No on ne ainakin usein paremmin rakennettu ja paremmassa kunnossa kuin 70- ja 80-luvulla rakennetut.exPertti kirjoitti:Odotellessa heittää vastakysymyksen: Onko rintamamiestalo (tai vastaavan ikäinen talo) hyvä idea tulevaisuuden kannalta?
Kännijuttuja Pertin keralla
Ei ihan pelkkä hyväksyminen taitaisi riittää. Eikä enää ole itsestään selvää että enää haluaisin edes lisää lapsia. Biologinen kello on historiaa.exPertti kirjoitti:Se on muovautunut muotoon "kumppani, joka hyväksyy jälkikasvuni".Zeb kirjoitti:Lapsi muuten muuttaa asioita siinäkin mielessä että uusi suhde ei olisi kiikarissa varmaan vuosiin jos ero tulisi. Uutta mulle.
Itse asun 2000-luvulla asunnolla rakennetussa pintaremonttiatehdyssä luukussa.Manaaja kirjoitti:No on ne ainakin usein paremmin rakennettu ja paremmassa kunnossa kuin 70- ja 80-luvulla rakennetut.exPertti kirjoitti:Odotellessa heittää vastakysymyksen: Onko rintamamiestalo (tai vastaavan ikäinen talo) hyvä idea tulevaisuuden kannalta?
Ajatus on, että huonomminkin voisi mennä.
Came here for school, graduated to the high life
No tuota... kyllhän Geetzu on mun makusuunnan näkönen ja olen aina tykästellyt henkisestikin.. miinus pissistelyt ja yberlutkailut... mutta kun on jo kaksi lasta tai äpärää (sori) niin en mä oikein tiedä alkaako "isäksi" niille. Panisin toki (Edit: en lapsiaan!!) , mutten lupailis muuten kuin välilohtuna...Zeb kirjoitti:Oletko tosissasi, et huolisi Geetsua vaikka saisit?
(Viimenen niiitti toki kun se puolisoketjussani sanoi haluuvansa SikaMikaa, joka on imaginäärisellä tappolistallani

Onhan itsellä jo jälkikasvua.Zeb kirjoitti:Ei ihan pelkkä hyväksyminen taitaisi riittää. Eikä enää ole itsestään selvää että enää haluaisin edes lisää lapsia. Biologinen kello on historiaa.
Oikeasti se on vaikea kysymys, koska yhteinen jälkikasvu llisää yhteenkuuluvuuden tunnetta.
Came here for school, graduated to the high life
Ei mitään kuppiloita. Elämässäni on vain yksi vakiomesta jossa bestiksien kanssa aina kokoonnutaan kun tois puol jokkee kyläilen. Varmaan pidetään se pulju pystyssä niillä illoilla, voi niitä aikoja. Samat jutut vuodesta toiseen, mutta aina yhtä hauskaa. Se on sitä ystävyyttä. Kuukausien hiljaisuus, mutta juttu jatkuu niin kuin eilen oltais nähty.
Mies katselee asuntoja, mä ajattelin josko naukkailis niitä sen lahjatapsoja. Konjakkejaan, viskejään en viitsi tuhlata. Tosin huomenna pitäis juhlistaa sen tänään saapunuttu tutkintotodistusta ja yllättävää apurahaa, jota oli hakenut joskus vuoden alussa vaikka tiesi ettei varmaan saa kun hommat pian ohi. Iloinen yllätys, ilmasta massii hei!
Tota jennyn miehen munaosastoa haluaisin päästä rusentamaan. Yleensä murskaan ne henkiset pallit, mutta tuo ukko vois vaatia jo sen fyysisenkin. Olen lojaali, ihkuille ei tehdä paskoja. Stn.
Mies katselee asuntoja, mä ajattelin josko naukkailis niitä sen lahjatapsoja. Konjakkejaan, viskejään en viitsi tuhlata. Tosin huomenna pitäis juhlistaa sen tänään saapunuttu tutkintotodistusta ja yllättävää apurahaa, jota oli hakenut joskus vuoden alussa vaikka tiesi ettei varmaan saa kun hommat pian ohi. Iloinen yllätys, ilmasta massii hei!
Tota jennyn miehen munaosastoa haluaisin päästä rusentamaan. Yleensä murskaan ne henkiset pallit, mutta tuo ukko vois vaatia jo sen fyysisenkin. Olen lojaali, ihkuille ei tehdä paskoja. Stn.
Old Texas, ei oo kyl turun puolel, mut melkke. Viskissä taas turkkusen puolel. Vaik oonkin ihan ulkopuolinen siel viskis pitkälettien seassa vaaleanpunaisissain, mut maailman paras jukari ja frendit nyt on tommosii synkkii nahkatakei, joten kotoisaa juu.Zeb kirjoitti:Nimiä!RP kirjoitti:Ei mitään kuppiloita. Elämässäni on vain yksi vakiomesta jossa bestiksien kanssa aina kokoonnutaan kun tois puol jokkee kyläilen.
Jos mä alkaisin vonkaa JennyGeetzuu, niin samalla voisin alkaa vonkaa Superioria. Viimeksi sain tän kysymisestä IP-bannia, mutta vastuu olkoon sulla jos kerrot millanen Superior on punkassa, siis sukupuoliyhdynnässä?Manaaja kirjoitti:Mua vähän ärsyttää toi ketjun otsikon posketon muotovirhe!
Viimeksi muokannut Gat, 02.07.2010 22:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.