän vituttaa. Siis se että 20+ kiloa sitten kukaan ei arvostanu mua ja halunnu mun kikkeliä. Mut nyt kaikki haluu panna mua. Oon esine. Pelkkä lihanpalanen!
No niin vittu kelaa sitä. Oon aina ollu niin hyvä suustani että oon saanu pillua joka kymmenenneltä hottikselta vaikka oisin näyttänyt viikko sitten mikroaaltouunissa asuneelta tonnikalalta. Nykyään saisin ihan jokaiselta. Ja tää niinku järkyttää. Oonko mä muka nykyään 90% -> infinitum hotimpi kuin ennen? En varmaan oo. Oon ihan sama tyyppi ku ennenki, ainoastaan tihkuvan seksikäs. Miksei kukaan voi nähdä sen lävitse???RP kirjoitti:No mutta, olithan sä +20 kiloa sitten seksisymboli, nyt olet vaan -20 kiloa ja vielä hieman enemmän seksisymboli. Kokoa ittes!Manaaja kirjoitti:Miksen mä vaan enää pane? Kymmenittäin hukattuja tilanteita. Mua itse aisassa jopa vähän vituttaa. Siis se että 20+ kiloa sitten kukaan ei arvostanu mua ja halunnu mun kikkeliä. Mut nyt kaikki haluu panna mua. Oon esine. Pelkkä lihanpalanen!
Tulkinnan teit kyllä sinä itse, minä vain arvailin sen olevan sen mikä se olikin. Todellakin poliitikon ainesta, mutta jos nyt et kuitenkaan asettaisi sanoja muiden suuhun ihan noin räikeästi - kun joku tyhmempi voi mennä lankaankin.prosessi kirjoitti:Ilmankos tixin tulkinta vaikuttikin niin oudolta sinun sanomaksesi, etten oikein tiennyt miten siihen olisi pitänyt reagoida. Mutta tietenkin se oli ainoa mahdollinen tixin tulkinnaksi, kun hänen mielestään minussa kerran on perustavanlaatuista vikaa.
En panisi kettään. Jotain pitkätukkasellomiehiä tulee heti aamusta naamalle. The life of Dave.
Haamuseivi!Elppis kirjoitti:Oma "viallinen" sana oli johtopäätös siitä, että prosessin ajattelutapaa yritetään joko korjata tai muutta; eli ei oma mielipide.Zeb kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa, että tämä oli kristillisdemokraattinen vastaus jos mikä.prosessi kirjoitti: Eihän tuohon oikein mitään voi sanoa. Jos toisen ihmisen haluaa tuomita, tuomittu ei mahda asialle yhtään mitään. Enemmänhän tarve tuomita kertoo tuomitsijasta.
Moi...LolitaNuoriD kirjoitti:Jaa. Ei ole kunnia tuntea.RP kirjoitti:No mutta, se on osa sitä Lolita- lookkiansa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Linkkaamani video oli vaan informatiivinen osa imagoa ja artistin isoin hitti, eikä sitä saa katsoa silmät kiiluen, sillä tyttö taitaa olla siinä vielä alle 16. Pervot.NuoriD kirjoitti:Kitinään pitäisi animoida sellainen Parskyn haikailema neonvärinen vilkkuva pedofilia-kyltti. Taas tarvittaisiin
EDIT: Kuvat luonnollisesti ovat uudempia kuin video ja otettu täysi-ikäisestä ihmisestä.
Viimeksi muokannut Vagabondo, 15.11.2010 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We used to laugh a lot
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zfXBNQMj2SE[/youtube]NuoriD kirjoitti:Kitinään pitäisi animoida sellainen Parskyn haikailema neonvärinen vilkkuva pedofilia-kyltti. Taas tarvittaisiin :twisted:
RP kirjoitti:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zfXBNQMj2SE[/youtube]NuoriD kirjoitti:Kitinään pitäisi animoida sellainen Parskyn haikailema neonvärinen vilkkuva pedofilia-kyltti. Taas tarvittaisiin

Ei hitto. Mun ihan oikeasti kyllä vähän hävettää katsoa tuota. Selvähän se, että tyttö ottaa tyhmiltä rahat pois, mutta mutta...