Autoilu 2

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Dumis kirjoitti:bliss osti jo auton :wink:
bliss kirjoitti:Ostin söpön, tyttömäisen auton. :]
Olenpas hitaaksi tullut.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:Hommassa on tasan kaksi vaihtoehtoa.
Onko tässä oikeasti kaksi vaihtoehtoa? Tietysti hullu hyvillä kyydeillä jos et pitkää matkaa sillä tee. :)
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/autot/2010020710994454_au.shtml

Ohh. Entä tämä bliss?
DS3:seen on tarjolla vakiosti kolme varusteluversiota: Gay, So Gay ja Sport Gay.

Ihana!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:bliss osti jo auton :wink:
bliss kirjoitti:Ostin söpön, tyttömäisen auton. :]
Olenpas hitaaksi tullut.
:D

Ja vaikka en olisikaan ostanut, Citroen ei vaan kertakaikkiaan ole vaihtoehto.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:bliss osti jo auton :wink:
Olenpas hitaaksi tullut.
:D

Ja vaikka en olisikaan ostanut, Citroen ei vaan kertakaikkiaan ole vaihtoehto.
No minkä sä nyt ostit?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: No minkä sä nyt ostit?
bliss kirjoitti:Ostin söpön, tyttömäisen auton. :]
:P
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: No minkä sä nyt ostit?
bliss kirjoitti:Ostin söpön, tyttömäisen auton. :]
:P
:p:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Aa, noista vaihtoehdoista varmaan joku söötin värinen Fiesta. Tosin blissin tuntien "söötti naisellinen" tarkoittaa varmaan panssarivaunua. :)
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: :p:
Kuva
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:Kuva
Awww. :dream:

Mikä varustetaso/kone?
Came here for school, graduated to the high life
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti: Awww. :dream:

Mikä varustetaso/kone?
Pikkuruinen 1.25 80hv Ghia :]
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bliss kirjoitti:Pikkuruinen 1.25 80hv Ghia :]
Tykkään erityisesti tuosta Fordin punaisen sävystä. Varmasti hyvä peli.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: :p:
Kuva
Hieno!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Itse olen yhä edelleen katkera Fordin henkilökohtaisesti minulle lähettämän Fiesta-mainoksen johdosta jonka sain tässä eräänä syksyisenä päivänä.

Se oli otsikoitu "Kun Mustang menee talliin, on Fiestan aika"

Voiko automiehelle enää ilkeämmin vittuilla?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Se oli otsikoitu "Kun Mustang menee talliin, on Fiestan aika"

Voiko miehelle enää ilkeämmin vittuilla?
Tää sai lollaamaan pahasti.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Davelle tilastoa:

http://www.a-katsastus.fi/Autolija-info ... o_2009.pdf

Pitäsköhän sitä alkaa etsimään Subarun Legacya..
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:Davelle tilastoa:

http://www.a-katsastus.fi/Autolija-info ... o_2009.pdf

Pitäsköhän sitä alkaa etsimään Subarun Legacya..
:sir:

Toiota näyttää tässäkin tilastossa pätevältä. Ja mä siis en ole koskaan omistanut Toiotaa.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Paitövei, kuulitteko tulevista polttoainevero/dieselvero-suunnitelmista.

Olikos se niin että diesel nousee 8centtiä litralta ja vastaavasti dieselvero pienenee. Tarkoitus on kuitenkin suosia isosti vähäkulutuksisia diesel-autoja tulevaisuudessa?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Pitäsköhän sitä alkaa etsimään Subarun Legacya..
Pitäisi heti kun suunnittelevat siihen omat moottorinsa eivätkä lainaa niitä puoli tonnia kevyemmästä Impotenzasta, jättäen senkin kaksi ruudikkainta moottoria pois isoveljen valikoimista.

Pari tonnia painava nelivetolaiva johon saa joko 2- tai 2.5-litrasen vapaastihengittävän nuhapumpun tai 2-litrasen turbodiieselin. Käsittämätöntä.

Tohon pitäisi olla saatavissa ainakin 2.5-litranen bensaturbo ja/tai 3...3.5-litranen bensavapari plus 2-litrasesta nelisylinterisestä ja 150hv bokseridieselistä 3-litraseksi ja 6-pyttyseksi kasvatettu 225hv bokseridiesel, jotta se olisi mitenkään kilpailukykyinen bemarin, mesen, audin, jaggen ja muiden vastaavien kanssa. Miksei Subarulla olla hereillä? Saatanan kiinalaiset tyhjäntoimittajat.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti: Pitäisi heti kun suunnittelevat siihen omat moottorinsa eivätkä lainaa niitä puoli tonnia kevyemmästä Impotenzasta, jättäen senkin kaksi ruudikkainta moottoria pois isoveljen valikoimista.

Hei camaan. Mulla on alla Tucsoni joka kiihtyyy 0-100 noin 14,5 sekunnissa. Mulle kyllä riittää Subarun tehot varsin hyvin :D

Ainut ongelma on se, ettei nillä ole sitä diesel-automaattikomboa saatavilla vielä pariin vuoteen käytettynä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Pitäisi heti kun suunnittelevat siihen omat moottorinsa eivätkä lainaa niitä puoli tonnia kevyemmästä Impotenzasta, jättäen senkin kaksi ruudikkainta moottoria pois isoveljen valikoimista.

Hei camaan. Mulla on alla Tucsoni joka kiihtyyy 0-100 noin 14,5 sekunnissa. Mulle kyllä riittää Subarun tehot varsin hyvin :D

Ainut ongelma on se, ettei nillä ole sitä diesel-automaattikomboa saatavilla vielä pariin vuoteen käytettynä.
No mulle ei. Mulle sinäänsä absoluuttinen kiihtyvyyslukema 0-100 on aika suhteellisen merkityksetön. Eihän jaggekaan lähde kuin 8,4 sekunnissa, mikä on melko surkea lukema 210 heppaselle autolle. Mutta se on se käytännön vääntö ja kulku on se mikä merkkaa mitä tonkin vekottimen 435Nm tuo. Mun ois jotenkin vaikea kuvitella sopeutuvani saman kokoluokan lossiin, johon on lisätty voimansiirtohäviöitä lisää ja joka on varustettu vain 2/3-moottorilla aiemmasta.

Jos väittäisin muuta, voisin väittää samoin tein ettei seksin laadulla ole parisuhteessa merkitystä, kunhan vain kone käynnistyy ja pääsee lopulta perille.

Lisäks Jeremy Clarkson sanoi, että S-typen 2.7-litranen tuplaturbodiesel on paras dieselmoottori millä se on ikinä ajanut, ja että Subarun 2-litranen diesel on kamalin dieselmoottori millä se on ikinä ajanut. Mun on pakko uskoa sitä. :D
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^no näinhän se on joo.

Se on vaan tää lapsiperheellisen ongelma kun ei rahat riitä siihen mersun E500 neliveto diesel automaattiin. Pakko tyyttyä pappamallin suorituskykyihin :P
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Nonni, nyt selvis emännän audin vikakin. Vesipumppu vuotaa. Ja koska kyseessä on 2.4 kutoskone, pitää romu saada VW-erikoistuneeseen huoltoon. Kustannusarvio 60 eur * 8 tuntia plus osat pälle, eli noin 300-500 euroa. :kontrolli:
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kuulin kyllä oman hihnanvaihdon yhteydessä että toi kutoskoneen hihnanvaihto+pumpun uusiminen ei tule edulliseksi. Mulla koko varaosasatsi maksoi joku 300e siinä oli lämpöanturaa ja muuta pientä extrahilpettä mukana...
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:Nonni, nyt selvis emännän audin vikakin. Vesipumppu vuotaa. Ja koska kyseessä on 2.4 kutoskone, pitää romu saada VW-erikoistuneeseen huoltoon. Kustannusarvio 60 eur * 8 tuntia plus osat pälle, eli noin 300-500 euroa. :kontrolli:
Tuostahan oli jossain mainoksessa muuten tarjous just tjms... AD vai mikäs virma mainosti tuota hihnan+pumpun vaihtoa tonnilla, kandeis varmaan niiltä kysyä pelkän pumpun vaihdon hintaa?
Vastaa Viestiin