Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

urpiainen kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:omahyväinen mulkku
täynnä itseäsi ja omaa paskantärkeää erinomaisuuttasi
ylimielinen mulkku
Mitenköhän olisin taaskaan pärjännyt ilman näitä syväanalyyseja.
Et mitenkään ja jonkun oli jo aika kertoa se sinulle. Ole hyvä, saat ihan ilmaiseksi.

Koko taudinkuva siis on: "itseään ja omaa paskantärkeää erinomaisuuttaan täynnä oleva omahyväinen ja ylimielinen mulkku"

Tunnetaan myös lyhenteestä: IJOPETOOJYM. Lisää vaikka allekirjoitukseesi ja CV:si.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Oon vissiin kaksi kertaa käynyt, joten perustelekko miksi paras? Tai oikeastaan... äläpä perustelekaan, jos vaikka alkaa itseäänkin harmittaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Kalatiski, valikoima ja nätit tytöt kassoilla. Harmin paikka.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:^ Oon vissiin kaksi kertaa käynyt, joten perustelekko miksi paras? Tai oikeastaan... äläpä perustelekaan, jos vaikka alkaa itseäänkin harmittaa.
Kuten ylläkin mainittiin, kalan ja lihan palvelutiski oli paras mihin olen pk-seudulla törmännyt. Omenan/Sellon Citymarket tulee aika lähelle, mutta on hintatasoltaan keskimäärin 1,5-2x kalliimpi, joten hinta/laatu -suhde on minimanissa aivan eri planeetalta.

Lisäksi valikoima on elintarvikepuolella samaa tasoa kuin Citymarketeissa ja isoissa prismoissa, ilman että tarvitsee ravata kilometrikaupalla käytäviä, kun vaateosastot puuttuvat täyttämästä puolet kaupasta. Elintarvikkeiden hintataso myös K- ja S-ketjuja edullisempi.

Aina on myös tilattu jotain tuotteita isoissa tuote-erissä, jotka ovat todella hyvissä hinnoissa verrattuna mihinkään kilpailijaan. Lisäksi kaupasta löytyy varsinkin opiskelijoiden suosimia -30% tuotteita tiskillinen, joiden päiväykset menevät vanhoiksi tuotteesta riippuen 0-3 päivän kuluttua. K- ja S-ryhmän kaupoissa näitä ei oikein näe, vaan vanhenevat sapuskat kipataan mieluummin roskiin, mitä en ajatuksena tykkää itse tukea.

Tämän lisäksi ko. kaupalla on oma maahantuontinsa, jonka vuoksi Minimanista löytää valikoimista sellaisia tuotteita/merkkejä/laitteita joita ei muista kaupoista löydä varsinkaan kodinkone/elektroniikka/työkalu/sisustuspuolelta. Yleensä näissä on ollut hinta/laatu -suhde loistavasti kohdallaan vaikkapa Lidliin verrattuna, jonka myymät taloustavarat ja elektroniikkatuotteet eivät ihan aina loista erinomaisuudellaan. Myös luontaistuote/lisäravinnepuoli on varsin laaja ja hinnat paremmin kohdillaan kuin kilpailijoilla.

Henkilökunta on mielestäni myöskin eri tavalla palvelualtista ja ystävällisempää kuin K- ja S-ketjujen kaupoissa. Ja joo, kassatytötkin ovat keskimääräistä söpiksempiä.

Oliko riittävän laajasti perusteltu? :P Noi ylläolevat seikat huomioonottaen mun on vaikea tuntea ettei ton kaupan lopettaessa menettäisi mitään.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Harmi sitten jos lopettavat liikkeen. :(

Meidän Alepasta kylläkin löytyy joka päivä noita -30% tuotteita. Eli ainakin yhdestä S-ryhmän putiikista saa myös alennusta! :P
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Manaaja

Vaola kirjoitti:^ Harmi sitten jos lopettavat liikkeen. :(

Meidän Alepasta kylläkin löytyy joka päivä noita -30% tuotteita. Eli ainakin yhdestä S-ryhmän putiikista saa myös alennusta! :P
Joo pikkukaupoista usein kyllä löytyy. Sellaisista joissa ei ole edes sitä palvelutiskiä...

Mä taas ajatuksena vertasin Citymarket ja Prisma -luokan jätteihin. Niissä en koskaan ole noita alennustiskejä nähnyt.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti: Mä taas ajatuksena vertasin Citymarket ja Prisma -luokan jätteihin. Niissä en koskaan ole noita alennustiskejä nähnyt.
Mä olen. Tai siis, en mitään erillisiä aletiskejä vaan siellä kylmälinjassa muiden vastaavien tuotteiden kohdalla tai jopa ihan omassa loosissaan. Näitä on ollut sekä Prismassa että Citymarketissa.
Ainakin sekä Olarin että Ompun Prismassa on päivittäin, tai ainakin aina niillä kerroilla kun mä olen ko. kaupoissa käynyt. Myös CM:ssa silloin harvoin kun sellaiseen oon eksynyt.
Citymarketteja vältän syystä jota en kehtaa kertoa.
Manaaja

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mä taas ajatuksena vertasin Citymarket ja Prisma -luokan jätteihin. Niissä en koskaan ole noita alennustiskejä nähnyt.
Mä olen. Tai siis, en mitään erillisiä aletiskejä vaan siellä kylmälinjassa muiden vastaavien tuotteiden kohdalla tai jopa ihan omassa loosissaan. Näitä on ollut sekä Prismassa että Citymarketissa.
Ainakin sekä Olarin että Ompun Prismassa on päivittäin, tai ainakin aina niillä kerroilla kun mä olen ko. kaupoissa käynyt. Myös CM:ssa silloin harvoin kun sellaiseen oon eksynyt.
No parempi sekin että niitä on edes siellä täällä, vaikkei sitten keskitettynä, kuin ei ollenkaan. Mutta aika jännää, mä en ole koskaan nähnyt. Tosin en ole C:ssä tai P:ssä käynytkään elintarvikeostoksien takia pariin vuoteen. Jos olen käynyt niin yleensä vaatteiden/lisäravinteiden vuoksi.

Kumpis noista 200m säteellä asuvista prismoista nyt sitten on parempi? En ole koskaan käynyt kuin ompunpuoleisessa, kun heti olarin prisman vieressä on ollut paljon houkuttelevampikin kauppa.

PS. Kehtaisit nyt.
bliss

Manaaja kirjoitti: Kumpis noista 200m säteellä asuvista prismoista nyt sitten on parempi? En ole koskaan käynyt kuin ompunpuoleisessa, kun heti olarin prisman vieressä on ollut paljon houkuttelevampikin kauppa.

PS. Kehtaisit nyt.
Olarin P:ssa on kivempi käydä, siellä ei tuu parkkipaikkaraivaria. Muuten ne on aika tavalla samantasoiset.

PS. Sen värimaailma sattuu mun sieluun, en vaan pysty :oops:
Manaaja

^ PS. Hämmentävää.
Kai Nalo

Manaaja kirjoitti: Kumpis noista 200m säteellä asuvista prismoista nyt sitten on parempi? En ole koskaan käynyt kuin ompunpuoleisessa, kun heti olarin prisman vieressä on ollut paljon houkuttelevampikin kauppa.
Käytin pohjoisen puoleista Prismaa 6 kuukautta ykköskauppanani asuessani siinä vieressä, joten ääni sille. Siin on ihan ok Alkokin.
Kai Nalo

Kun Hämärämiehestä tulee Suomen diktaattori.
Manaaja

http://yle.fi/alueet/helsinki/helsinki/ ... 73373.html

Täällä haisee savu. Mä oon vähän ihmetellytkin että koskahan toi tuningpulju palaa poroksi kun ei niillä tunnu koskaan olevan asiakkaita ja ne kaiket päivät istuu Teboililla kahvilla...
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

huima kirjoitti:Turha teititellä.
Koetin osoittaa sanani isommalle joukolle.
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^ [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ot791ITQYbc[/youtube]

Ihan hauska, mutta en kyllä tajua, mitä tässä oikein mainostetaan.

Onko tuo p-addict puuman narkkaripoika vai joku hänen luottokorttinsa varastanut?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010011 ... 1_uu.shtml

Jos tää on nykyään luvallista, niin onhan se luvallista vetästä turpaan ko. lääkäriä jos kohdalle sattuu?
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

bliss kirjoitti:Juupaseipäs...
Kyllä tässä rakkaustarinassa ollaan yhdessä kunnes kuolema erottaa.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

CNN toimittaja teki aivoleikkauksen, monihan suomalainen toimittaja pystyy juomaan edes yhtä tuoppia olutta välillä vessassa käymättä?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Varkauden vai meikatun lihapullan panemisen?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Tunnut tietävän asiasta yllättävän paljon. Itse asiassa tunnut tietävän vain sellaisia seikkoja, jotka vain syyllinen voi tietää. Pakkokeinokynnys on ylittynyt.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vastaa Viestiin