Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mikä ND:n/WP:n nimimerkki oli cityaikana? Mun muistijälkeni kaverista ulottuu vain kitinään saakka, vaikka heppu on selvästi ollut cityssäkin kauemmin kuin kommunismi Venäjällä.
NuoriDaavid.
Ja avatarina se neekeri miami vicestä!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Muistelisin itsekin sen apinanoksennuskotisivus nähneeni, ja sun ihan itse sitä mainostaneen/linkanneen.. eli se siitä intiimiydestä. Mitään muistikuvaa ei kyllä sun nimestäs mulla ole, ei edes etunimestä. Kiinnostaa kuin kilo paskaa, nääs.

Ja mun kirjoissa sillä on ero kertoileeko tietojaan yksityisviesteitse vaiko tänne pläjäyttää nimiä tiskiin. Mulla ei ainakaan tarvetta estää ihmisiä puhumasta, mutta mitään ilmoituksia en itsestäni tahtoisi kenenkään muun kuin allekirjoittaneen julkaisevan.

Eli jos olet pykännyt itsestäsi arkaluontoista matskua eetteriin kaikkien nähtäväksi, niin sou sou.. Ilmeisesti haaveilit joskus jonkinsorttisesta näkyvyydestä. Harmi vain, että sitä tuli hieman eri ansioilla kuin alunperin toivoit.
"Ann" on oikealta etunimeltään Anna. HAHA IN YOUR FACE MOTHERFUCKER!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mylwin kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mikä ND:n/WP:n nimimerkki oli cityaikana? Mun muistijälkeni kaverista ulottuu vain kitinään saakka, vaikka heppu on selvästi ollut cityssäkin kauemmin kuin kommunismi Venäjällä.
NuoriDaavid.
Ja avatarina se neekeri miami vicestä!
Eka avatar oli juuri Michelangelon Daavid-patsas
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mylwin kirjoitti:
Ann kirjoitti:Muistelisin itsekin sen apinanoksennuskotisivus nähneeni, ja sun ihan itse sitä mainostaneen/linkanneen.. eli se siitä intiimiydestä. Mitään muistikuvaa ei kyllä sun nimestäs mulla ole, ei edes etunimestä. Kiinnostaa kuin kilo paskaa, nääs.

Ja mun kirjoissa sillä on ero kertoileeko tietojaan yksityisviesteitse vaiko tänne pläjäyttää nimiä tiskiin. Mulla ei ainakaan tarvetta estää ihmisiä puhumasta, mutta mitään ilmoituksia en itsestäni tahtoisi kenenkään muun kuin allekirjoittaneen julkaisevan.

Eli jos olet pykännyt itsestäsi arkaluontoista matskua eetteriin kaikkien nähtäväksi, niin sou sou.. Ilmeisesti haaveilit joskus jonkinsorttisesta näkyvyydestä. Harmi vain, että sitä tuli hieman eri ansioilla kuin alunperin toivoit.
"Ann" on oikealta etunimeltään Anna. HAHA IN YOUR FACE MOTHERFUCKER!
Nyt tuli kovennettua palvelua.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tulihan tässä pari tuntia nukuttuakin ennenkuin yläkerran naapuri keksi alkaa vetää sääntöjen vastaisesti asennetuilla laminaateillaan suursiivousharjoituksia. Vittu sunnuntaina kello kaheksan alkavilla kellonajoilla siivoavat ihmiset pitäisi oikeasti armomurhata.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Tulihan tässä pari tuntia nukuttuakin ennenkuin yläkerran naapuri keksi alkaa vetää sääntöjen vastaisesti asennetuilla laminaateillaan suursiivousharjoituksia.
Millaset on sääntöjen vastaisesti asennetut laminaatit?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Tulihan tässä pari tuntia nukuttuakin ennenkuin yläkerran naapuri keksi alkaa vetää sääntöjen vastaisesti asennetuilla laminaateillaan suursiivousharjoituksia.
Millaset on sääntöjen vastaisesti asennetut laminaatit?
Näsäviisastelen ja arvaan, että yo. kirjoittajan mielestä alle olisi tullut laittaa 40cm solumuovieriste :>
Kirjoitan tätä alasti
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Millaset on sääntöjen vastaisesti asennetut laminaatit?
Sellaiset jotka on asennettu taloyhtiön sääntöjen vastaisesti suoraan kokolattiamaton päälle ilman askeläänieristeitä ja ensimmäisen 2v rakentajan takuun aikana, minkä aikana ei taloyhtiön sääntöjen mukaan olisi saanut edes maalata seiniä. Eikä varsinkaan lykätä laminaatteja.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tämä ei ole vitutuksen aihe (vielä), mutta mies unohti tsekata onko meillä antenni vaiko kaapeli. Nyt mua jänskättää ihan kauheasti. Mitä jos mun tallentava digari ei toimi siellä. Mitä jos en näe televiisioonia. Mites mun joka torstainen House. Näkyykö se ilmatteex nettitv:stä.

En taida saada nukutuksi tämän kriisin keskellä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Surffaan ei-vitutuksen ja orastavan vitutuksen välimaastossa.

MINÄ EN TIEDÄ MIKÄ KENTTÄ ON NYT AUKI JA HITTO MIKÄ EI JA MIKS NOI PÄIVITTYY KAIKKI PÄIN VATTULAA JA MIHIN TTUUN SE PILVI ON NYT SEURAAVAKS MENOSSA HÄ HÄ?

Jos vaan lähettäsin äijän lentokenttähotlaan polttelemaan pilveä, seurais sieltä itte tilannetta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vuokralainen häipyy kun vaihtaa paikkakuntaa.

Nyt joutuu tuhlaamaan kesälomaa remonttiin jossain hevonkuusessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Bluntly kirjoitti:Vuokralainen häipyy kun vaihtaa paikkakuntaa.

Nyt joutuu tuhlaamaan kesälomaa remonttiin jossain hevonkuusessa.
Kai otit takuurahat haltuun :D
Kirjoitan tätä alasti
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:kokolattiamaton
Whaaaat?

Kuva


Tarkotat varmaan muovimattoa?
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^on niitä joskus laitettu ihan tarkoituksella makuuhuoneisiin, vaikka muualla huoneistossa olisi poikkeava (laminaatti/parketti/muovi) pinta.

Riippunee talon valmistumisajankohdan kymmenvuosista.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aaargh, mä inhoan kokolattiamattoja. Englanti on kyllä hämärä maa monessakin mielessä, mutta yksi ehdottomasti kammottavimpia tapoja on se, että taloissa on kokolattiamatot ja silti kenkiä ei oteta jalasta, kun mennään sisälle :?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

swirl kirjoitti:Aaargh, mä inhoan kokolattiamattoja. Englanti on kyllä hämärä maa monessakin mielessä, mutta yksi ehdottomasti kammottavimpia tapoja on se, että taloissa on kokolattiamatot ja silti kenkiä ei oteta jalasta, kun mennään sisälle :?

Puhumattakaan siitä että ne fakin kokolattiamatot on kylppäreisä ja vessoissa myös.

No, ei ne talot ja asunnot kyllä tulisi ikinä läpäisemään suomalaisia standardeja muutenkaan. Järkyttäviä pommeja.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:kokolattiamaton
Whaaaat?

Tarkotat varmaan muovimattoa?
Joo. Aivot oli oikosulussa. Ei (luojan kiitos) ole kokolattiamattoja missään muodoissa. Tosin eristeenä olis kivempi.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Manaaja kirjoitti:Joo. Aivot oli oikosulussa. Ei (luojan kiitos) ole kokolattiamattoja missään muodoissa. Tosin eristeenä olis kivempi.
Ah, mutta muovimattohan on aivan oivallisesti soveltuva materiaali laminaatin alle, normaalipaksuisen maton ääneneristävyys ei _merkittävästi_ parane muilla tavoin kun ainevahvuutta lisäämällä (nimellisesti käyttämällä tuota solumuovi-askeläänieristys-kusetus-mattoa).

Kokolattiamaton alle jättämistä lienee syytä terveysvaikutuksien tähden välttää viimeiseen asti.
Kirjoitan tätä alasti
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ongelmia ja askelääniä ei ollut ennen laminaatin laittoa. Nykyään kuuluu pelkkä koiran käveleminen ja sen kynsien koliseminen lattiaa vasten niin kovaäänisesti läpi että minä ja kaikki asunnossani nukkuneet naiset olemme heränneet siihen. Tässä paljoa kiinnosta mitä vitun muovia siellä pitäisi eristeenä olla, mutta ei tämä todellakaan normaalia mun mielestä ole kun fiilis on kuin asuisi kaiuttimen sisällä.

Samoin imurista ei kuule itse käyntiääntä kuin oikein yrittämällä, mutta suulakkeen liukuminen pitkin lattiaa kuulostaa samalta kun se tapahtuisi vaatekomeron oven ulkopintaa vasten, itse komeron sisällä istuen.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ No ootko valittanu joka paikkaan?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ En. En tykkää valittaa, enkä aiheuttaa riitaa. Laminaatti ei ole kämpän nykyisen asukkaan laittama, joka asui ennen viereisessä huoneistossa ennenkuin vaihtoivat yläkerran asukkaiden kanssa päittäin, ja on mulle ns. "paras naapuri" koko talosta. Edellisillä, sääntöjen vastaisesti laminaatin laittaneilla asukkailla jotka nyt asuu mun vieressä vain ei ollut koiraa.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Ok. Ja kun niihin ääniin yöllä herää voi vaikka panna. Ei vituta niin paljoa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Ok. Ja kun niihin ääniin yöllä herää voi vaikka panna. Ei vituta niin paljoa.
Hieno juttu. Oliks toi jonkinlainen lupaus läsnäolostasi?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Meillä kotona oli makuuhuoneessa kokolattiamatto, sellainen ruskean ja oranssin kirjava. En voi millään ymmärtää, että alle kymmenen vuoden se otettiin pois :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

Nyt alkoi stressaus. Tänään toiseksi viimeinen mahdollisuus tenttiä kursseja tänä keväänä. Oon koko vuoden käynyt luennoilla ja opiskellut ahkerasti, mut tämä sit se viides kerta kun joku lähipiiristä kuolee juuri ennen tenttiä. Mä vaihdan alaa, matriisi on murhaaja...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin