No kevyesti. Jos tissit on tarpeeksi hyvät, mikä tahansa huulipuna kelpaa.Chevilyn kirjoitti:
Aah, kitinän tyyli-ja muotigurut pystyvät sanomaan pelkästään tissien ihonsävyn ja muodon perusteella mikä huulipuna niiden kantajalle sopii. I'm impressed!
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
<3 <3 <3Lilo kirjoitti:No kevyesti. Jos tissit on tarpeeksi hyvät, mikä tahansa huulipuna kelpaa.Chevilyn kirjoitti:
Aah, kitinän tyyli-ja muotigurut pystyvät sanomaan pelkästään tissien ihonsävyn ja muodon perusteella mikä huulipuna niiden kantajalle sopii. I'm impressed!

Sä niin ymmärrät meitä miehiä.
Onko aljan (<3) blogi viä löydettävissä jostain?
Tai mikä viä parempaa, itse aljaus-hani?
(Tää itse asiassa tuli mieleen jo Lapitii ei saa unta -topicissa, kun muistin et alja joi aina kaffetta saadakseen unta, negatiivita kofeiinia nääs. Kokeilen samaa. Mutta eri asiasta tämä assosiaatio nyt.)
(Tää itse asiassa tuli mieleen jo Lapitii ei saa unta -topicissa, kun muistin et alja joi aina kaffetta saadakseen unta, negatiivita kofeiinia nääs. Kokeilen samaa. Mutta eri asiasta tämä assosiaatio nyt.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Mulla oli sama juttu silloin vuonna 1 ja 2 kun Aljan ja Doctrinen kanssa flirttipuistossa yövuorot vietin; join batterya niin nukutti, join kahvia niin nukutti lisää.Lapitii kirjoitti:Onko aljan (<3) blogi viä löydettävissä jostain?
The great club outshines the individual, always and forever.
onnistuu yhä. kun ei yöllä saa unta niin aamupalan - kahvia ja leipää - jälkeen voin mennä nukkumaan 
lapitii ja elppis
ja blogi on yhä siellä missä ennenkin, tosin eipä ole tullut i-kui-suu-teen kirjotettua yhtikäs mittään, ennen eilistä siis.
jotta ei mene ihan offtopiksi, niin pitäiskös jatkaa blogia uudella asenteella / aloittaa taas uus blogi, mikä tietenkin rajottais lukijakuntaa taas uudella tavalla / joku muu mikä?

lapitii ja elppis

ja blogi on yhä siellä missä ennenkin, tosin eipä ole tullut i-kui-suu-teen kirjotettua yhtikäs mittään, ennen eilistä siis.
jotta ei mene ihan offtopiksi, niin pitäiskös jatkaa blogia uudella asenteella / aloittaa taas uus blogi, mikä tietenkin rajottais lukijakuntaa taas uudella tavalla / joku muu mikä?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
Koska joogassa pointti on just siinä, että kropan lämpö nousee etenkin hengitystekniikalla, joten jäähdyttäminen kesken treenin ei oikeen palvele tarkoitusta, näin on mulle asia sanottu. (Kuitenkin aika ääriasentoihin viedään kroppaa, joten on tärkeetä että ne lihakset on lämpöset.) Ja toki myös hengitys, vinyasa, menis sekasin ja astangassa se on kuitenkin vähän niinQ homman ytimessä.
Hotgoogassa kuulemma kyllä juodaan, muuten siellä lähtis taju.
Mutta alkuun ne treenitkään ei kyllä oo mitään kahta tuntia kestoltaan.
Tässä vielä linkki jossa selitetään tosta juomisesta:
http://www.fitsugar.com/Ashtanga-Yoga-W ... ter-442306
Ai niin, ja kuukautisista: ylösalasissa asanoissa ei välttämättä tunnu oikeen kivalta. Ainakin itse välttelen joogaa 3 päivää kuussa ihan tästä syystä. Virallisempi selitys:
Kuukautisten aikana pitäisi välttää fyysistä rasitusta, jotta elimistön puhdistuminen ei häiriintyisi: näin ollen kannattaa pitää lepoa myös voimakkaasta astangajoogasta kolmen ensimmäisen vuotopäivän ajan.
Hotgoogassa kuulemma kyllä juodaan, muuten siellä lähtis taju.
Mutta alkuun ne treenitkään ei kyllä oo mitään kahta tuntia kestoltaan.
Tässä vielä linkki jossa selitetään tosta juomisesta:
http://www.fitsugar.com/Ashtanga-Yoga-W ... ter-442306
Ai niin, ja kuukautisista: ylösalasissa asanoissa ei välttämättä tunnu oikeen kivalta. Ainakin itse välttelen joogaa 3 päivää kuussa ihan tästä syystä. Virallisempi selitys:
Kuukautisten aikana pitäisi välttää fyysistä rasitusta, jotta elimistön puhdistuminen ei häiriintyisi: näin ollen kannattaa pitää lepoa myös voimakkaasta astangajoogasta kolmen ensimmäisen vuotopäivän ajan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Varmaan noin, molemmat, mutta juominen kesken treenin ei ole järkevää koska sitten maha hölskyy kun vääntää itseään solmuun. Samasta syystä ei syödä tuntiin-pariin ennen treeniä.Lilo kirjoitti:kropan lämpö nousee etenkin hengitystekniikalla, joten jäähdyttäminen kesken treenin ei oikeen palvele tarkoitusta
Ja toki myös hengitys, vinyasa, menis sekasin ja astangassa se on kuitenkin vähän niinQ homman ytimessä.
Silloin kun joogasin aktiivisesti niin meille kyllä selitettiin tuo kuukautishomma mutta mulle ainakaan ollu vaikeeta joogata kuukautisten aikaan. Tosin joogasin vain pari kertaa viikossa ja vuodan niukasti. Jos olisin Niagara niin todennäköisesti kertoilisin tässä nyt eri juttuja. Lisäksi opettaja sanoi että jos on kuukautiset niin älkää tehkö ylösalaisin asentoja eli päälläseisontaa ja hartioilla seisontaa (vai mikä se on että pää ja hartiat on maassa ja jalat suorana ilmassa).
Joogasin Sörkän Finbody Lady's clubilla, opettajana oli Juhana Lauronen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mitenkäs tuota.. Oon nyt lomalla ja yks työkamu laitteli viestiä että yks toinen työkamu lähettelee työmeilejä mun s.postista. Saako niin tehdä? Ei siellä mitään salasta ole mutta periaatteena kai se on että toisen meiliin ei mennä. Ja mulla oli "Olen lomalla" ilmotus siellä niin eikös se nyt sotke hommeleita?
Mua rupes vähän vituttaa.
Onhan naisten joogaryhmissä tällaista? Onhan?
http://www.tube8.com/erotic/nude-yoga/8702
Jos et oo luvannu käyttää sun sähköpostia niin ei sitä saa käyttää. Vaikka ois kuinka työmeili ja mitä niin ei sinne ole asiaa. Tosta voi saada rikostutkinnankin aikaiseksi. Otapa puhelin kauniiseen kätöseesi ja kerro lähettelijälle että rikos ei kannata.Sola kirjoitti:Mitenkäs tuota.. Oon nyt lomalla ja yks työkamu laitteli viestiä että yks toinen työkamu lähettelee työmeilejä mun s.postista. Saako niin tehdä? Ei siellä mitään salasta ole mutta periaatteena kai se on että toisen meiliin ei mennä. Ja mulla oli "Olen lomalla" ilmotus siellä niin eikös se nyt sotke hommeleita?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mikset mene katsomaan?Gat kirjoitti:Onhan naisten joogaryhmissä tällaista? Onhan?
Helsingissä esimerkiksi Hot Jooga-ryhmissä on törkeän hyvännäköisiä tyttöjä hikoilemassa joka ikinen kerta.
Miten se ees pääsee siihen käsiksi? Eikö siinä ole salasanoja? Kyllä mulla on se mielikuva että sitä ei saa käyttää vaikka ois kuinka samalla koneella, mutta jos jättää oman s-postin auki koneelle jota käyttää muutkin niin siinä hyväksyy riskin että ne muutkin käyttää sitä s-postia.Sola kirjoitti:^En oo kyllä sanonut että mun meiliin sais mennä. Konetta toki saa muutkin käyttää mut mun mielestä kans meililaatikkoon ei oo muilla asiaa. Ahistaa ja vituttaa samaan aikaan
Lisäksi tulee tietysti nuo sotkemisjutut sun o-o-o-viestin takia.
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
Toisten sähköposteja ei saa lukea/tilejä käyttää eikä lupaakaan kannata koskaan antaa. Kyse on sama kuin joku toinen lukisi kirjeesi tai lähettäisi nimissäsi postia eteenpäin. Nyt vain ilmoitus tekijälle/työantajalle/poliisille, niin homma hoituu.annepa kirjoitti:Miten se ees pääsee siihen käsiksi? Eikö siinä ole salasanoja? Kyllä mulla on se mielikuva että sitä ei saa käyttää vaikka ois kuinka samalla koneella, mutta jos jättää oman s-postin auki koneelle jota käyttää muutkin niin siinä hyväksyy riskin että ne muutkin käyttää sitä s-postia.
Paras päivä ikinä.
En mä sitä meiliboksia auki jättänyt loman ajaks kuitenkaan. Mutta miks mennä mun meiliin kun sillä on omakin? Sitä mä ihmettelen. Ja jos sillä on oman meilin salasana hukassa tms niin onhan siellä töissä henkilö joka sille vois salasanan palauttaa tms. Tää on nyt vähän outo juttu. Ko. henkilö on siis lähettäny ihan työasiaa ja vaikka mun meiliosotteesta lähettänyt niin laittanut oman nimensä alle.annepa kirjoitti:Miten se ees pääsee siihen käsiksi? Eikö siinä ole salasanoja? Kyllä mulla on se mielikuva että sitä ei saa käyttää vaikka ois kuinka samalla koneella, mutta jos jättää oman s-postin auki koneelle jota käyttää muutkin niin siinä hyväksyy riskin että ne muutkin käyttää sitä s-postia.Sola kirjoitti:^En oo kyllä sanonut että mun meiliin sais mennä. Konetta toki saa muutkin käyttää mut mun mielestä kans meililaatikkoon ei oo muilla asiaa. Ahistaa ja vituttaa samaan aikaan
Mut miks mun meilistä? Sitä en ymmärrä

No on tosiaan outo juttu. Soitapa jonnekin edellämanituista, saat toiminnan loppumaan. Ja vaiha se salasana.Sola kirjoitti: Mutta miks mennä mun meiliin kun sillä on omakin? Sitä mä ihmettelen. Ja jos sillä on oman meilin salasana hukassa tms niin onhan siellä töissä henkilö joka sille vois salasanan palauttaa tms. Tää on nyt vähän outo juttu. Ko. henkilö on siis lähettäny ihan työasiaa ja vaikka mun meiliosotteesta lähettänyt niin laittanut oman nimensä alle.
Mut miks mun meilistä? Sitä en ymmärrä
Toihan on juuri se syy miksi ajattelin joogan nyt syksyllä aloittaa............Gat kirjoitti:Onhan naisten joogaryhmissä tällaista? Onhan?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein