Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Eiku veeittu. Saa siihen numeroon soitettua.

Navinappäimella pitää mennä viestissä olevan numeron päälle ja painaa navinäppäinta, ei valikon kautta.

Mulla on musta tausta joten en edes ole nähnyt kyseisten numerojen muuttuvan aktiiviseksi. Aktiivinen numero kun saa mustan taustan merkiksi että se on valittu. :doh:
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vituttaa tää kämpän metsästäminen. Eikö ny jumalauta vois aurinko paisaa tähän risukasaan häh? VITTU.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

masa kirjoitti:Edit:
Olipas tallenna osoitekirjaan. Paska vaan yrittää tallentaa postinumeroa puhelinnumron sijaan :rofl:
Oletettavasti tuossakin toimii se tekstin maalaus/kopiointi/liittäminen ruutunappi pohjassa?
Kirjoitan tätä alasti
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

sivustahuutaja kirjoitti:NOKIAN "palvelut"OVAT USKOMATONTA PASKAA!

Kännykkään on alkanuyt tippua Nokialta tekstiviestimainoksia kiihtyvään tahtiin. Viimeisin zum zum -pelimainos katkaisi kamelin selän jä lähdin estämään mainoksia.

Koko vitun nokian palvelupaska on ihan suolesta. Olen turannut erilaisten sisäänkirjaitumisten kanssa tolkuttoman kauan ja mistään en pääse kieltämään tekstipaskamainontaa. Kaikki palvelut tietenkin ovat omien tunnareiden takana ja kirjautumiset vaativat järjettömän määrän hankalasti hankittavaa paskatietoa, kuten puhelimensarjanumeroa ynnä muuta paskaa.

Tämä ei ole nyt mitään nokian potkimista. En vain ole ihan rehellisesti törmännyt näin paskaan nettipalveluun enää vuosiin. Nokia hei; netti yleistyi jo 15 vuotta sitten. Kannattaisiko pistää paketti kuntoon tässä ensimmäisen vuosisadan aikana?

Miksikö sitten olin tyhmä paska ja ylipäätään koskin nokian paskapalveluihin kun ne on paskaksi tiedetty? No, niillä on meikäläisen puhelin panttivankina! Jollain ne saatanan viestit on saatava loppumaan!
Tätä sivuten mua vituttaa, että meidän firmaan on palkattu NOKIA nimisestä PASKAFIRMASTA monta ammattitaidotonta MULKVISTIA laittamaan meidän IT-kehitys kuntoon, mutta eihän ne vittu oo saanut muuta aikaiseksi kuin ryssittyä meidän koko kehitystoiminnan täysin toimimattomaksi. Munaton johto antaa vielä hännän heiluttaa koiraa vaikka pitäisi antaa monoa yli 200 000 egeä vuodessa ansaitsevalle todellisuudesta irtautuneelle pellelle. Monster.fi
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Eilen n klo 22 yritin ostaa Aurinkomatkoilta lomamatkan. Kaikki meni hyvin siihen saakka, kun verkkopankkimaksamisen jälkeen selaimen olisi pitänyt siirtyä matkanvahvistuskohtaan. Se siirtyikin Aurinkomatkojen etusiville.

Rahat menivät tililtä, mutta mitään vahvistusmeiliä tms ei ole tullut. Laitoin tietysti heti palautetta sähköpostilla ja weblomakkeella Aurinkomatkoille. Mitään ei ole kuulunut.

Täytyy soitella tänään, kun ehtii.

Vituttaa! Tiedä sitten oliko vika Sammon verkkopankissa vai Aurinkomatkojen nettisivulla
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ND: mä selasin just noin 5 min sitten Aurinkomatkojen sivuja, ja kun yritin mennä minkä tahansa hotellin sivulle tutkimaan tarkemmin, se heitti aina etusivulle. WTF?! Koodari kännissä.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

^Täältä töistä mä pääsen kyllä sivuille ongelmitta.

Mutta jotain vikaa vikaa tuolla tosiaan on. Täytyy soittaa myöh tänään kun ehtii, täytyy varata riittävästi aikaa..

"Odotattehan vielä, vastaamme mahdollisimman pian"

Taidan kohta lähteä Aurinkomatkojen pääkonttoriin vierailulle.

:kele:
Viimeksi muokannut NuoriD, 05.05.2010 12:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Edit: oon niin täpinöissäni, että meni väärään ketjuun :oops:
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

sivustahuutaja kirjoitti:En koskaan vastaanota paskamainoksia ja ruksin aina kaikki näkyvissä olevat paskaruksit pois. Joskus paskiaiset onnistuvat naamioimaan paskaruksinsa tai paskat livahtavat muuten vaan paskafiltterin läpi.
Hmm, löysin juuri puhelimesta työkalut/my nokia - peruuta tilaus.

Loppuisikohan viestien tulo sillä?

EDIT: loppui
Came here for school, graduated to the high life
masa

Onko muilla E71:sen omistajillla ollut ongelmaa MicroSD-kortin kanssa? Minulla kortti katoilee käytöstä jatkuvasti ja puhelin herjaa sen olevan rikki..
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mulla se oli sovellukset>my nokia>peruuta tilaus.

Katsotaan tuleeko enää.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

masa kirjoitti:Onko muilla E71:sen omistajillla ollut ongelmaa MicroSD-kortin kanssa? Minulla kortti katoilee käytöstä jatkuvasti ja puhelin herjaa sen olevan rikki..
Huoltokeikka edessä... tyyppivikaa taskulaskimissa.
masa

^ No voe vattu. enpä taida jaksaa. Kerran toi romu on ollut huollossa 2 viikkoa, kun kuulokeplugi meni vaihtoon.

Voi venäjä tota Nokian "laatua" :evil:
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mulla ei ole IKINÄ, 16 vuoden käyttökokemuksella, ollut yhden ainutta vikaa yhdessäkään Nokian luurissa :shock:
(kahta itse aiheutettua ei lasketa)
Toimistorotta

masa kirjoitti:^ No voe vattu. enpä taida jaksaa. Kerran toi romu on ollut huollossa 2 viikkoa, kun kuulokeplugi meni vaihtoon.

Voi venäjä tota Nokian "laatua" :evil:
Testaa nyt varmuudeks vielä jonkun työkaverin microsd:llä, voihan nekin mennä rikki jos oikein runkkaa ees taas.
masa

^ Uus korttikin jo käytössä..
NuoriD

NuoriD kirjoitti:^Täältä töistä mä pääsen kyllä sivuille ongelmitta.

Mutta jotain vikaa vikaa tuolla tosiaan on. Täytyy soittaa myöh tänään kun ehtii, täytyy varata riittävästi aikaa..

No nyt pääsin läpi. Näkivät kyllä varaukseni, joka oli jäänyt vaiheeseen ja puhelinmyyjä sanoi, että näkee, että joku hoitaa asiaa....
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Valutin suklaakastikkeet uudelle näppikselle. :(
Yritin nuolla mut ekan knöllin kohilla luovutin. Kuivuis jo niin ei häiritsis.
NuoriD

NuoriD kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:^Täältä töistä mä pääsen kyllä sivuille ongelmitta.

No nyt pääsin läpi. Näkivät kyllä varaukseni, joka oli jäänyt vaiheeseen ja puhelinmyyjä sanoi, että näkee, että joku hoitaa asiaa....
Ja eihän siellä mitään tapahdu. Uusi jonotus käyntiin.
Toimistorotta

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Valutin suklaakastikkeet uudelle näppikselle. :(
Koetas nyt vihdoin oppia!

Suklaakastike - nänneille
Sormet - näppäimistölle

Ei tämä voi olla niin vaikeaa!
Jenny Daa-aah! ling

^ Osasin mä ennen tän! Et vaan muista...
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Toimistorotta kirjoitti:

Sormet - näppäimistölle

Aika aseksuaalia olla innostumatta siitä, kun geetsu nuolee näppikseltä suklaata. :)
Came here for school, graduated to the high life
masa

exPertti kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:

Sormet - näppäimistölle

Aika aseksuaalia olla innostumatta siitä, kun geetsu nuolee näppikseltä suklaata. :)

http://www.iltalehti.fi/digi/200805027597030_du.shtml
Jenny Daa-aah! ling

Pimppimehuissani ei oo mitään saastaista, päin vastoin. Yhdistettynä itsetuunattuun suklaakastikkeeseen ne itseasiassa täydellistävät kotinäppikseni.
Toimistorotta

Älä nyt. Insinöörismiehenä pertti ei keksi mitään eroottisempaa nuoleskelupaikkaa kuin näppäimistö. Uusi, kiiltävä näppäimistö .. mmmm. Siinä ei perusinsinööri enää tarvi kuin pari .jpgtä ja rasvatun hiiren pyllyyn niin johan alkaa rokata.
Vastaa Viestiin