
Juu, miksei se Manala osta suosiolla Focusta RS/ST mallina? Liian tavista?
Yllättävän hyvin se on melu-/mukavuusosastolla pärjännyt noissa startin ym. koeajoissa kyllä, mutta ne on ajaneet yleensä hangessa, joten saas nähdä. Toivottavasti koeajoautossa on se 9 kaiuttimen rockford fosgate -audio.masa kirjoitti:Ota kuulosuojaimet mukaan. En tiedä, mutta epäilen että on melkoisen meluisa laite.
Top Gearin heput ei aja puolta vuotta hangessa. Sen mitä oon kotimaisia palstoja seurannut, Focus on kuulemma aika masentava laite talvikeleillä. Sutiminen ja puskeminen ei lopu oikein millään talvikelillä ennenkuin nopeusrajoitukset loppuvat.exPertti kirjoitti:Kelpasi se sille Top Gearin hepullekin (ST) ja RS ei vissiin myöskään vetele.
Siitä huolimatta. Mikään laite jossa on tehoja 300, ei saa olla etuveto. Sen pitää olla nelari tai sit edes takaveto.exPertti kirjoitti: Kelpasi se sille Top Gearin hepullekin (ST) ja RS ei vissiin myöskään vetele.
Jaa juu, muistan joskus lumisateen jälkeen bussin ikkunasta seuranneeni, kun bussi lähti valoista reilusti ST:tä nopeammin.Manaaja kirjoitti:Top Gearin heput ei aja puolta vuotta hangessa. Sen mitä oon kotimaisia palstoja seurannut, Focus on kuulemma aika masentava laite talvikeleillä. Sutiminen ja puskeminen ei lopu oikein millään talvikelillä ennenkuin nopeusrajoitukset loppuvat.
Kyllähän ralliart noilla spekseillä on erinomainen valinta ainakin paperilla - tosin en ole koeajanut niin paha sanoa. Nolla kilsaa mittarissa, 5 vuoden takuu ja räyhäkkät suoritusarvot ~40 K€ pintaan. Eri asia sitten, että kärry ei ole ulkoa erityisen näyttävä vaan enemmän sellanen "ok" ja luultavasti japsina vilkkuvaloinen muovikikotin sisältä. Ja kulutuslukemat ovat kyllä pöyristyttävät koneen kokoon ja kärryn painoon nähden.masa kirjoitti:Manala halua tehoja, vähiä kilsoja, nelkun ja mahdollisimman uuden yksilön. Noilla kriteereillä ja 35-45 tonnin haulla voittaja on tää
Toi auto menee sille 20 vee jannulle jonka faija on miljonääri ja se halus ostaa pojalleen ylppärilahjan.Toimistorotta kirjoitti: Kyllähän ralliart noilla spekseillä on erinomainen valinta ainakin paperilla - tosin en ole koeajanut niin paha sanoa. Nolla kilsaa mittarissa, 5 vuoden takuu ja räyhäkkät suoritusarvot ~40 K€ pintaan. Eri asia sitten, että kärry ei ole ulkoa erityisen näyttävä vaan enemmän sellanen "ok" ja luultavasti japsina vilkkuvaloinen muovikikotin sisältä. Ja kulutuslukemat ovat kyllä pöyristyttävät koneen kokoon ja kärryn painoon nähden.
Jos image is nothing ja löpönkulutus ei haittaa, niin ei vastaavia speksejä ihan kovin monelta valmistajalta löydy samassa hintahaarukassa.masa kirjoitti:Toi auto menee sille 20 vee jannulle jonka faija on miljonääri ja se halus ostaa pojalleen ylppärilahjan.
Kolmekymmpinen kaveri tommosen ratissa.. noh..
Tuo perä on irl musta jotenkin outo.masa kirjoitti:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/cls/3101029
Mä taas tykkään CLS:n perästä, keula on jotenkin liian pitkänomainen. Tulee delfiini mieleen.NuoriD kirjoitti:Tuo perä on irl musta jotenkin outo.masa kirjoitti:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/cls/3101029
Ei avannut. Tuli vaan joku Skodan näköinen Saabi.exPertti kirjoitti:Olipas tuo vaikeata, mutta tuon pitäisi avata hyvännäköisen uuden auton kuvan.
http://www.saab.fi/fi/fi/start#/Cars/al ... s/image=5/
Makuja on niiiin monia .. minusta tuo taas näyttää siltä, että joku on laittanut suunnittelijan pöydälle valkoisen gansteristetsonin ja kaveri on insipiraatiossa piirtänyt hatun muotoisen auton.exPertti kirjoitti:Olipas tuo vaikeata, mutta tuon pitäisi avata hyvännäköisen uuden auton kuvan.
http://www.saab.fi/fi/fi/start#/Cars/al ... s/image=5/