Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

V*tun kirppusäkki veteli kitusiinsa mun Guessin korkkarit! Teen tosta rukkaset!!
Work like a captain, play like a pirate.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:V*tun kirppusäkki veteli kitusiinsa mun Guessin korkkarit! Teen tosta rukkaset!!

......... tai talvibuutsit, hammaskoroilla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:......... tai talvibuutsit, hammaskoroilla.
On niin pieni koira ettei tosta saa saappaita...
Work like a captain, play like a pirate.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ounou, rrrakki!!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:V*tun kirppusäkki veteli kitusiinsa mun Guessin korkkarit! Teen tosta rukkaset!!
Se tykkää susta :h:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti: Ja miks muuten mullaki on silt toi, et jos vaik saisinki niinku jotain kevyttä menoo, joka olis ainakin suurin piirtein yhtä merkityksetöntä kummallekin, niin musta, tytöstä siis, tuntuis sit kumminkin siltä, et mä oisin käytetty, vaik käyttäisinhän mä sitä toistakin? Miks, oi, miks, oi, miks vitus?
Mulla on ehdotus: pokaat jonkun itseäsi selvästi paremman näköisen kännisen miehen. Eli selkeästi sä käytät sen tilaa hyväkses. Auttaisko tää?

Tässä on toki se ongelma, että herkästi sen kännisen komistuksen nappaa joku muu munahaukka. Mutta eikö tuo teoriassa estäisi sun hyväksikäytetyksitulemisfiilikset?
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Mulla on ehdotus: pokaat jonkun itseäsi selvästi paremman näköisen kännisen miehen. Eli selkeästi sä käytät sen tilaa hyväkses. Auttaisko tää?

Tässä on toki se ongelma, että herkästi sen kännisen komistuksen nappaa joku muu munahaukka. Mutta eikö tuo teoriassa estäisi sun hyväksikäytetyksitulemisfiilikset?
En tykkää niistä mestoista, joissa känniset miehet hengaa. Mun tyyppiset miehet hengaa ihan muis mestois, ja hyväksikäytetykstulemisfiilikset estyis paremmin sillä, et olis jotenkin muutenkin lystiä, ettei niinku ihan pelkästään suoritettais surkeeta kännistä panoa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

En tajua tuota hyväksikäytetyksitulemisjutskaa (HKTJ) ollenkaan. Jos sulla on fiilis, että haluat panna jotain tyyppiä, ja sitten panet, niin miten siitä voi mitään HKTJ:a tulla?
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Itse asiassa mä en just tänään kaipaa ees mitään vitun panoa. Mä tahtoisin vaan tulla hyväksytyks just tällaisena rasittavana itkuisena paskana ja itkeä jonkun olkaa vasten. Ja mihkään varsinaiseen deittailuun musta ei nyt todellakaan ole.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ei vittu.
Minulla on tapana kiusata fundiskristittyjä. En tiedä miksi, mitään hihhulipohjaa kun minulla ei ole suvussakaan. Kai koska olen ilkeä ja se on helpompaa kuin eläinrääkkäys. Paitsi jos juuttuu keskusteluun.. jota en jaksaisi tehdä, joten mieluummin trollimaisia hit and runeja, ei ne kuitenkaan mitään tajuu, ajatelkoot mitä ajatelkoot siitä etten ala väittelemään. Vastapainona ylpeys tai kauniimmin velvollisuudentunto, jos jotakuta voisi auttaa irti, maailman hyväksi.

Nyt kuitenkin olen viimeaikoina heitellyt jotain netmissioniin, huuhaan persussaittiin. Onneksi ne yleensä sensuroidaan minuuttien sisään :D

Ikävä kyllä kontribuutioni ketjuun "millaiseen jumalan uskot" on säilynyt. Rapanhapakko. En millään viitsisi edes lukea vastineita, saati alkaa inttää.

Kurkkasin vain ekan vastineen alun:
"Miten niin VT:n kertomukset eivät olisi tosia? Sano esimerkki.
Raamatusta on koitettu löytää aina virheitä, mutta tietääkseni ainuttakaan ei ole historian tutkimuskaan vielä löytänyt."

Uaahhh. Missä ketjun päässä kellarissa nuo kasvaa?
Jaksaako vastata vai eikö?
Puhumattakaan loppuihin... jumalaton känni pitäis vetää ensin.
http://www.netmission.fi/fi/etusivu/ind ... &tid=17830
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gat kirjoitti:Paitsi jos juuttuu keskusteluun.. jota en jaksaisi tehdä, joten mieluummin trollimaisia hit and runeja, ei ne kuitenkaan mitään tajuu, ajatelkoot mitä ajatelkoot siitä etten ala väittelemään.
Kuulostaa tutulta. Vuodet painaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yksi ihminen, jolla ei ole mitään käsitystä todellisuudesta... olen jo vuosia joutunut olemaan hänen kanssaan tekemisissä, mutta silti yllätyn edelleen tasaisin väliajoin hänen täydellisestä kusipäisyydestään ja uskomattomasta typeryydestään ja ajattelemattomuudestaan :shock: Does not compute, saattana.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yle Areena ei näy, eilen pelitti ok.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Taas vituttaa kuunnella Jone Nikulaa Radio Rockilta, mutta tunnetusti olen aivan liian laiska jotta kanavan toiselle kääntäisin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jaksoinpas vaihtaa! Nyt SuomiPoppia, ei vituta enää. =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vittu kun vituttaa hupihuutelijat Huuto.netissä :grr:
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Sisällä tupakoivat ihmiset tuntuvat jotenkin niiiiin muinaisjäänteeltä, että pääsee sit unohtumaan realiteetit sellaisten kanssa asioidessa. Esim. lainassa ollut kirja haisee (onneksi hyvin miedosti) ja mitään muuta ei sieltä sitten enää voidakaan ottaa vastaan.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vittu toi assemblyTV:n Flowplayeri mikälie on vitusta ja poikittain. 4 meganen streami ei toimi mitenkään, vaan ääni ja kuva menee helvetilliseen epäsynkkaan samantien, vaikka CPU:ta käytetään ainoastaan 30%, mitävittua?

Lisäksi noi aukeaa uuteen ikkunaan jotka sulkeutuu automaattisesti jos erehtyy klikkaamaan jostain ikkunan ulkopuolelta. Miten kukaan voi vääntää noin järjettömän käyttökelvotonta paskaa?

Edit: Kas nyt kun yrittää vaihtaa parempitasoseen streamiin, se jättää megasen streamin pyörimään sinne alle vaikka muka-avaa ikkunan siihen päälle, joka estää aiemman streamin pyöriimsen pysäyttämisen ellei kikkaile uutta videoikkunaa täysin uuteen ikkunaan. Hnngh!
Viimeksi muokannut Manaaja, 05.08.2010 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:Vittu toi assemblyTV:n Flowplayeri mikälie on vitusta ja poikittain. 4 meganen streami ei toimi mitenkään, vaan ääni ja kuva menee helvetilliseen epäsynkkaan samantien, vaikka CPU:ta käytetään ainoastaan 30%, mitävittua?

Lisäksi noi aukeaa uuteen ikkunaan jotka sulkeutuu automaattisesti jos erehtyy klikkaamaan jostain ikkunan ulkopuolelta. Miten kukaan voi vääntää noin järjettömän käyttökelvotonta paskaa?
About 50% osallistujista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

swirl kirjoitti:Vittu kun vituttaa hupihuutelijat Huuto.netissä :grr:
Kyseinen tyyppi oli aiemman palautteensa mukaan hieman huono maksaja, mutta tällä kertaa ongelma oli siinä, että sähköt olivat olleet poikki monta päivää. Alles gut siis.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Näen. Punaista.

Eipä tosin tullut yllätyksenä. Tekemäni rikosilmoitus poiki aloitteen sovitteluun, johon ilmoitimme olevamme suostuvaisia. Yllätys, ettei se käynyt toiselle osapuolelle. Herjaavaa kirjoitusta ei ole kukaan saanut aidasta edelleenkään pois. Pojan haiseva isäukko kehtasi vielä väittää Toloselle, ettei siellä muka enää ole mitään kirjoituksia.

Raivostuttaa niin, että on parempi pysytellä sisätiloissa. Jos käppäilevät tuolla vastaan, niin mä varmaan syljen niiden päälle, mikä olisi niinku tosi aikuista ja kehittävää.

Vittu mitä paskakansaa. Hauskaa elämää vaan.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:Näen. Punaista.
***
Vittu mitä paskakansaa. Hauskaa elämää vaan.

-----------------------
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

swirl kirjoitti:
swirl kirjoitti:Vittu kun vituttaa hupihuutelijat Huuto.netissä :grr:
Kyseinen tyyppi oli aiemman palautteensa mukaan hieman huono maksaja, mutta tällä kertaa ongelma oli siinä, että sähköt olivat olleet poikki monta päivää. Alles gut siis.
Joskus alkuaikoina tuo otti pattiin, ja laitoin sähköpostitiedusteluja perään, josko maksua tulossa. Jossain 300 kaupan tietämillä otin tavakseni nakata maksuajan umpeuduttua negatiivisen palautteen: "lunastamaton huuto" ja jatkoin elämää. Yleensä perästä kuului pahoittelut ja kaupat saatiin loppuun. Suurin osa kaupoista (about 1500 yhteensä) on hoitunut loppuun asti. Lunastamattomia ehkä max. 100. Ei paljon.

Mutta, ne ammattimaiset selitys- ja hupihuutelijat on asia erikseen. Yksi kovan luokan huijari, hupihuutelija, stalkkeri yms. on tullut vastaan. Ei ole järjen jättiläinen, joten uuden tunnuksen tunnistaa --> yhteys ylläpitöön = tunnus suljetaan. Kunnon kauppojen sotkija on syytä saada linjoilta pois.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Voi vittu. Mitäköhän mä teen väärin, kun läppärin käyttöikä mulla on 2 vuotta!? Tai no, nyt vaan sekosi käyttis, kun poistin tai laitoin jonkin troijalaisen karanteeniin.

Mä tartten idioottivarman koneen. Voi saatana!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Helmitaulu !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin