Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:Uljas musta on panttivankina Autosalvassa, vaihdettava osa ei ollutkaan saapunut pelipaikoille. Mur!
Etkös ostanut ihan uuden auton hiljattain? Mitä siihen pitää jo nyt vaihtaa?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eberi ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Stinky kirjoitti:Eno kuoli n. 4kk sitten, toinen eno viime viikolla ja eilen tädiltä löydettiin munasarjoista syöpä. Vittusaatanaperkele.
Voi äiti parka ja sen sisarukset. Ei oo reilua nyt :(
:paijaa: Voimia!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Pulkannaru kirjoitti:^
Eberi ?
Se selittäisi. Fordin C1 plattarille tehdyt autot ovat olleet muuten erittäin luotettavia.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Etkös ostanut ihan uuden auton hiljattain? Mitä siihen pitää jo nyt vaihtaa?
Lisälämmitin, joka on alusta alkaen ollut rikki. Korjattu muutamaan kertaan, nyt vaihdetaan kokonaan.
Work like a captain, play like a pirate.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kiitos saira :h:
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Stinky kirjoitti:Eno kuoli n. 4kk sitten, toinen eno viime viikolla ja eilen tädiltä löydettiin munasarjoista syöpä. Vittusaatanaperkele.
Voi äiti parka ja sen sisarukset. Ei oo reilua nyt :(
:( Tymäelämä!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

NuoriD kirjoitti:"Kiitos tiedosta, tarkistamme asian. Veroilmoitukset on tänä vuonna ensimmäisen kerran lähetetty sähköisenä. Sähköinen systeemi ei aina ole yhtä aukoton, verottajan päässä tai sähköisessä ilmoitin palvelussa ollut teknisiä ongelmia. Tarkistamme asian ja olemme yhteydessä verottajaan. Palaamme asiaan, heti kun asia selvinnyt"
Sähköinen tuloveroilmoitus on siinä mielessä poikkeuksellinen palvelu, että siinä EI ainakaan edellisinä vuosina ole käsittääkseni ilmennyt tuollaisia ongelmia. Siis muita ongelmia kuin ne, jotka ovat käyttäjän pään ja näppäimistön välisessä suhteessa.
Don't Panic!
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^juu ei olekaan, mutta katsoon siirtymisen jälkeen on ollut niin paljon muutakan sälää, etten ihmettelisi...
Jäädään odottelemaan ND:n kirjanpitäjän selvitystä asiaan.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

"Hei,

Olen tänään yrittänyt saada kiinni tuota kirjeen allekirjoittanutta henkilöä – nyt sain jätettyä hänelle yhteydenottopyynnön. Hänen pitäisi soittaa, kun on taas tavoitettavissa. Olemme eilen lähettäneet sähköisesti veroilmoituksen verottajalle ja tarkistamme, että ilmoitus nyt varmasti näkyy verottajan päässä. Mikäli tästä tulee jokin veroseuraamus yhtiöllesi, niin XXXX Oy ilman muuta sen korvaa.
"
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

AAA soitti ja sanoi, että nyt ainakin veroilmoitus näkyy heille
tulleena! Kysyin mahdollisesta veronkorotuksesta, ja hän sanoi, että jos
tulee, ei pitäisi olla suuri, koska ilmoitus tullut heille pyynnön
aikarajoissa. Sen siis luonnollisesti XXX Oy korvaa yhtiöllesi, jos
sellainen tulee.
Pahoittelen BBB sinulle tästä aiheutunutta vaivaa!
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

jjjust... :roll:
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti:jjjust... :roll:
On noi ihme sankareita, kun aina sattuu kaikkea kummallista...
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nythän siis vituttaa merkittävän kosmisesti.
Vahinko ei ole rahallisesti suurensuuri, tunteellisesti on mergakyrpivä.

Täällä talossani on, siis oli vanha His Masters Voice-grammari. Ja runsaasti savikiekkoja. Pentuna kuuntelin niitä paljon, Dallapeetä, 20-30 -luvun iskelmiä, Olavi Virtaa. Varsinkin "Saariston Sirkalla" oli symboliarvoa kesän aloittajana, ja "Ennen Kuolemaa" turhana toivona. Itse gramofoni ei ollut iso torvellinen. Mutta siisti veivattava kannettava malli, kovin rakas esine. Delannut enoni säilöi niitä viimeiset vuosikymmenet kaksikerroksisen aitan ylhäällä-oikealla osiossa ja siellä kaapissa. Joo, kyll mulla kävi mielessä, että tarttis hakee sisälle talon ostettuani... liian myöhään.

Tänään näin, että yläaitan ovi on auki. Kävin katsomassa, ja sekä grammari että ne yli sata levyä on varastettu. Nyt on "tapan kaikki mun pyhää paikkaa nyppivät" -fiilis. Niitä on liikaa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

swirl kirjoitti:Hurraa Suomen postilaitos! Pari viikkoa sitten lähettämäni kirje palautui mulle ns. tuhannen pillun päreinä. Mitäköhän helvettiä ne ovat sille tehneet?!!! :shock:
Jotain samaa kuin tälle?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^tuo on varmaan se puutarhatonttu kun ulukomaille pyrkii.
Kirjoitan tätä alasti
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Huomenna ois tarjolla mukavat 15 tuntia töitä. Väsyttäis. Yläkerran naapurit tappelee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ai vittu että vituttaa! Mulla on tänään yhdet kekkerit, jonne myös eräs semisti porukkaan kuuluva henkilö halusi osallistua. Järkkäsin hänet avecikseni ja hän oli varsin innoissaan asiasta. Nyt kun omat aikataulut vuotaa kuin seula, olisin ehkä toivonut voivani vetäytyä kyseisistä kekkereistä, mutten tietenkään sitä tehnyt ettei avec-ystäväni pettyisi. Kekkerit alkoivat klo 12, virallinen osuus klo. 15. Olimme sopineet tähtäävämme tilaisuuteen n. kahden maissa. Ja nyt kun olen täällä täydessä tällingissä ja "lahjat" ostettuna, tulee ystävältäni TEKSTARI, että hän on juuri heränyt ja niin väsynyt, ettei aio osallistua kemuihin. Voi nyt vittu sentään! Itsehän en ole niin kusipää, että alkaisin nyt ilmoittelemaan juhlien järjestäjille poissaolostani. Olis ollut tärkeämpääkin tekemistä...

Kusimato!!! (Kiide Pyrtsi, tää on paras sana evö!)
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

On se nyt vittu kun täytyy joka päivä herätä tohon puudelien räksytykseen ja ulvomiseen kello 8.xx. Pitäiskö tässä tosiaan ruveta tappelemaan noita paholaisten sontakikkareiden omistajia vastaan.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tää nyt ihan pikkusen sotii mun tän päiväsen fb-statuksen kanssa..mutta SAATANA että mua voi vituttaa yks typerä lehmä. Oon nyt yli vuoden kattonu sitä ja yrittäny tulla toimeen, mutta kun ei niin ei.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:On se nyt vittu kun täytyy joka päivä herätä tohon puudelien räksytykseen ja ulvomiseen kello 8.xx. Pitäiskö tässä tosiaan ruveta tappelemaan noita paholaisten sontakikkareiden omistajia vastaan.
korvatulpat?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa suunnattomasti oma laiskuus. Aamulla potkaisin varpaani porakoneeseen, jota en ollut viitsinyt laittaa säilytykseen seuraava projektia odotellessa.

Ja mokasin taas vaihteeksi naisihmisen kanssa.

Eikä duunistakaan ole tullut vielä potkuja vaikka yritystä on ollut.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Manaaja kirjoitti:
swirl kirjoitti:Hurraa Suomen postilaitos! Pari viikkoa sitten lähettämäni kirje palautui mulle ns. tuhannen pillun päreinä. Mitäköhän helvettiä ne ovat sille tehneet?!!! :shock:
Jotain samaa kuin tälle?
Näin liene tapahtunut myös mun mekolleni, joka on postitettu Englannista 18.5. :x
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mulle tulee viikottain postia jenkeistä, briteistä tai japanista. Useamman kerran paketti ollut matkalla kuukaudenkin, joten vielä en huolestuisi. Todella harvoin tulee luvatussa max. 14pv ajassa. Joskus tulee melkein heti. Nopeiten tulee japseista, maapostilla, mikä on aika hassua :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Oon tuolta samasta paikasta tilannut muutamaan kertaan ja aina on tullut alle viikossa. Kyllä vähän jo huolestuttaa...
Vastaa Viestiin