Olikos se niin että diesel nousee 8centtiä litralta ja vastaavasti dieselvero pienenee. Tarkoitus on kuitenkin suosia isosti vähäkulutuksisia diesel-autoja tulevaisuudessa?
Kai Nalo kirjoitti:Pitäsköhän sitä alkaa etsimään Subarun Legacya..
Pitäisi heti kun suunnittelevat siihen omat moottorinsa eivätkä lainaa niitä puoli tonnia kevyemmästä Impotenzasta, jättäen senkin kaksi ruudikkainta moottoria pois isoveljen valikoimista.
Pari tonnia painava nelivetolaiva johon saa joko 2- tai 2.5-litrasen vapaastihengittävän nuhapumpun tai 2-litrasen turbodiieselin. Käsittämätöntä.
Tohon pitäisi olla saatavissa ainakin 2.5-litranen bensaturbo ja/tai 3...3.5-litranen bensavapari plus 2-litrasesta nelisylinterisestä ja 150hv bokseridieselistä 3-litraseksi ja 6-pyttyseksi kasvatettu 225hv bokseridiesel, jotta se olisi mitenkään kilpailukykyinen bemarin, mesen, audin, jaggen ja muiden vastaavien kanssa. Miksei Subarulla olla hereillä? Saatanan kiinalaiset tyhjäntoimittajat.
Manaaja kirjoitti:
Pitäisi heti kun suunnittelevat siihen omat moottorinsa eivätkä lainaa niitä puoli tonnia kevyemmästä Impotenzasta, jättäen senkin kaksi ruudikkainta moottoria pois isoveljen valikoimista.
Hei camaan. Mulla on alla Tucsoni joka kiihtyyy 0-100 noin 14,5 sekunnissa. Mulle kyllä riittää Subarun tehot varsin hyvin
Ainut ongelma on se, ettei nillä ole sitä diesel-automaattikomboa saatavilla vielä pariin vuoteen käytettynä.
Manaaja kirjoitti:
Pitäisi heti kun suunnittelevat siihen omat moottorinsa eivätkä lainaa niitä puoli tonnia kevyemmästä Impotenzasta, jättäen senkin kaksi ruudikkainta moottoria pois isoveljen valikoimista.
Hei camaan. Mulla on alla Tucsoni joka kiihtyyy 0-100 noin 14,5 sekunnissa. Mulle kyllä riittää Subarun tehot varsin hyvin
Ainut ongelma on se, ettei nillä ole sitä diesel-automaattikomboa saatavilla vielä pariin vuoteen käytettynä.
No mulle ei. Mulle sinäänsä absoluuttinen kiihtyvyyslukema 0-100 on aika suhteellisen merkityksetön. Eihän jaggekaan lähde kuin 8,4 sekunnissa, mikä on melko surkea lukema 210 heppaselle autolle. Mutta se on se käytännön vääntö ja kulku on se mikä merkkaa mitä tonkin vekottimen 435Nm tuo. Mun ois jotenkin vaikea kuvitella sopeutuvani saman kokoluokan lossiin, johon on lisätty voimansiirtohäviöitä lisää ja joka on varustettu vain 2/3-moottorilla aiemmasta.
Jos väittäisin muuta, voisin väittää samoin tein ettei seksin laadulla ole parisuhteessa merkitystä, kunhan vain kone käynnistyy ja pääsee lopulta perille.
Lisäks Jeremy Clarkson sanoi, että S-typen 2.7-litranen tuplaturbodiesel on paras dieselmoottori millä se on ikinä ajanut, ja että Subarun 2-litranen diesel on kamalin dieselmoottori millä se on ikinä ajanut. Mun on pakko uskoa sitä.
Se on vaan tää lapsiperheellisen ongelma kun ei rahat riitä siihen mersun E500 neliveto diesel automaattiin. Pakko tyyttyä pappamallin suorituskykyihin
Nonni, nyt selvis emännän audin vikakin. Vesipumppu vuotaa. Ja koska kyseessä on 2.4 kutoskone, pitää romu saada VW-erikoistuneeseen huoltoon. Kustannusarvio 60 eur * 8 tuntia plus osat pälle, eli noin 300-500 euroa.
Kuulin kyllä oman hihnanvaihdon yhteydessä että toi kutoskoneen hihnanvaihto+pumpun uusiminen ei tule edulliseksi. Mulla koko varaosasatsi maksoi joku 300e siinä oli lämpöanturaa ja muuta pientä extrahilpettä mukana...
Kai Nalo kirjoitti:Nonni, nyt selvis emännän audin vikakin. Vesipumppu vuotaa. Ja koska kyseessä on 2.4 kutoskone, pitää romu saada VW-erikoistuneeseen huoltoon. Kustannusarvio 60 eur * 8 tuntia plus osat pälle, eli noin 300-500 euroa.
Tuostahan oli jossain mainoksessa muuten tarjous just tjms... AD vai mikäs virma mainosti tuota hihnan+pumpun vaihtoa tonnilla, kandeis varmaan niiltä kysyä pelkän pumpun vaihdon hintaa?