Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Ohjeessa luki kylmään veteen. Ja kulhossa se taikina kyl nousi oikeen hienosti mut pellillä sit rupes lätsähtää.
Koita laittaa eka jääkaappiin pariks tunniks tai vaikka yön yli, äläkä vaivaa kaikkia ilmoja pois taikinasta muotoiluvaiheessa. Sitten kohota ensin uunissa 50 asteessa puolisen tuntia - tunti ennenkuin lyöt paistolämmöt päälle.

This could fail.
Viimeksi muokannut Manaaja, 29.04.2010 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mutta eihän hiiva toimi jos ei neste ole lämmintä...
Toimii se. Oon tehny paljon erilaisia leipiä jotka tehään kylmään nesteeseen.
Mut silloin pitää nimenomaan olla sitä tavallista hiivaa.
No mutta sitten pitää kyllä kohottaa lämpimässä, kyllä hiiva tarvitsee lämpöä toimiakseen. Samoin kuin aikaa ja jotain ravintoa, esim. sokeria.
Joo tottakai. Mutta kyllä mä kohotan kaikki aina lämpimässä. Ruokosokeri :h:
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sämpyläjauhoista tehdyt ja kuivahiivalla kohotetut on aina onnistunut.
Tän ohjeen kanssa sössin aina. Maku on kyllä hyvä, mut ei leivästä tullut kuohkee leipä vaan lähinnä lätty ja noi kolme patonkia on kyllä vaan yks iso pellillinen lättänää leipää :roll:
Manaaja

Stinky kirjoitti:Tän ohjeen kanssa sössin aina. Maku on kyllä hyvä, mut ei leivästä tullut kuohkee leipä vaan lähinnä lätty ja noi kolme patonkia on kyllä vaan yks iso pellillinen lättänää leipää :roll:
Taasko mun pitää tulla näyttämään sulle kädestä pitäen miten patonkia kuuluu käsitellä?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Tän ohjeen kanssa sössin aina. Maku on kyllä hyvä, mut ei leivästä tullut kuohkee leipä vaan lähinnä lätty ja noi kolme patonkia on kyllä vaan yks iso pellillinen lättänää leipää :roll:
Taasko mun pitää tulla näyttämään sulle kädestä pitäen miten patonkia kuuluu käsitellä?
Oletko Manaaja toteuttaja vai Asie Payton?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nussikaa jo, tätä ei kestä kattella!!
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Nussiminen on niin ysäriä. :roll:
Vesper
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Nussiminen on niin ysäriä. :roll:
No ihan sama mitä teette mutta tehkää nyt saatana jo jotain. Muutakin kuin patonkia.
Manaaja

Ei Stinkyä voi syyttää! Oon vaan lahna!
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Ihan sama nussitteko vai panetteko, tai vaikka rakastelette, niin olkaa hyvä ja toteuttakaa. Kiitos!
Stinky

Ei voi juu minuu syyttää. Yrittäny olen mut ei sitä kovin kauaa jaksa vonkaa :P
Mut oikeesti, minuu vituttaa kun ton ohjeen kanssa en onnistu. Yhen kerran vielä yritän ja sit tuo ohje lentää roskiin :evil:
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Laita mulle se ohje, kävi kiinnostamaan, haluun kokeilla!!!
Manaaja

Asie Payton kirjoitti:Ihan sama nussitteko vai panetteko, tai vaikka rakastelette, niin olkaa hyvä ja toteuttakaa. Kiitos!
Paraski puhuja, näytä mallia.
Stinky

bliss kirjoitti:^Laita mulle se ohje, kävi kiinnostamaan, haluun kokeilla!!!
Mä yritän huomenna jaksaa näpytellä sen sulle :)
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Manaaja kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:Ihan sama nussitteko vai panetteko, tai vaikka rakastelette, niin olkaa hyvä ja toteuttakaa. Kiitos!
Paraski puhuja, näytä mallia.
Elco on se toteuttaja. Mä vaan puhun.
Manaaja

Mistähän sais ostettua jonkinlaisen takasumuvalon kytkentäsarjan/valmiin valosarjan jonka vois purkaa ja puukottaa auton omien umpioiden sisälle?
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Mistähän sais ostettua jonkinlaisen takasumuvalon kytkentäsarjan/valmiin valosarjan jonka vois purkaa ja puukottaa auton omien umpioiden sisälle?
Musseen? Kysyitkö jo Americar:n ehdotusta ja hintaa?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Pulkannaru kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mistähän sais ostettua jonkinlaisen takasumuvalon kytkentäsarjan/valmiin valosarjan jonka vois purkaa ja puukottaa auton omien umpioiden sisälle?
Musseen? Kysyitkö jo Americar:n ehdotusta ja hintaa?
Musseen. En kysynyt. Ajattelin ihan jos DIY-hommana.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Haluaankohan katsastushenkilö lyhdystä löytyvän asianmukaisen E- tai vastaavan hyväksynnän?
Mites noi ledi-jutskat? Hellalla taitaa ainakin olla jotain tarjolla, jos näkömuistini pitää kutinsa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Pulkannaru kirjoitti:^
Haluaankohan katsastushenkilö lyhdystä löytyvän asianmukaisen E- tai vastaavan hyväksynnän?
Mites noi ledi-jutskat? Hellalla taitaa ainakin olla jotain tarjolla, jos näkömuistini pitää kutinsa.
No kun auto on muutoskatsastettu jo aikanaan niin tuskinpa katsaria kiinnostaa sen enempää. E-hyväksyntää noihin ei ole saatavissa edes mihinkään vakiovaloihin/umpioihin. Tutkin vähän umpioiden rakennetta ja näyttää kyllä aika perseeltä päästä käsiksi. Metallia vähän liian paljon välissä. Kai sitä pitää suosiolla vaan liimata joku harakanpelätin puskurin alle. Eihän mua oikeastaan kiinnosta toi esteettisyys, kun koko autosta pitäis päästä eroon.
Manaaja

Missähän svidussa mun renkaat viipyvät? 29. päivä tilasin Saksasta, maanantaina aamupäivällä ne oli jo Turussa, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään. 'tun turkulaiset.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Miksi melkein kaikki amerikkalaiset sarjat ovat amerikkalaisia poliisisarjoja? Onko olemassa amerikkalaista rosvosarjaa (sons of anarchyn lisäksi), jossa rosvot ovat pääosassa ja poliisit ovat vaihtuvia statisteja, joita tapetaan liukuhihnalta?
Vesper
Kitisijä

Kysymys 1. Missä kannattaa asennutta Volvoon autosarja? Ja onko jotain kevytversiota, joka ei vaadi kauheita porailuja ja säätämistä?

Kysymys 2. Miten suolaheinän saa helposti hävitettyä nurmikolta/istutuksista?
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jos kamerassa on täys filmi kehittämättä 10 vuotta, niin kuinka kovat saumat on saada vielä kuveja pihalle?
Vois noi velipojan lakkiaiskuvat teettää, kun ny tuli puheeks...

t: hämäläine
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:Kysymys 1. Missä kannattaa asennutta Volvoon autosarja? Ja onko jotain kevytversiota, joka ei vaadi kauheita porailuja ja säätämistä?

Puhelin sellainen?

Kevytversioista en tiedä, mutta sain tosta tarjouksen 400 euroon asennettuna samaisessa lafkassa. Kuulemma paras setti täl hetkellä.

http://autoextra.fi/products/php/CK-600.php
Vastaa Viestiin