Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kun tosiasia on, että tavismiehen on helpompi saada seksiä toisilta miehiltä kuin naisilta täällä omalla maalla, niin miksei sitten lähteä johonkin, missä status olisi automaattisesti korkeampi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Lolita kirjoitti:Kun tosiasia on, että tavismiehen on helpompi saada seksiä toisilta miehiltä kuin naisilta täällä omalla maalla, niin miksei sitten lähteä johonkin, missä status olisi automaattisesti korkeampi?

Sun kannattaa ohjata toi kysymys tonne välimerelle reissaaville rouville.
Lolita
Kitisijä

Mitä tekemistä niillä rouvilla on sen kanssa missä miehillä mahdollisesti kävisi parempi flaksi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Lolita kirjoitti:Mitä tekemistä niillä rouvilla on sen kanssa missä miehillä mahdollisesti kävisi parempi flaksi?
Ohh.. ne rouvat osaavat kertoa vastauksen kysymykseesi? Nehän on iitteensä käyneet siellä panettamssa jo vuosikymmeniä.
Lolita
Kitisijä

Mä en nyt vaan tajuu. Paitsi tietenkin, jos olisi tarkoitus, että rouvat tarjoaisivat seksiä täällä kotimaassa nille miehille, jotka ei muuten saa. Mikä kyllä ontuu. Tai sitten se oli muistutus siitä, että naisetkin menevät muualle saadakseen seksiä. Mikä kans ontuu, koska just ehdotin, että miehet tekisivät myös niin tarkoittaen siis heteroseksiä.

Ja loppujen lopuksi, mua ei enää jaksa kiinnostaa. Olin vaan niin haltioituneen yllättynyt lukemastani tutkimuksesta, jonka mukaan keskitasoisten heteromiesten on helpompi saada seksiä toisilta miehiltä kuin naisilta.
masa

Lolita kirjoitti:Olin vaan niin haltioituneen yllättynyt lukemastani tutkimuksesta, jonka mukaan keskitasoisten heteromiesten on helpompi saada seksiä toisilta miehiltä kuin naisilta.
En jaksa selitellä mukahauskuuttani enempää, mutta tuolle tutkimukselle sanon kyllä että jopas tuli paskaa tuutin täydeltä :D

Kuka ja mikä taho tuon tutkimuksen on tehnyt? Agency Teuvo Loman & Monsieur Mosse?
Viimeksi muokannut masa, 22.09.2010 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Sponsorina on ollut takuulla åttå drinkero
Came here for school, graduated to the high life
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lolita kirjoitti:YouTube toimii töissä.
Kato niinpä tekee, mistä moinen???
Paras päivä ikinä.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No mutta toihan on iha huippujuttu! Gattikselle(kin) duunia! Joo! (Mites mä tästä näin paljon innostuinkin?)
Siis toi Panama-juttu. Lähtisin ite jos oisin valkoihoinen mies.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kun päivystää Hesarin nettisivuja aktiivisesti, niin saa spämmättyä omat mielipiteensä sadoille tuhansille ihmisille, koska ensimmäinen keskusteluviesti pääsee mukaan samalle sivulle varsinaisen uutisen kanssa.

Esim tässä:

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/K ... 5260438411
NuoriD

Laitoin aamulla auton ääääääärimmäisen tiukkaan taskuparkkiin. Edes Manala ei olisi saanut tiukempaan.

Lähden katsomaan, onko takanani ollut hiusmuotoilija saanut autonsa ulos ilman naarmuja mun autoon.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:Laitoin aamulla auton ääääääärimmäisen tiukkaan taskuparkkiin. Edes Manala ei olisi saanut tiukempaan.

Lähden katsomaan, onko takanani ollut hiusmuotoilija saanut autonsa ulos ilman naarmuja mun autoon.
Jäix monta metriä kivetyksestä/reunasta?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Laitoin aamulla auton ääääääärimmäisen tiukkaan taskuparkkiin. Edes Manala ei olisi saanut tiukempaan.
Otatko haasteen vastaan ilman pysäköintitutkien käyttöä?
Dumis

Manaaja kirjoitti:
Voix sillä muka saada tarkasti auton taskuparkkiin? :shock:
Ja mikä haaste se olis tutkan kanssa, hah.
Manaaja

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
No luuleksä että maasturimersumies tietää auton taskuparkkeerauksesta mitään ilman pysäköintitutkaa? Daah!11
Dumis

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Otatko haasteen vastaan ilman pysäköintitutkien käyttöä?
No luuleksä että maasturimersumies tietää auton taskuparkkeerauksesta mitään ilman pysäköintitutkaa? Daah!11
Jos vaimo on neuvonut???+
Vagabondo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Saako sen tutkan kanssa muka pieneen väliin? Mulla oli kerran tutkalla varustettu kärry lainassa ja se piippas turhan herkästi. Vallankin, jos aletaan kilpailemaan mahdollisimman pieneen rakoon pysäköimisessä. Ärsyttävä vehje. Piti kytkeä pois päältä.
NuoriD

Ennen kuin ehditte ottamaan teleskooppipamput ja lapinleu'ut esille kerron, että ei ole pysköintitutkaa.

Hiusmuotoilijan auto oli edelleen autoni takana, kun lähdin pois.
masa

Manaaja kirjoitti: No luuleksä että maasturimersumies tietää auton taskuparkkeerauksesta mitään ilman pysäköintitutkaa? Daah!11
Tämä mersumies ajaa "taskuparkkiin" keula edellä ja hyvin sopii.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kumpi voittaa tappelun: peruutustutka vai -kamera?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vagabondo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kamera ei ainakaan voi olla tutkaa huonompi.
masa

Bluntly kirjoitti:Kumpi voittaa tappelun: peruutustutka vai -kamera?

Molemmat ovat seniilien juminiskaisten papparaisten varusteita. Tavan kuskit käyttää näyteikkunoiden heijastusta mahdollisuuksien mukaan ja projannut ajaa puskurituntumalla.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Seniilit juminiskaiset papparaiset käyttävät vain hiukan suurempaa nopeutta ja muistelevat, että osui se edelliselläkin viikolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

NuoriD kirjoitti:Ennen kuin ehditte ottamaan teleskooppipamput ja lapinleu'ut esille kerron, että ei ole pysköintitutkaa.
No saatana, tämähän nyt kimposi sitten omaan nilkkaan. On nimittäin piipparit sekä edessä että takana. En voinut sille mitään, ne ovat V6-malleissa vakiovaruste. Ja oli muuten edellisessäkin autossa tutkat sekä edessä että takana.

Mitenhän tästä nyt pääsisi livistämään menettämättä kasvojaan. Ah, nyt keksin! *osoittaa sormella* Köyhä!

Toinen mittaamattoman tärkeä hinttapulivaruste autossani on automaattiset, monitoiminäytön kautta konffattavat rengaspaineanturit!
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti: Tämä mersumies ajaa "taskuparkkiin" keula edellä ja hyvin sopii.
Ajatko silleen epäortodoksisesti renkaat ensin jalkakäytävälle ja pakitat siitä?

Itse oon unohtanut ne autokoulun takuuvarmat ohjeistukset miten taskuun ängetään, joku vois muistuttaa ettei olisi niin epävarma olo aina kun hiki hatussa puurtaa keskustaruuhkassa.
Vastaa Viestiin