Autoilu 2

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^^ Tiukkaa tavaraa. :D

Juu, miksei se Manala osta suosiolla Focusta RS/ST mallina? Liian tavista?
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:^^ Tiukkaa tavaraa. :D

Juu, miksei se Manala osta suosiolla Focusta RS/ST mallina? Liian tavista?
Se on etuveto, eli perseestä.
Viimeksi muokannut masa, 23.04.2010 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Ota kuulosuojaimet mukaan. En tiedä, mutta epäilen että on melkoisen meluisa laite.
Yllättävän hyvin se on melu-/mukavuusosastolla pärjännyt noissa startin ym. koeajoissa kyllä, mutta ne on ajaneet yleensä hangessa, joten saas nähdä. Toivottavasti koeajoautossa on se 9 kaiuttimen rockford fosgate -audio. :D

Pertsa: ~300 hv pelkille etufillareille = what were they thinking. Jos sorrun etuvetoseen, niin se voi sitten ihan hyvin olla koneeltaankin kuohittu.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^^ Tiukkaa tavaraa. :D

Juu, miksei se Manala osta suosiolla Focusta RS/ST mallina? Liian tavista?
Se on etuveto.
Kelpasi se sille Top Gearin hepullekin (ST) ja RS ei vissiin myöskään vetele.
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Kelpasi se sille Top Gearin hepullekin (ST) ja RS ei vissiin myöskään vetele.
Top Gearin heput ei aja puolta vuotta hangessa. Sen mitä oon kotimaisia palstoja seurannut, Focus on kuulemma aika masentava laite talvikeleillä. Sutiminen ja puskeminen ei lopu oikein millään talvikelillä ennenkuin nopeusrajoitukset loppuvat.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Kelpasi se sille Top Gearin hepullekin (ST) ja RS ei vissiin myöskään vetele.
Siitä huolimatta. Mikään laite jossa on tehoja 300, ei saa olla etuveto. Sen pitää olla nelari tai sit edes takaveto.

Tyyliin tämä:

http://www.nettiauto.com/audi/tt/3139413
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:Top Gearin heput ei aja puolta vuotta hangessa. Sen mitä oon kotimaisia palstoja seurannut, Focus on kuulemma aika masentava laite talvikeleillä. Sutiminen ja puskeminen ei lopu oikein millään talvikelillä ennenkuin nopeusrajoitukset loppuvat.
Jaa juu, muistan joskus lumisateen jälkeen bussin ikkunasta seuranneeni, kun bussi lähti valoista reilusti ST:tä nopeammin.
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Tyyliin tämä:

http://www.nettiauto.com/audi/tt/3139413
Tota käväisin mulkoilemassa eilen bimmerin koeajon yhteydessä. En oikein pystynyt nielemään pari vuotta vanhan rivinelarin hintaa pakattuna kauniiseen saippuarasiaan...

Käytettyjen audien hinnat tuntuu olevan jotenkin käsittämättömiä. Mutta nyt liikenteeseen. ->
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Manala halua tehoja, vähiä kilsoja, nelkun ja mahdollisimman uuden yksilön. Noilla kriteereillä ja 35-45 tonnin haulla voittaja on tää:


http://www.nettiauto.com/dodge/ram/3071199
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

masa kirjoitti:Manala halua tehoja, vähiä kilsoja, nelkun ja mahdollisimman uuden yksilön. Noilla kriteereillä ja 35-45 tonnin haulla voittaja on tää
Kyllähän ralliart noilla spekseillä on erinomainen valinta ainakin paperilla - tosin en ole koeajanut niin paha sanoa. Nolla kilsaa mittarissa, 5 vuoden takuu ja räyhäkkät suoritusarvot ~40 K€ pintaan. Eri asia sitten, että kärry ei ole ulkoa erityisen näyttävä vaan enemmän sellanen "ok" ja luultavasti japsina vilkkuvaloinen muovikikotin sisältä. Ja kulutuslukemat ovat kyllä pöyristyttävät koneen kokoon ja kärryn painoon nähden.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Toimistorotta kirjoitti: Kyllähän ralliart noilla spekseillä on erinomainen valinta ainakin paperilla - tosin en ole koeajanut niin paha sanoa. Nolla kilsaa mittarissa, 5 vuoden takuu ja räyhäkkät suoritusarvot ~40 K€ pintaan. Eri asia sitten, että kärry ei ole ulkoa erityisen näyttävä vaan enemmän sellanen "ok" ja luultavasti japsina vilkkuvaloinen muovikikotin sisältä. Ja kulutuslukemat ovat kyllä pöyristyttävät koneen kokoon ja kärryn painoon nähden.
Toi auto menee sille 20 vee jannulle jonka faija on miljonääri ja se halus ostaa pojalleen ylppärilahjan.

Kolmekymppinen kaveri tommosen ratissa.. noh..


Mun ei tarttisi miettiä sekuntiakaan kummanko ottasin jos vaihdokkina ois vaiks tää


http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/cls/3101029
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

masa kirjoitti:Toi auto menee sille 20 vee jannulle jonka faija on miljonääri ja se halus ostaa pojalleen ylppärilahjan.

Kolmekymmpinen kaveri tommosen ratissa.. noh..
Jos image is nothing ja löpönkulutus ei haittaa, niin ei vastaavia speksejä ihan kovin monelta valmistajalta löydy samassa hintahaarukassa.

Noiden pitkien takuuaikojen soisi kyllä yleistyvän vähän laajemminkin.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:ralliart
:?:
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Tuo perä on irl musta jotenkin outo.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:ralliart
:?:
Mitsubishi Lancerin viritetty versio. 2-litrainen turbomoottori, 4-veto ja kaksoiskytkinvaihteisto. Lancer EVO-sarjan pikkuveli.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:ralliart
:?:
Mitsubishi Lancerin viritetty versio. 2-litrainen turbomoottori, 4-veto ja kaksoiskytkinvaihteisto. Lancer EVO-sarjan pikkuveli.
:sir:
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:
Tuo perä on irl musta jotenkin outo.
Mun silmään CLS on ihan jumalaisen kaunis auto.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:
Tuo perä on irl musta jotenkin outo.
Mä taas tykkään CLS:n perästä, keula on jotenkin liian pitkänomainen. Tulee delfiini mieleen.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Olipas tuo vaikeata, mutta tuon pitäisi avata hyvännäköisen uuden auton kuvan.

http://www.saab.fi/fi/fi/start#/Cars/al ... s/image=5/
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Olipas tuo vaikeata, mutta tuon pitäisi avata hyvännäköisen uuden auton kuvan.

http://www.saab.fi/fi/fi/start#/Cars/al ... s/image=5/
Ei avannut. Tuli vaan joku Skodan näköinen Saabi.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

exPertti kirjoitti:Olipas tuo vaikeata, mutta tuon pitäisi avata hyvännäköisen uuden auton kuvan.

http://www.saab.fi/fi/fi/start#/Cars/al ... s/image=5/
Makuja on niiiin monia .. minusta tuo taas näyttää siltä, että joku on laittanut suunnittelijan pöydälle valkoisen gansteristetsonin ja kaveri on insipiraatiossa piirtänyt hatun muotoisen auton.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Ei avannut. Tuli vaan joku Skodan näköinen Saabi.
Vai että Skodannäköinen. Menehän sinä taksikuski muualle sen kärrysi kanssa. :)
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Musta CLS:n perä on liian kapea. Nimenomaan takaapäin olen sitä liikenteessä zoomaillut silloin tällöin. Toki kelpaisi.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:Musta CLS:n perä on liian kapea. Nimenomaan takaapäin olen sitä liikenteessä zoomaillut silloin tällöin. Toki kelpaisi.
Ei muuta kuin salkku lihoiksi ja CLS alle. Vaimokin varmasti tykkäisi enemmän kuin moposeikkailuista.
Vastaa Viestiin