Vesper kirjoitti:Ei oo kyllä leffoja, mutta kun Pupunen on niin hehkuttanut Supernaturalia, oli pakko ostaa pari kautta
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Silloin kun tämä alkoi TV:stä niin olin "etten varmaan katso, prkl". Enkä katsonut. Raskausaikana tuli aina valvottua ja katsoin niitä yöuusintoja ja aloin olemaan sillä kannalla että ostan pari tuotantokautta. Se oli menoa se. Oikeastaan ainoa sarja mihin olen hurahtanut. Siis todellakin olen Supernatural-riippuvainen. Täydellinen sarja omassa genressään. Paranee kausi kaudelta. Toivon että viides kausi on viimeinen, kuulemma on kovaa kamaa. Tämän sarjan en soisi kokevan samaa kohtaloa kuin niin monet loppuun asti rahastetut huiput. Lähtevät ruudusta vähemmän huippuina
Mies ei oikein innostunut sarjasta kun paasasin, kökin silmät seisoen TV:n ääressä ja riuduin tuskassa kun kaikki jaksot katsottu. Vieroitusoireita. Puhumattakaan siitä että unissani olin aina poikien kanssa örkkijahdissa. Siis silloin kun putki oli päällä.
Kummasti kuitenkin töiden ohella aina kurkki telkkaria, kömpi viereen pitämään taukoa työnteosta, kyseli tapahtumista, ja nyt kun tuolla on se viimonen jakso neloskaudelta katsomatta niin useammin on lähestynyt, että koskas aion sen vihdoin ja viimein katsoa. Ei kuulemma silleen kiinnosta, kunhan kyselee

Koukussa on itsekin!
Odotan täydellista aikaa katsoa se viimeinen trippi!