Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Chevilyn kirjoitti:
Aah, kitinän tyyli-ja muotigurut pystyvät sanomaan pelkästään tissien ihonsävyn ja muodon perusteella mikä huulipuna niiden kantajalle sopii. I'm impressed!
No kevyesti. Jos tissit on tarpeeksi hyvät, mikä tahansa huulipuna kelpaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:
Chevilyn kirjoitti:
Aah, kitinän tyyli-ja muotigurut pystyvät sanomaan pelkästään tissien ihonsävyn ja muodon perusteella mikä huulipuna niiden kantajalle sopii. I'm impressed!
No kevyesti. Jos tissit on tarpeeksi hyvät, mikä tahansa huulipuna kelpaa.
<3 <3 <3 :h: :h: :h: :h: :komp:

Sä niin ymmärrät meitä miehiä.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Onko aljan (<3) blogi viä löydettävissä jostain?
Tai mikä viä parempaa, itse aljaus-hani?

(Tää itse asiassa tuli mieleen jo Lapitii ei saa unta -topicissa, kun muistin et alja joi aina kaffetta saadakseen unta, negatiivita kofeiinia nääs. Kokeilen samaa. Mutta eri asiasta tämä assosiaatio nyt.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lapitii kirjoitti:Onko aljan (<3) blogi viä löydettävissä jostain?
Tai mikä viä parempaa, itse aljaus-hani?

(Tää itse asiassa tuli mieleen jo Lapitii ei saa unta -topicissa, kun muistin et alja joi aina kaffetta saadakseen unta, negatiivita kofeiinia nääs. Kokeilen samaa. Mutta eri asiasta tämä assosiaatio nyt.)
Mulla oli sama juttu silloin vuonna 1 ja 2 kun Aljan ja Doctrinen kanssa flirttipuistossa yövuorot vietin; join batterya niin nukutti, join kahvia niin nukutti lisää.
The great club outshines the individual, always and forever.
alja
Kitinän uhri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

onnistuu yhä. kun ei yöllä saa unta niin aamupalan - kahvia ja leipää - jälkeen voin mennä nukkumaan :)

lapitii ja elppis :h:

ja blogi on yhä siellä missä ennenkin, tosin eipä ole tullut i-kui-suu-teen kirjotettua yhtikäs mittään, ennen eilistä siis.

jotta ei mene ihan offtopiksi, niin pitäiskös jatkaa blogia uudella asenteella / aloittaa taas uus blogi, mikä tietenkin rajottais lukijakuntaa taas uudella tavalla / joku muu mikä?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jos aloitetaan sillä että mä saan kans lukee sun blogii kun nyt en saa nyyh ;( Kaksariakin kiinnostais :D
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Oon pohtinut tanssimisen vaihtamista joogaan. Osaatteks suositella jotain nastaa jalat maassa -meininkistä joogamestaa Helsingistä?
Lilo
Kitisijä

Mä en tiedä onko yksikään mesta ihan täysin jalat maassa, eiköhän joka paikassa pyöri niitä hiukan turhankin henkistyneitä. Mutta sulle on yv eniveis.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

^ Kiitti. Mitä hihhulihommaa muuten toikin on, ettei joogaharjoituksen aikana saa juoda? Kaks tuntia kokonaan juomatta on mulle aika vaikea ajatus. Joillain joogakouluilla on kans käytäntö, että kuukautisten aikana ei saa joogata. Miks ja miten sitä vahditaan?
Lilo
Kitisijä

Koska joogassa pointti on just siinä, että kropan lämpö nousee etenkin hengitystekniikalla, joten jäähdyttäminen kesken treenin ei oikeen palvele tarkoitusta, näin on mulle asia sanottu. (Kuitenkin aika ääriasentoihin viedään kroppaa, joten on tärkeetä että ne lihakset on lämpöset.) Ja toki myös hengitys, vinyasa, menis sekasin ja astangassa se on kuitenkin vähän niinQ homman ytimessä.

Hotgoogassa kuulemma kyllä juodaan, muuten siellä lähtis taju.

Mutta alkuun ne treenitkään ei kyllä oo mitään kahta tuntia kestoltaan.

Tässä vielä linkki jossa selitetään tosta juomisesta:
http://www.fitsugar.com/Ashtanga-Yoga-W ... ter-442306

Ai niin, ja kuukautisista: ylösalasissa asanoissa ei välttämättä tunnu oikeen kivalta. Ainakin itse välttelen joogaa 3 päivää kuussa ihan tästä syystä. Virallisempi selitys:

Kuukautisten aikana pitäisi välttää fyysistä rasitusta, jotta elimistön puhdistuminen ei häiriintyisi: näin ollen kannattaa pitää lepoa myös voimakkaasta astangajoogasta kolmen ensimmäisen vuotopäivän ajan.
huima
Kitisijä

nastamuumio kirjoitti:^ Kiitti. Mitä hihhulihommaa muuten toikin on, ettei joogaharjoituksen aikana saa juoda?
Vetäset vaan tiukan kännin päälle jo ennen treeniä, niin selviät ilman lisäjuomista treenin aikana.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lilo kirjoitti:kropan lämpö nousee etenkin hengitystekniikalla, joten jäähdyttäminen kesken treenin ei oikeen palvele tarkoitusta
Ja toki myös hengitys, vinyasa, menis sekasin ja astangassa se on kuitenkin vähän niinQ homman ytimessä.
Ai niin, ja kuukautisista: ylösalasissa asanoissa ei välttämättä tunnu oikeen kivalta. Ainakin itse välttelen joogaa 3 päivää kuussa ihan tästä syystä. Virallisempi selitys:

Kuukautisten aikana pitäisi välttää fyysistä rasitusta, jotta elimistön puhdistuminen ei häiriintyisi: näin ollen kannattaa pitää lepoa myös voimakkaasta astangajoogasta kolmen ensimmäisen vuotopäivän ajan.
Varmaan noin, molemmat, mutta juominen kesken treenin ei ole järkevää koska sitten maha hölskyy kun vääntää itseään solmuun. Samasta syystä ei syödä tuntiin-pariin ennen treeniä.

Silloin kun joogasin aktiivisesti niin meille kyllä selitettiin tuo kuukautishomma mutta mulle ainakaan ollu vaikeeta joogata kuukautisten aikaan. Tosin joogasin vain pari kertaa viikossa ja vuodan niukasti. Jos olisin Niagara niin todennäköisesti kertoilisin tässä nyt eri juttuja. Lisäksi opettaja sanoi että jos on kuukautiset niin älkää tehkö ylösalaisin asentoja eli päälläseisontaa ja hartioilla seisontaa (vai mikä se on että pää ja hartiat on maassa ja jalat suorana ilmassa).

Joogasin Sörkän Finbody Lady's clubilla, opettajana oli Juhana Lauronen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sola
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Sola »

Mitenkäs tuota.. Oon nyt lomalla ja yks työkamu laitteli viestiä että yks toinen työkamu lähettelee työmeilejä mun s.postista. Saako niin tehdä? Ei siellä mitään salasta ole mutta periaatteena kai se on että toisen meiliin ei mennä. Ja mulla oli "Olen lomalla" ilmotus siellä niin eikös se nyt sotke hommeleita?
Mua rupes vähän vituttaa.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Onhan naisten joogaryhmissä tällaista? Onhan?
http://www.tube8.com/erotic/nude-yoga/8702
annepa
Kitisijä

Sola kirjoitti:Mitenkäs tuota.. Oon nyt lomalla ja yks työkamu laitteli viestiä että yks toinen työkamu lähettelee työmeilejä mun s.postista. Saako niin tehdä? Ei siellä mitään salasta ole mutta periaatteena kai se on että toisen meiliin ei mennä. Ja mulla oli "Olen lomalla" ilmotus siellä niin eikös se nyt sotke hommeleita?
Mua rupes vähän vituttaa.
Jos et oo luvannu käyttää sun sähköpostia niin ei sitä saa käyttää. Vaikka ois kuinka työmeili ja mitä niin ei sinne ole asiaa. Tosta voi saada rikostutkinnankin aikaiseksi. Otapa puhelin kauniiseen kätöseesi ja kerro lähettelijälle että rikos ei kannata.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sola
Kitinän uhri

^En oo kyllä sanonut että mun meiliin sais mennä. Konetta toki saa muutkin käyttää mut mun mielestä kans meililaatikkoon ei oo muilla asiaa. Ahistaa ja vituttaa samaan aikaan :?
huima
Kitisijä

Gat kirjoitti:Onhan naisten joogaryhmissä tällaista? Onhan?
Mikset mene katsomaan?

Helsingissä esimerkiksi Hot Jooga-ryhmissä on törkeän hyvännäköisiä tyttöjä hikoilemassa joka ikinen kerta.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun uudesta telkkarista ei kuulu ääni, vaikka kuva tulee nätisti digiboxin kautta. Apua!
annepa
Kitisijä

Sola kirjoitti:^En oo kyllä sanonut että mun meiliin sais mennä. Konetta toki saa muutkin käyttää mut mun mielestä kans meililaatikkoon ei oo muilla asiaa. Ahistaa ja vituttaa samaan aikaan :?
Miten se ees pääsee siihen käsiksi? Eikö siinä ole salasanoja? Kyllä mulla on se mielikuva että sitä ei saa käyttää vaikka ois kuinka samalla koneella, mutta jos jättää oman s-postin auki koneelle jota käyttää muutkin niin siinä hyväksyy riskin että ne muutkin käyttää sitä s-postia.

Lisäksi tulee tietysti nuo sotkemisjutut sun o-o-o-viestin takia.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Onko ihan scart-kaapelilla? Jos on (tarkista kiinnitys), pitäisi äänen kuulua. Koitapa painella kaukiksen äänikohdasta, jos auttaisi. Joskus päällä voi olla jokin kaksikielisyysjudanssi, jolloin ääntä ei kuulu ollenkaan.
Paras päivä ikinä.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

annepa kirjoitti:Miten se ees pääsee siihen käsiksi? Eikö siinä ole salasanoja? Kyllä mulla on se mielikuva että sitä ei saa käyttää vaikka ois kuinka samalla koneella, mutta jos jättää oman s-postin auki koneelle jota käyttää muutkin niin siinä hyväksyy riskin että ne muutkin käyttää sitä s-postia.

Toisten sähköposteja ei saa lukea/tilejä käyttää eikä lupaakaan kannata koskaan antaa. Kyse on sama kuin joku toinen lukisi kirjeesi tai lähettäisi nimissäsi postia eteenpäin. Nyt vain ilmoitus tekijälle/työantajalle/poliisille, niin homma hoituu.
Paras päivä ikinä.
Sola
Kitinän uhri

annepa kirjoitti:
Sola kirjoitti:^En oo kyllä sanonut että mun meiliin sais mennä. Konetta toki saa muutkin käyttää mut mun mielestä kans meililaatikkoon ei oo muilla asiaa. Ahistaa ja vituttaa samaan aikaan :?
Miten se ees pääsee siihen käsiksi? Eikö siinä ole salasanoja? Kyllä mulla on se mielikuva että sitä ei saa käyttää vaikka ois kuinka samalla koneella, mutta jos jättää oman s-postin auki koneelle jota käyttää muutkin niin siinä hyväksyy riskin että ne muutkin käyttää sitä s-postia.

En mä sitä meiliboksia auki jättänyt loman ajaks kuitenkaan. Mutta miks mennä mun meiliin kun sillä on omakin? Sitä mä ihmettelen. Ja jos sillä on oman meilin salasana hukassa tms niin onhan siellä töissä henkilö joka sille vois salasanan palauttaa tms. Tää on nyt vähän outo juttu. Ko. henkilö on siis lähettäny ihan työasiaa ja vaikka mun meiliosotteesta lähettänyt niin laittanut oman nimensä alle.
Mut miks mun meilistä? Sitä en ymmärrä :roll:
annepa
Kitisijä

Sola kirjoitti: Mutta miks mennä mun meiliin kun sillä on omakin? Sitä mä ihmettelen. Ja jos sillä on oman meilin salasana hukassa tms niin onhan siellä töissä henkilö joka sille vois salasanan palauttaa tms. Tää on nyt vähän outo juttu. Ko. henkilö on siis lähettäny ihan työasiaa ja vaikka mun meiliosotteesta lähettänyt niin laittanut oman nimensä alle.
Mut miks mun meilistä? Sitä en ymmärrä :roll:
No on tosiaan outo juttu. Soitapa jonnekin edellämanituista, saat toiminnan loppumaan. Ja vaiha se salasana.
Sola
Kitinän uhri

Jeps, näin ne hommat etenee. Kohta selvii miks mun meiliboksiin on menty.
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Gat kirjoitti:Onhan naisten joogaryhmissä tällaista? Onhan?
Toihan on juuri se syy miksi ajattelin joogan nyt syksyllä aloittaa............
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin