Perseperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mun perse on...

liian iso.
2
13%
liian pieni.
1
6%
liian ... en tiedä mutta vingun kuitenkin.
2
13%
paras.
8
50%
parempi kuin kaverin perse.
3
19%
 
Ääniä yhteensä: 16

Brotonia Bum
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 26.01.2010 20:57

Viesti Kirjoittaja Brotonia Bum »

Dumis kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Mesessä 100 000 kertaa parempi tsätti, jos nyt pitää tsättäillä niin mielummin sillä kuin FB:llä ja sit sillä voi siirtää kamaa kaverille. Muttakun niiden piti päivittää se jokskin vitun härpäkkeeksi joka ei toimi enää mun masiinassa.
http://www.pidgin.im/ lienee yksi toimivimmista messenger-klooneista.
Tiedonsiirto-ominaisuudet 44k-modeemi_tasoa, taidan poistaa.
Älä ihmeessä, noista voit ottaa talteen 22v tason ja pistää kolmostasolle.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Brotonia Bum kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
aasi kirjoitti: http://www.pidgin.im/ lienee yksi toimivimmista messenger-klooneista.
Tiedonsiirto-ominaisuudet 44k-modeemi_tasoa, taidan poistaa.
Älä ihmeessä, noista voit ottaa talteen 22v tason ja pistää kolmostasolle.
Mitä sä tykkäät siitä että sun suuhun lauetaan?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vttu kun toi Manaajan avatar on häiritsevän vangitseva.
Vtun MC Hammer.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Taas kiireinen työviikko takana. Pääsin kotiin saakka puoli seitsemäksi -> nukahdin sohvalle ja heräsin just äsken. Kohta voi mennä taas nuq, jos vaan tulis uni.
Huomenna illalla biletystä. Yli puoli vuotta mennyt, kun tapasi edelisen kerran tota kaveriporukkaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^^ jooh, oli pakko pistää animaatiot pois päältä kitinässä. En halua koskettaa tiskijukkavasaraa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:^^ jooh, oli pakko pistää animaatiot pois päältä kitinässä. En halua koskettaa tiskijukkavasaraa.
Hammer on MC, ei DJ!!1
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Miksi kukaan ei koskaan kommentoi mun juttuja?! Onko mussa jotain vikaa (ei kai!) vai onko tämä niin sisäpiirinainut palsta nykyään, ettei muille voi kommentoida, häh?! Siis ihan yhtä paskoja juttuja mä tänne kirjoitan kuin tekin, joten ei pitäisi olla älyllistä kynnystä!!!!!1
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:Miksi kukaan ei koskaan kommentoi mun juttuja?! Onko mussa jotain vikaa (ei kai!) vai onko tämä niin sisäpiirinainut palsta nykyään, ettei muille voi kommentoida, häh?! Siis ihan yhtä paskoja juttuja mä tänne kirjoitan kuin tekin, joten ei pitäisi olla älyllistä kynnystä!!!!!1
Tossa alla vähän älyllistä(vähä-) kommmunikaatiota sulle Kreitsu!
Manaaja kirjoitti:
Bhven kirjoitti:^^ jooh, oli pakko pistää animaatiot pois päältä kitinässä. En halua koskettaa tiskijukkavasaraa.
Hammer on MC, ei DJ!!1
Siin on sulle persettä MC Munaaja!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pcF_2Luy ... re=related[/youtube]
Viimeksi muokannut Niba, 30.01.2010 0:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Kreitsu kirjoitti:Miksi kukaan ei koskaan kommentoi mun juttuja?! Onko mussa jotain vikaa (ei kai!) vai onko tämä niin sisäpiirinainut palsta nykyään, ettei muille voi kommentoida, häh?! Siis ihan yhtä paskoja juttuja mä tänne kirjoitan kuin tekin, joten ei pitäisi olla älyllistä kynnystä!!!!!1
:P
nowaysis kirjoitti:Kreitsu, mites oot maisemissa, tullaan sinne reilun parin viikon päästä, ehditäänkö treffaamaan?
Niin? Ehditäänkö? :)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vaola kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Miksi kukaan ei koskaan kommentoi mun juttuja?! Onko mussa jotain vikaa (ei kai!) vai onko tämä niin sisäpiirinainut palsta nykyään, ettei muille voi kommentoida, häh?! Siis ihan yhtä paskoja juttuja mä tänne kirjoitan kuin tekin, joten ei pitäisi olla älyllistä kynnystä!!!!!1
:P
nowaysis kirjoitti:Kreitsu, mites oot maisemissa, tullaan sinne reilun parin viikon päästä, ehditäänkö treffaamaan?
Niin? Ehditäänkö? :)
:oops:

En kylläkään huomannut Nowan kysymystä :D

Mikäs olisi päivä tarkalleen? Tulen Suomeen käymään 11.2. Älkää nyt sanoko, että mennään ristiin!
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Feisbuuk. :wink:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin