Stinky kirjoitti:Ohjeessa luki kylmään veteen. Ja kulhossa se taikina kyl nousi oikeen hienosti mut pellillä sit rupes lätsähtää.
Koita laittaa eka jääkaappiin pariks tunniks tai vaikka yön yli, äläkä vaivaa kaikkia ilmoja pois taikinasta muotoiluvaiheessa. Sitten kohota ensin uunissa 50 asteessa puolisen tuntia - tunti ennenkuin lyöt paistolämmöt päälle.
This could fail.
Viimeksi muokannut Manaaja, 29.04.2010 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sämpyläjauhoista tehdyt ja kuivahiivalla kohotetut on aina onnistunut.
Tän ohjeen kanssa sössin aina. Maku on kyllä hyvä, mut ei leivästä tullut kuohkee leipä vaan lähinnä lätty ja noi kolme patonkia on kyllä vaan yks iso pellillinen lättänää leipää
Stinky kirjoitti:Tän ohjeen kanssa sössin aina. Maku on kyllä hyvä, mut ei leivästä tullut kuohkee leipä vaan lähinnä lätty ja noi kolme patonkia on kyllä vaan yks iso pellillinen lättänää leipää
Taasko mun pitää tulla näyttämään sulle kädestä pitäen miten patonkia kuuluu käsitellä?
Stinky kirjoitti:Tän ohjeen kanssa sössin aina. Maku on kyllä hyvä, mut ei leivästä tullut kuohkee leipä vaan lähinnä lätty ja noi kolme patonkia on kyllä vaan yks iso pellillinen lättänää leipää
Taasko mun pitää tulla näyttämään sulle kädestä pitäen miten patonkia kuuluu käsitellä?
Ei voi juu minuu syyttää. Yrittäny olen mut ei sitä kovin kauaa jaksa vonkaa
Mut oikeesti, minuu vituttaa kun ton ohjeen kanssa en onnistu. Yhen kerran vielä yritän ja sit tuo ohje lentää roskiin
Manaaja kirjoitti:Mistähän sais ostettua jonkinlaisen takasumuvalon kytkentäsarjan/valmiin valosarjan jonka vois purkaa ja puukottaa auton omien umpioiden sisälle?
Musseen? Kysyitkö jo Americar:n ehdotusta ja hintaa?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja kirjoitti:Mistähän sais ostettua jonkinlaisen takasumuvalon kytkentäsarjan/valmiin valosarjan jonka vois purkaa ja puukottaa auton omien umpioiden sisälle?
Musseen? Kysyitkö jo Americar:n ehdotusta ja hintaa?
Musseen. En kysynyt. Ajattelin ihan jos DIY-hommana.
^
Haluaankohan katsastushenkilö lyhdystä löytyvän asianmukaisen E- tai vastaavan hyväksynnän?
Mites noi ledi-jutskat? Hellalla taitaa ainakin olla jotain tarjolla, jos näkömuistini pitää kutinsa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru kirjoitti:^
Haluaankohan katsastushenkilö lyhdystä löytyvän asianmukaisen E- tai vastaavan hyväksynnän?
Mites noi ledi-jutskat? Hellalla taitaa ainakin olla jotain tarjolla, jos näkömuistini pitää kutinsa.
No kun auto on muutoskatsastettu jo aikanaan niin tuskinpa katsaria kiinnostaa sen enempää. E-hyväksyntää noihin ei ole saatavissa edes mihinkään vakiovaloihin/umpioihin. Tutkin vähän umpioiden rakennetta ja näyttää kyllä aika perseeltä päästä käsiksi. Metallia vähän liian paljon välissä. Kai sitä pitää suosiolla vaan liimata joku harakanpelätin puskurin alle. Eihän mua oikeastaan kiinnosta toi esteettisyys, kun koko autosta pitäis päästä eroon.
Missähän svidussa mun renkaat viipyvät? 29. päivä tilasin Saksasta, maanantaina aamupäivällä ne oli jo Turussa, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään. 'tun turkulaiset.
Miksi melkein kaikki amerikkalaiset sarjat ovat amerikkalaisia poliisisarjoja? Onko olemassa amerikkalaista rosvosarjaa (sons of anarchyn lisäksi), jossa rosvot ovat pääosassa ja poliisit ovat vaihtuvia statisteja, joita tapetaan liukuhihnalta?
Jos kamerassa on täys filmi kehittämättä 10 vuotta, niin kuinka kovat saumat on saada vielä kuveja pihalle?
Vois noi velipojan lakkiaiskuvat teettää, kun ny tuli puheeks...