Vaola kirjoitti:^ Oon vissiin kaksi kertaa käynyt, joten perustelekko miksi paras? Tai oikeastaan... äläpä perustelekaan, jos vaikka alkaa itseäänkin harmittaa.
Kuten ylläkin mainittiin, kalan ja lihan palvelutiski oli paras mihin olen pk-seudulla törmännyt. Omenan/Sellon Citymarket tulee aika lähelle, mutta on hintatasoltaan keskimäärin 1,5-2x kalliimpi, joten hinta/laatu -suhde on minimanissa aivan eri planeetalta.
Lisäksi valikoima on elintarvikepuolella samaa tasoa kuin Citymarketeissa ja isoissa prismoissa, ilman että tarvitsee ravata kilometrikaupalla käytäviä, kun vaateosastot puuttuvat täyttämästä puolet kaupasta. Elintarvikkeiden hintataso myös K- ja S-ketjuja edullisempi.
Aina on myös tilattu jotain tuotteita isoissa tuote-erissä, jotka ovat todella hyvissä hinnoissa verrattuna mihinkään kilpailijaan. Lisäksi kaupasta löytyy varsinkin opiskelijoiden suosimia -30% tuotteita tiskillinen, joiden päiväykset menevät vanhoiksi tuotteesta riippuen 0-3 päivän kuluttua. K- ja S-ryhmän kaupoissa näitä ei oikein näe, vaan vanhenevat sapuskat kipataan mieluummin roskiin, mitä en ajatuksena tykkää itse tukea.
Tämän lisäksi ko. kaupalla on oma maahantuontinsa, jonka vuoksi Minimanista löytää valikoimista sellaisia tuotteita/merkkejä/laitteita joita ei muista kaupoista löydä varsinkaan kodinkone/elektroniikka/työkalu/sisustuspuolelta. Yleensä näissä on ollut hinta/laatu -suhde loistavasti kohdallaan vaikkapa Lidliin verrattuna, jonka myymät taloustavarat ja elektroniikkatuotteet eivät ihan aina loista erinomaisuudellaan. Myös luontaistuote/lisäravinnepuoli on varsin laaja ja hinnat paremmin kohdillaan kuin kilpailijoilla.
Henkilökunta on mielestäni myöskin eri tavalla palvelualtista ja ystävällisempää kuin K- ja S-ketjujen kaupoissa. Ja joo, kassatytötkin ovat keskimääräistä söpiksempiä.
Oliko riittävän laajasti perusteltu?

Noi ylläolevat seikat huomioonottaen mun on vaikea tuntea ettei ton kaupan lopettaessa menettäisi mitään.