Hyvä nelikko! Tai en tiedä vieläDumis kirjoitti:Ice Age 3 (bd)
Crank 2 (bd)
Red Baron (bd)
Terminator Salvation (bd)
Viimeisimmät leffaostokset
-
Dumis
Kyl mä sen olen jo kerran katellut. Oli se ostamisen arvoinen, en kait mä muuten sitä olis hommannut. 95% ostamistani olen nähnyt etukäteen, koska en voi sietää huonoja leffoja hyllyssäniElppis kirjoitti:Hyvä nelikko! Tai en tiedä vieläDumis kirjoitti:Ice Age 3 (bd)
Crank 2 (bd)
Red Baron (bd)
Terminator Salvation (bd)Kerro ihmeessä kun olet Crank 2:n katsonut, oliko yhtä hyvä kuin edeltäjänsä.
Taidan siis kinuta lainaanDumis kirjoitti:Kyl mä sen olen jo kerran katellut. Oli se ostamisen arvoinen, en kait mä muuten sitä olis hommannut. 95% ostamistani olen nähnyt etukäteen, koska en voi sietää huonoja leffoja hyllyssäniElppis kirjoitti:Hyvä nelikko! Tai en tiedä vieläDumis kirjoitti:Ice Age 3 (bd)
Crank 2 (bd)
Red Baron (bd)
Terminator Salvation (bd)Kerro ihmeessä kun olet Crank 2:n katsonut, oliko yhtä hyvä kuin edeltäjänsä.
Nytkin voisin lahjoittaa jotain dvd-leffoja pois jos joku vaan haluaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Jossakin arvostelussa arvostelija oli kiinnittänyt huomiota samaan juttuun, että keskimmäinen kirja alkaa karata kirjailijan kädestä. Mutta samaan hengenvetoon lupaili viimeisen kirjan olevan taas parempi.Bluntly kirjoitti:^ Melkein kannattaisi katsoa leffat ensin, kirjat on niin paljon parempia. Tai no ensimmäinen tullut nähtyä vasta. Tosin kirjoistakin kaksi viimeistä jää ensimmäisen varjoon.
Taitaa pitää lukea nuo pari joululahjakirjaa tässä välissä ettei tule ihan vielä tyhjä olo, kun Stigun kirjat loppuivat lopullisesti.
Came here for school, graduated to the high life
-
bliss
-
bedlam
-
Dumis
Joo, luulis että ne pääosanesittäjät kelpaa katsottaviksiVesper kirjoitti:Ei oo kyllä leffoja, mutta kun Pupunen on niin hehkuttanut Supernaturalia, oli pakko ostaa pari kautta
Ite ole vielä ostanut yhtään jaksoa, saatan ostaa sittenkun koko sarja julkaistaan.
Stargate Atlantiksen blu-rayta venailen tässä.
-
RP
Silloin kun tämä alkoi TV:stä niin olin "etten varmaan katso, prkl". Enkä katsonut. Raskausaikana tuli aina valvottua ja katsoin niitä yöuusintoja ja aloin olemaan sillä kannalla että ostan pari tuotantokautta. Se oli menoa se. Oikeastaan ainoa sarja mihin olen hurahtanut. Siis todellakin olen Supernatural-riippuvainen. Täydellinen sarja omassa genressään. Paranee kausi kaudelta. Toivon että viides kausi on viimeinen, kuulemma on kovaa kamaa. Tämän sarjan en soisi kokevan samaa kohtaloa kuin niin monet loppuun asti rahastetut huiput. Lähtevät ruudusta vähemmän huippuinaVesper kirjoitti:Ei oo kyllä leffoja, mutta kun Pupunen on niin hehkuttanut Supernaturalia, oli pakko ostaa pari kautta
Mies ei oikein innostunut sarjasta kun paasasin, kökin silmät seisoen TV:n ääressä ja riuduin tuskassa kun kaikki jaksot katsottu. Vieroitusoireita. Puhumattakaan siitä että unissani olin aina poikien kanssa örkkijahdissa. Siis silloin kun putki oli päällä.
Kummasti kuitenkin töiden ohella aina kurkki telkkaria, kömpi viereen pitämään taukoa työnteosta, kyseli tapahtumista, ja nyt kun tuolla on se viimonen jakso neloskaudelta katsomatta niin useammin on lähestynyt, että koskas aion sen vihdoin ja viimein katsoa. Ei kuulemma silleen kiinnosta, kunhan kyselee
Odotan täydellista aikaa katsoa se viimeinen trippi!
-
Manaaja
-
RP
http://www.imdb.com/name/nm0257775/
Hmm. Ehkä tämä on korrektimpi foorumi uusien tulevien varesleffojen pohdiskelulle vaikkakin käsittelee tulevia hankintoja.
Siis tämä Engström on mm. ohjannut tätä viimeistä Henrikssonin Wallanderia. Mitähän hän saa turkulaismaisemista irti? Syssymmällä kai tiedämme?
Hmm. Ehkä tämä on korrektimpi foorumi uusien tulevien varesleffojen pohdiskelulle vaikkakin käsittelee tulevia hankintoja.
Siis tämä Engström on mm. ohjannut tätä viimeistä Henrikssonin Wallanderia. Mitähän hän saa turkulaismaisemista irti? Syssymmällä kai tiedämme?
Came here for school, graduated to the high life