Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Näin se vaan menee:

http://kitina.net/pictures/7842.jpg
Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihan epäreilua tollanen pallerointi!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ahhaha, pitää NIIN paikkansa :D
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihanaa, mäkin löysin heti oman paikkani!
Prepare for the worstest.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"? Eli eikö tuossa vain ole venytetty keskikolmion kohdalle sitä "idiot" -kenttää ja annettu sille toinen nimi? Mistä voinee vetää sen johtopäätöksen, että kuvan suunnittelijan mielestä oikeasti keskikolmioon mahtuvia naisihmisiä ei ole olemassakaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

prosessi kirjoitti:Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"? Eli eikö tuossa vain ole venytetty keskikolmion kohdalle sitä "idiot" -kenttää ja annettu sille toinen nimi? Mistä voinee vetää sen johtopäätöksen, että kuvan suunnittelijan mielestä oikeasti keskikolmioon mahtuvia naisihmisiä ei ole olemassakaan.
Jonkun katkeran miehen tekemä "mä en ikinä saa niitä koulun näteimpiä, fiksuimpi ja mukavimpia tyttöjä".
The great club outshines the individual, always and forever.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"? Eli eikö tuossa vain ole venytetty keskikolmion kohdalle sitä "idiot" -kenttää ja annettu sille toinen nimi? Mistä voinee vetää sen johtopäätöksen, että kuvan suunnittelijan mielestä oikeasti keskikolmioon mahtuvia naisihmisiä ei ole olemassakaan.
Kyseessä taitaa olla juurikin kuvion laatijan subjektiivinen, primitiivinen defenssi (= mies, jonka haluttavuutta tai sopivuutta kumppaniksi ei omasta miesnäkökulmasta ymmärretä, tuomitaan automaattisesti kusipääksi jos hän on saanut haluttavan tai kumppanimatskua olevan naisen).

Edit: Eli siis mitä Elppa sanoi.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"? Eli eikö tuossa vain ole venytetty keskikolmion kohdalle sitä "idiot" -kenttää ja annettu sille toinen nimi? Mistä voinee vetää sen johtopäätöksen, että kuvan suunnittelijan mielestä oikeasti keskikolmioon mahtuvia naisihmisiä ei ole olemassakaan.
Kyseessä taitaa olla juurikin kuvion laatijan subjektiivinen, primitiivinen defenssi (= mies, jonka haluttavuutta tai sopivuutta kumppaniksi ei omasta miesnäkökulmasta ymmärretä, tuomitaan automaattisesti kusipääksi jos hän on saanut haluttavan tai kumppanimatskua olevan naisen).

Edit: Eli siis mitä Elppa sanoi.
Hot & Smart!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

prosessi kirjoitti:Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"?
Varmaan samalla tavalla kuin aikaisemmassa blissin esimerkissä kaikki keskelle mahtuvat miehet ovat niin gaytä. Vielä perinteisempi olisi ollut "varattu ja/tai gay".

Paskapuhettahan nuo pallukkaesimerkit tietysti ovat. Minähän olen eittämättä sekä smart, handsome että nice, mutta tilanteesta riippuen vain joko nerd, asshole tai dumb. Gay en ole vielä kertaakaan ollut edes antavana saati ottavana osapuolena.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

prosessi kirjoitti:Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"?
It takes a truly smart girl to figure that out? ;)
Prepare for the worstest.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Frederik Krueger kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minua kyllä jäi vähän vaivaamaan tuo keskikolmio. Eli jos on myös "smart girl", miten siitä voisi seurata "dates only assholes"?
Varmaan samalla tavalla kuin aikaisemmassa blissin esimerkissä kaikki keskelle mahtuvat miehet ovat niin gaytä. Vielä perinteisempi olisi ollut "varattu ja/tai gay".

Paskapuhettahan nuo pallukkaesimerkit tietysti ovat. Minähän olen eittämättä sekä smart, handsome että nice, mutta tilanteesta riippuen vain joko nerd, asshole tai dumb. Gay en ole vielä kertaakaan ollut edes antavana saati ottavana osapuolena.
Erona noissa kuvissa on kuitenkin se, että "gay" on ihan oma juttunsa, ei minkään muun leikkauksen laajennus. Sama pessimismi siinä kuvassa tietenkin on (etenkin kun molemmista puuttuu kokonaan käsite varattu, eli lähtökohtana on, että jos ihmisessä on yli yksi hyvä piirre, siitä seuraa väistämättä jotain epätoivottavaa), mutta se on noin matemaattisesti kuitenkin tyylipuhtaampi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hei kamoon, mä oon ihan smart, mutta ei se oo tähänkään mennessä estänyt mua deittailemasta pissapäitä. Nää on niitä kemioita junouz, ei niitä voi järjellä selittää. Missä on Keikaus!!?
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaan 'annoying'-luokan rumat naiset pystyvät analysoimaan päänsä puhki internetissä liikkuvaa huumorikuvaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:Vaan 'annoying'-luokan rumat naiset pystyvät analysoimaan päänsä puhki internetissä liikkuvaa huumorikuvaa.
Kukaan ei puhunut galleriastasi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nollasta 'annoying'-luokan ruman naisen suututtamiseen: 2min!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:Nollasta 'annoying'-luokan ruman naisen suututtamiseen: 2min!
:D
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Manaaja kirjoitti:Vaan 'annoying'-luokan rumat naiset pystyvät analysoimaan päänsä puhki internetissä liikkuvaa huumorikuvaa.
Meinasin kyllä vähän vitistä tuostakin, ettei mukamas voisi olla "annoying" olematta samalla "hot"... Mutta kyllä niitä matemaattisesti toimiviakin huumorikuvia löytyy, kuten:

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisiko joku ystävällisesti kirjoittaa opaskirjan kaltaisilleni tolloille jossa opastettaisiin lukemaan vaikka tähdistä onko nainen kiinnostunut vai ei kun suoraa vastausta ei saa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Voisiko joku ystävällisesti kirjoittaa opaskirjan kaltaisilleni tolloille jossa opastettaisiin lukemaan vaikka tähdistä onko nainen kiinnostunut vai ei kun suoraa vastausta ei saa.
Nainen mittailee ja haluaa että vastaat hänen puolestaan. Mitä itsevarmempi olet mittailun aikana, sitä enemmän. Mitä enemmän toivot vastausta lukemalla tähtiä, sitä vähemmän.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä oon päättänyt alkaa luottaa siihen, että jos ihminen on kiinnostunut, niin sen kyllä huomaa. Etti ittelles jostain katottavaks semmonen laatuleffa kuin "Jätä se". Tai siis leffa on paska, mutta ainakin mä, joka myös oon tollo ihmissuhdeasioissa, sain siitä paljon ajateltavaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:Voisiko joku ystävällisesti kirjoittaa opaskirjan kaltaisilleni tolloille jossa opastettaisiin lukemaan vaikka tähdistä onko nainen kiinnostunut vai ei kun suoraa vastausta ei saa.
Se sama voisi kirjoittaa miehille opaskirjan, jossa kerrotaan mahdollisimman yksinkertaisesti, että on suotavaa kertoa kiinnostuksensa naisihmiselle ihan suoraan eikä olettaa, että nainen kyllä tajuaa vihjeitä koska se on nainen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niin, puhukaa! Ei se niin vaikeeta voi olla. Kissa-hiiri -leikkiin tarvitaan kaksi :D
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kreitsu kirjoitti:Niin, puhukaa! Ei se niin vaikeeta voi olla. Kissa-hiiri -leikkiin tarvitaan kaksi :D
Paitti internetissä, siihen tarvitaan palsta tai jopa muutamakin ihmisiä :D
Kirjoitan tätä alasti
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kreitsu kirjoitti:Niin, puhukaa! Ei se niin vaikeeta voi olla. Kissa-hiiri -leikkiin tarvitaan kaksi :D
Stadissa ollaan ylpeitä ja tuppisuita. Kunnon lannantuoksuinen eloveenatyttö näyttää tunteensa oitis ja nallekarhu saa hunajansa 8)
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Stadissa ollaan ylpeitä ja tuppisuita.
Totta. Ja muualla juntteja ja tuppisuita. 8)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin