Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Stinky kirjoitti:Nyt vituttaa. Mulla on maanantaina se kämpän kattominen klo.9. Toinen vaihtoehto ois ollut keskellä päivää ja ajattelin et aamusta se on pienempi paha.
Laitoin esimiehelle viestiä et onks ok. Vastas että joo, mut jatkossa yritä sopia noi työajan ulkopuolelle.
****
VITTU!!!!
Esimiehellekin voinee sanoa epätasapuolisesta kohtelusta? Jos ei voi niin sen esimiehelle sitten?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Kyllä mä tosta aijonkin sanoa. Mua tais vituttaa vähän muutkin asiat perjantaina mut tuntu hyvältä vähän mouhota tännekkin jostain :D
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

...
Viimeksi muokannut Lapitii, 26.05.2010 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ai nii kyl muaki vituttaa ko pikkuvarpaaseen vähän sattuu. Vitun nyyh,
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Onko rakkaudessa eripuraa?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voi vittu nyt saatana 130% enemmän vitutusta ja eniten ja toiseksi ja kolmanneksi eniten vituttaa tuo äijä että voi saatana olla se suomen kielellä kommunikointi ihan vitun ja saatanan haasteellista toisinaan. Että eikö voi vittu vastata siihen, mitä kysytään?

Esimerkki: Minä kysyn, laitanko saunan oven kiinni vai jätänkö auki? Vastaus: tuun täältä kohta pois. And..? Valitsit sitten vaihtoehdon C, joka ei ollut tarjolla!11

Jotenkin vituttaa tämä ohikommunikointi (no ei ihan eniten tuo saunanovi kuitenkaan) just tänä ja eilisenä päivänä ihan SAAtANALLISESTI. Ei niinku maailmaa kaatavaa ja joo, isompiakin ongelmia on ollut mutta jumalauta ja vittu voi olla välillä hankalaa. Samaa asiaa hoitaa kahden eri väylän kautta yhtä aikaa, eikä viesti siltikään mene perille. Ja kyse on ihan simppeleistä jutuista, joihin voi vastata kyllä tai ei. Myös en tiedä ja ehkä käyvät. Mutta Joo.


Murinaa ja saatana. Mut korostan asiallisuuttani, pidän äänensävyni ja volyymini tasaisina enkä tuo asiaa enää esille illalla. Voihan nenä.

Tekipä hyvää. Sekä "asiallinen" puhelu miehelle että tänne valittaminen. Meinas nimittäin olla se sipulin pilkkominen siinä määrin voimallista, että piti vähän purkautua muuallekin. Kiitos kaunis :oops:

Pro Anger Management.

Vika on ainakin 50% mun omassa kommunikoinnissa, tosin. Ei vähennä vitutusta!111
Prepare for the worstest.
Avatar
Miukkis
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 25.05.2010 4:36
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja Miukkis »

kismityttää suuresti monikin asia, varmaankin eniten tuo laskupino, jossa n. tonnin edestä laskuja. sen ignoraaminen on päivä päivältä vaikeampaa, ja syö mieltä pahasti.
toisekseen vituttaa oma saamattomuus, unirytmi aivan perseellään jo toista vuotta ja IKINÄ en saa sen korjaamista toimimaan. lappuja pitäisi täytellä, mutta ne jäävät aina vain lojumaan. jääkaapista on ruoka loppu ja kauppaan on 400m matkaa, mutten saa sitäkään missiota suoritettua.
minä tulen milloin minulle sopii, ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Läheinen on edelleen tajuttomana sairaalassa. Aina sanotaan, että huomenna saa lisätietoja, mutta sitten ei kuitenkaan tiedetä mitään. :(
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

nowaysis kirjoitti: Esimerkki: Minä kysyn, laitanko saunan oven kiinni vai jätänkö auki? Vastaus: tuun täältä kohta pois. And..? Valitsit sitten vaihtoehdon C, joka ei ollut tarjolla!11
Haha kuulostaa tutulta :D

Mutta ongelman ratkaisu on lähellä. Anna vain kyllä ja ei vaihtoehdot eli jos olisit muotoillut tämän kysymyksen esim.

"Suljenko saunanoven?" Olisit saattanut saada napakan "kyllä" tai "älä" vastauksen. Tai sitten et.

Mutta jos mies silti olisi vastannut, että tulee kohta pois saunasta eli valinnut olemattoman c-vaihtoehdon, olisit voinut vain kysyä KYLLÄ vai EI.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kreitsu kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Esimerkki: Minä kysyn, laitanko saunan oven kiinni vai jätänkö auki? Vastaus: tuun täältä kohta pois. And..? Valitsit sitten vaihtoehdon C, joka ei ollut tarjolla!11
Haha kuulostaa tutulta :D

Mutta ongelman ratkaisu on lähellä. Anna vain kyllä ja ei vaihtoehdot eli jos olisit muotoillut tämän kysymyksen esim.

"Suljenko saunanoven?" Olisit saattanut saada napakan "kyllä" tai "älä" vastauksen. Tai sitten et.

Mutta jos mies silti olisi vastannut, että tulee kohta pois saunasta eli valinnut olemattoman c-vaihtoehdon, olisit voinut vain kysyä KYLLÄ vai EI.
Minä oon ottanu ihan tavaksi sanoa että "en minä tuota kysynyt" jos vastaus kysymykseeni on mitä sattuu. Esim saunanovitapauksessa "en minä kysynyt koska olet tulossa ulos, kysyin laitanko saunanoven kiinni". Silloin yleensä vastaus heltiää.

Itsehän, jos minulta kysytään että "onko sulla kelloa", vastaan että "on". Koska mulla on aina kello kädessä. En vastaa esimerkiksi "puoli kaksi".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti: Mut korostan asiallisuuttani, pidän äänensävyni ja volyymini tasaisina enkä tuo asiaa enää esille illalla.
Epic Fail!

Miksi jatkat "korostetun asiallisella linjalla, äänensävy ja volyymi tasaisena", jos kerran pinnasi palaa ja ko. linja ei tehoa.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Mut korostan asiallisuuttani, pidän äänensävyni ja volyymini tasaisina enkä tuo asiaa enää esille illalla.
Epic Fail!

Miksi jatkat "korostetun asiallisella linjalla, äänensävy ja volyymi tasaisena", jos kerran pinnasi palaa ja ko. linja ei tehoa.
Mikä linja voisi "tehota" siihen, että itse menettää hermonsa noin pienistä asioista? Se, että saa toisenkin menettämään hermonsa flippaamalla nollajutuista ei ole mikään win-wintilanne.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Kun se tapahtuu kerran, tai kerran kuussa se menee. Mutta on aivan mahdoton olla asiallinen, kun joku on oikeasti tuollainen koko ajan.

Tuntuu, että tuollainen ihminen ei saa päätettyä vessassakaan kumman tekisi pissan vai kakan ja tekee varmuudeksi molemmat. :D
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^^Mä luulen, että nowalla on muutakin kommunikaatio-ongelmaa hampaankolossa, kuin pelkkä saunan ovi. Jos näin ei ole, niin ongelma toki kuulostaa mitättömältä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

nowaysis kirjoitti: Esimerkki: Minä kysyn, laitanko saunan oven kiinni vai jätänkö auki? Vastaus: tuun täältä kohta pois. And..? Valitsit sitten vaihtoehdon C, joka ei ollut tarjolla!11
Mä valitsen silloin itse vaihtoehdon. Ajatuksella, jos sinä et osaa päättää minä osaan. Mutta kyllä, kysymyksestä ohi vastaaminen on jokseenkin ärsyttävää. Olen sitten ruvennut toimimaan noin myös miehen ns. toiveitten vastasesti: Haluatko että hieron sua/ laitan ruokaa/ haen sulle jääkaapista kylmän kaljan..? Jos vastaus on "ei sun tarvii" totean että et siis halua enkä liikauta eväänikään tehdäkseni ko. jutun. Todettu toimivaksi jo parin kerran jälkeen. Nyt tulee vastaus, kyllä, ei, kiitos, se olisi mukavaa, älä vielä jne.

Mitä sitä päreitään polttamaan, teet vaan niinkuin itse tahdot. Jos toisella ei kerta ole aiheesta mielipidettä, niin ei se siitä pahastu. Usein vastaus tommosiin saunan ovi-juttuihin on ihan oikeasti "ihan sama". Sitten kun tarpeeksi inttää jostain yhdentekevästä asiasta joka ei vaan kiinnosta ja josta ei välitä muuttuu vastaus muotoon "tunge se ovi vaikka perseesees, mua ei kiinnosta. Kunhan nyt pitäsit pääs kiinni".

Edit.
exPertti kirjoitti: Tuntuu, että tuollainen ihminen ei saa päätettyä vessassakaan kumman tekisi pissan vai kakan ja tekee varmuudeksi molemmat. :D
Totta, unohtui äskeisessä mainita että on toki olemassa ihmisiä jotka ei tiedä pyyhkiäkö vai ravistaa jos niille ei sitä kerro. Tosin en nää mitään syytä miksi olla tekemisissä moisten pällien kanssa.
Viimeksi muokannut par-sky, 25.05.2010 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:^^Mä luulen, että nowalla on muutakin kommunikaatio-ongelmaa hampaankolossa, kuin pelkkä saunan ovi. Jos näin ei ole, niin ongelma toki kuulostaa mitättömältä.
Sanon silti, että flippaaminen saunanoven sulkemisesta saa aikaiseksi ainoastaan miehen luonnosta riippuvan crazy bitch -reaktion (skaala menee suuttumisesta vähättelyn kautta siihen, ettei korvaansa lotkauta ja miettii mielessään että onkohan sillä menkat tulossa), ei mitään syvällistä keskustelua kommunikaatio-ongelmasta.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

par-sky kirjoitti:"tunge se ovi vaikka perseesees, mua ei kiinnosta. Kunhan nyt pitäsit pääs kiinni".
:)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:^^Mä luulen, että nowalla on muutakin kommunikaatio-ongelmaa hampaankolossa, kuin pelkkä saunan ovi. Jos näin ei ole, niin ongelma toki kuulostaa mitättömältä.
Sanon silti, että flippaaminen saunanoven sulkemisesta saa aikaiseksi ainoastaan miehen luonnosta riippuvan crazy bitch -reaktion (skaala menee suuttumisesta vähättelyn kautta siihen, ettei korvaansa lotkauta ja miettii mielessään että onkohan sillä menkat tulossa), ei mitään syvällistä keskustelua kommunikaatio-ongelmasta.
Jos alla on pitkälti ja paljon tuommoista "vastaus C"-juttua, niin saunan ovi voi katkaista kamelin selän.

Meillähän oli tätä "emmä tiiä". Mulla alkoi ärsyttään kun ihan mitä tahansa mietittiin niin toinen oli aina että "emmätiiä, ihan sama". Aloin tekemään samaa, eli "emmätiiä" mutta lisäsin että "päätä sinä". Oli se ihan hiton vaikian näköstä aluksi. On se nyt perkele jos ei aikunen mies osaa tehä päätöksiä. Minkäänlaisia. Lähtien siitä mitä se haluaa illalla ruuaksi!

Toisaalta jos mulla oli vahva mielipide ja toinen sanoi ensin että "emmätiä, ihan sama", niin toin kyllä mielipiteeni esiin ja siinä vaiheessa oli enää turha vinkua koska "sullehan oli ihan sama".

Nykyään olen tyytyväinen miehen päätöksentekokykyyn ja taitoomme keskustella ja saada aikaiseksi molempia tyydyttävä ratkaisu asiassa kuin asiassa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Niin en tiedä sanoiko joku jo tämän mutta Nowa vois jatkaa sitä kysymistään siihen asti kunnes tulee asiallinen vastaus. Kyllä sitä oppii vastaamaan oikein ja/tai ajatuksella jos toista tahtoo kunnioittaa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Meillä on joskus ollut semmonen "päätä sinä, valitse sinä"-vaihe. On muuten kestäessään ihan helvetin rasittavaa. Ratkaisin tämän paikallisessa videovuokraamossa aikoinaan. Ja tästähän ei poistuta ennen kuin valitset molempia miellyttävän leffan, minä en sitä tee. Siellä meni itseasiassa aika tovi. Mutta joo, sen jälkeen ei tuotakaan "ongelmaa" ole ollut.

Suoraa toimintaa, naiset. Ja miehet.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Toimistorotta kirjoitti:Sanon silti, että flippaaminen saunanoven sulkemisesta saa aikaiseksi ainoastaan miehen luonnosta riippuvan crazy bitch -reaktion (skaala menee suuttumisesta vähättelyn kautta siihen, ettei korvaansa lotkauta ja miettii mielessään että onkohan sillä menkat tulossa), ei mitään syvällistä keskustelua kommunikaatio-ongelmasta.
Voihan olla, että saunanovi on vain jäävuoren huippu titanicin vieressä. Viimeinen pisara ja kaiken samantyylisen kaunein ilmentymä.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mutta jos juttu oikeasti on ihan sama, niin ei kait sitä ole pakko keksiä jotain mielipidettä toista varten?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:Mutta jos juttu oikeasti on ihan sama, niin ei kait sitä ole pakko keksiä jotain mielipidettä toista varten?
Pyydän huomauttamaan, että eihän tuossa sanottu "ihan sama" vaan jotakin ihan muuta.
Came here for school, graduated to the high life
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

exPertti kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Sanon silti, että flippaaminen saunanoven sulkemisesta saa aikaiseksi ainoastaan miehen luonnosta riippuvan crazy bitch -reaktion (skaala menee suuttumisesta vähättelyn kautta siihen, ettei korvaansa lotkauta ja miettii mielessään että onkohan sillä menkat tulossa), ei mitään syvällistä keskustelua kommunikaatio-ongelmasta.
Voihan olla, että saunanovi on vain jäävuoren huippu titanicin vieressä. Viimeinen pisara ja kaiken samantyylisen kaunein ilmentymä.
No mieti nyt skenaariota:

N: Laitanko saunan oven kiinni?
M: Ihan sama, tuun kohta pois.
N: No siis perkele, en tota kysyny, mikset sä ikinä kuuntele?
M: Häh, mähän vastasin jo.
N: Ethän vastannut! Mä kysyin että meneekse ovi kii vai ei!
M: No ei mua hirveesti kiinnosta miten se ovi seisoo, mitä sä ny höyryät yhdestä ovesta?
N: Ei tässä ole kyse nyt ovesta, vaan siitä ettet sä kuuntele ja arvosta mua!!!
M: No kuuntelenhan, anna joku esimerkki milloin en kuuntelis?
N: No et koskaan kuuntele! Etkä varsinkaan arvosta!
M: Mitenniin en arvosta? Sehän oli vaan saunan ovi?
N: Miten sä voit olla noin tyhmä ettet tajua! Ei tässä ole kyse ovesta vaan periaatteesta!
M: No siitä ovestahan sä kiukuttelet?
N: Enpäs!
M: Ei vittu, menen kaljalle, ei kestä.
N: Sika!

Kuka voitti? Mikä korjaantui?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mutta jos juttu oikeasti on ihan sama, niin ei kait sitä ole pakko keksiä jotain mielipidettä toista varten?
Pyydän huomauttamaan, että eihän tuossa sanottu "ihan sama" vaan jotakin ihan muuta.
Kommenttini ei ollutkaan tarkoitettu sinulle, vaan niille, jotka tässä ketjussa harmittelivat sitä, että puolisolla ei esim. ole mielipidettä siitä, mitä ruokaa laitetaan, tai mikä leffa vuokrataan. Eikö se ole vain hyvä, että saa laittaa sitä ruokaa, mitä itse haluaa ja katsoa sen leffan, minkä itse haluaa?
Viimeksi muokannut NuoriD, 25.05.2010 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin