Kännijuttuja Pertin keralla

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Odotellessa heittää vastakysymyksen: Onko rintamamiestalo (tai vastaavan ikäinen talo) hyvä idea tulevaisuuden kannalta?
No on ne ainakin usein paremmin rakennettu ja paremmassa kunnossa kuin 70- ja 80-luvulla rakennetut.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Zeb kirjoitti:Lapsi muuten muuttaa asioita siinäkin mielessä että uusi suhde ei olisi kiikarissa varmaan vuosiin jos ero tulisi. Uutta mulle.
Se on muovautunut muotoon "kumppani, joka hyväksyy jälkikasvuni".
Came here for school, graduated to the high life
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

huima kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Rekku nro 2. Kuohis pakastimessa.
Rekku?

Tää mansikkabooli on ihan murhaavaa.
Rekorderlig, mansikka-lime.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Lapsi muuten muuttaa asioita siinäkin mielessä että uusi suhde ei olisi kiikarissa varmaan vuosiin jos ero tulisi. Uutta mulle.
Se on muovautunut muotoon "kumppani, joka hyväksyy jälkikasvuni".
Ei ihan pelkkä hyväksyminen taitaisi riittää. Eikä enää ole itsestään selvää että enää haluaisin edes lisää lapsia. Biologinen kello on historiaa.
exPertti
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Odotellessa heittää vastakysymyksen: Onko rintamamiestalo (tai vastaavan ikäinen talo) hyvä idea tulevaisuuden kannalta?
No on ne ainakin usein paremmin rakennettu ja paremmassa kunnossa kuin 70- ja 80-luvulla rakennetut.
Itse asun 2000-luvulla asunnolla rakennetussa pintaremonttiatehdyssä luukussa.

Ajatus on, että huonomminkin voisi mennä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä voisin juoda tapsaa, mut mä vähän luulen et pertsa on liian n00b pupun viinapäälle ja kännijutuille. Siihen vaaditaan truu kitinäläine!
exPertti
Kitisijä

Äls ny. Kännissäni katselen jo bussivuorojakin.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Zeb kirjoitti:Oletko tosissasi, et huolisi Geetsua vaikka saisit?
No tuota... kyllhän Geetzu on mun makusuunnan näkönen ja olen aina tykästellyt henkisestikin.. miinus pissistelyt ja yberlutkailut... mutta kun on jo kaksi lasta tai äpärää (sori) niin en mä oikein tiedä alkaako "isäksi" niille. Panisin toki (Edit: en lapsiaan!!) , mutten lupailis muuten kuin välilohtuna...

(Viimenen niiitti toki kun se puolisoketjussani sanoi haluuvansa SikaMikaa, joka on imaginäärisellä tappolistallani :D )
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:Mä voisin juoda tapsaa, mut mä vähän luulen et pertsa on liian n00b pupun viinapäälle ja kännijutuille. Siihen vaaditaan truu kitinäläine!
Anna mennä, känniketju tarvitsee uutta verta.
exPertti
Kitisijä

Zeb kirjoitti:Ei ihan pelkkä hyväksyminen taitaisi riittää. Eikä enää ole itsestään selvää että enää haluaisin edes lisää lapsia. Biologinen kello on historiaa.
Onhan itsellä jo jälkikasvua.

Oikeasti se on vaikea kysymys, koska yhteinen jälkikasvu llisää yhteenkuuluvuuden tunnetta.
exPertti
Kitisijä

Pitäisiköhän käydä lähiökuppilassa?
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mikä se on (true lies)
lähiökapakkasi?

Jenny avasi skumpan?

http://dyn.fi/1692024338
Viimeksi muokannut Niba, 02.07.2010 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

exPertti kirjoitti:Pitäisiköhän käydä lähiökuppilassa?
Et voi, olet känniketjun kantava voima.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Ei mitään kuppiloita. Elämässäni on vain yksi vakiomesta jossa bestiksien kanssa aina kokoonnutaan kun tois puol jokkee kyläilen. Varmaan pidetään se pulju pystyssä niillä illoilla, voi niitä aikoja. Samat jutut vuodesta toiseen, mutta aina yhtä hauskaa. Se on sitä ystävyyttä. Kuukausien hiljaisuus, mutta juttu jatkuu niin kuin eilen oltais nähty.

Mies katselee asuntoja, mä ajattelin josko naukkailis niitä sen lahjatapsoja. Konjakkejaan, viskejään en viitsi tuhlata. Tosin huomenna pitäis juhlistaa sen tänään saapunuttu tutkintotodistusta ja yllättävää apurahaa, jota oli hakenut joskus vuoden alussa vaikka tiesi ettei varmaan saa kun hommat pian ohi. Iloinen yllätys, ilmasta massii hei!

Tota jennyn miehen munaosastoa haluaisin päästä rusentamaan. Yleensä murskaan ne henkiset pallit, mutta tuo ukko vois vaatia jo sen fyysisenkin. Olen lojaali, ihkuille ei tehdä paskoja. Stn.
exPertti
Kitisijä

Jaha, bussikin meni jo.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mua vähän ärsyttää toi ketjun otsikon posketon muotovirhe!
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:Ei mitään kuppiloita. Elämässäni on vain yksi vakiomesta jossa bestiksien kanssa aina kokoonnutaan kun tois puol jokkee kyläilen.
Nimiä! :)
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kuohis *poks*
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:Jaha, bussikin meni jo.
Niin ne elämän hyvät asiat ajaa ohi.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Miten se meni "piip ja linja-autojen perässä voi juosta, tai odottaa seuraavaa", en muista. Aimohaiku muistaisi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:
RP kirjoitti:Ei mitään kuppiloita. Elämässäni on vain yksi vakiomesta jossa bestiksien kanssa aina kokoonnutaan kun tois puol jokkee kyläilen.
Nimiä! :)
Old Texas, ei oo kyl turun puolel, mut melkke. Viskissä taas turkkusen puolel. Vaik oonkin ihan ulkopuolinen siel viskis pitkälettien seassa vaaleanpunaisissain, mut maailman paras jukari ja frendit nyt on tommosii synkkii nahkatakei, joten kotoisaa juu.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Mua vähän ärsyttää toi ketjun otsikon posketon muotovirhe!
Jos mä alkaisin vonkaa JennyGeetzuu, niin samalla voisin alkaa vonkaa Superioria. Viimeksi sain tän kysymisestä IP-bannia, mutta vastuu olkoon sulla jos kerrot millanen Superior on punkassa, siis sukupuoliyhdynnässä?
Viimeksi muokannut Gat, 02.07.2010 22:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kello on jo melkein 23 joten pertsa sammahti, ei se yleensä pidemmälle jaksa.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Mua vähän ärsyttää toi ketjun otsikon posketon muotovirhe!
Jos Pertillä on kera ja Pertti on vapauttanut sen kitinöinnin alustaksi niin ei, paitsi ketjun aloittajalla menossa jo toinen skumppa..

Vittu että osaan tehdä hyvää PASTAA, siitä tulee varmaan hyvää!
Pyyhin Netikettiin..
exPertti
Kitisijä

RP kirjoitti:Kello on jo melkein 23 joten pertsa sammahti, ei se yleensä pidemmälle jaksa.
Kannattaa vain aloittaa aiemmin. Juu, en hämmästyisi jos olisi viimeinen juttu.
Vastaa Viestiin