Mitä Ostit?
- Riemumieli
- Kitisijä
Kuulostaa aika helmitapaukselta kyllä. Eikö ukkokaan liene hassumpi, väikkäriä kirjoittaa ja Akkaria lukee. Pointsit näistä.RP kirjoitti:Miehelle syntsilahjaksi Aku Ankan vuosikerrat 1962, 1963, 1965 kovissa kansissa. Nyt on muzzulla vessalukemista pitkäksi aikaa. Olen täydellinen vaimo.
Paras päivä ikinä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Mä olen yli 18. En tiedä, mitä laki sanoo siitä, saako huoltaja luovuttaa ko. pyssyn alle 18 vuotiaalle.Riemumieli kirjoitti:Eiks tuossa lue, että ei myydä alle 18-vuotiaille? Ja jos kyse on jousiviritteisestä, eikä kaasuviritteisestä/sähkövempeleestä, niin itku varmasti tulee.NuoriD kirjoitti:sivu 6, 24,95 euroa QVision
Jousiviritteinen on. Viritysmekanismi on kuitenkin turvallinen, eli sitä kautta en usko itkun tulevan, jos sitä tarkoitat.
Mutta kuten sanoin, en mä tuota pyssyä mitenkään into piukkana pojalle ostanut, mutta äityli tietysti pitää tärkeimpänä, että pojalla on samanlaiset härpäkkeet kuin kavereillakin, että pääsevät ammuskelemaan toisiaan yhdessä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Tarkoitin sitä, että jos ase ei viritä itseään uudestaan, vaan se on tehtävä joka laukauksen jälkeen itse käsin, niin sehän nyt harmittaa vaikka ketä.NuoriD kirjoitti:Mutta kuten sanoin, en mä tuota pyssyä mitenkään into piukkana pojalle ostanut, mutta äityli tietysti pitää tärkeimpänä, että pojalla on samanlaiset härpäkkeet kuin kavereillakin, että pääsevät ammuskelemaan toisiaan yhdessä.
Paras päivä ikinä.
No mutta olishan se epistä, jos yhdellä olisi sarjatuliase ja muilla kertalaukausia ampuva! Sitäpäitsi hyvää lihastreeniä, virittäminen on raskasta.Riemumieli kirjoitti:Tarkoitin sitä, että jos ase ei viritä itseään uudestaan, vaan se on tehtävä joka laukauksen jälkeen itse käsin, niin sehän nyt harmittaa vaikka ketä.NuoriD kirjoitti:Mutta kuten sanoin, en mä tuota pyssyä mitenkään into piukkana pojalle ostanut, mutta äityli tietysti pitää tärkeimpänä, että pojalla on samanlaiset härpäkkeet kuin kavereillakin, että pääsevät ammuskelemaan toisiaan yhdessä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Mutta eikös sodat nimenomaan ratkaista materiaalin ylivertaisuudella? Pojalle vain kunnon chain gun kehiin (600 laukausta minuutissa), niin kyllä lähtee.NuoriD kirjoitti:No mutta olishan se epistä, jos yhdellä olisi sarjatuliase ja muilla kertalaukausia ampuva! Sitäpäitsi hyvää lihastreeniä, virittäminen on raskasta.
Paras päivä ikinä.
"Rentouttavan päähierontavälineen" eli päähärpättimen. Rentouttaa kyllä mukavasti 

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Wiki tietää:
The classic twinset is knitted in wool or cashmere. Twinsets have been famously worn by Grace Kelly, Marilyn Monroe and many other feminine icons.
The under-sweater is usually worn tight-fitting and the cardigan is worn unbuttoned. This combination is often accompanied by a string of pearls. It's a classic/iconic look.
The twinset is often deployed in films to indicate the character of the wearer. In modern usage, it tends to indicate conservatism or frumpiness. For example, Joan Cusack in the 2004 film 'School of Rock' wears a grey twinset, intended to indicate how conservative she is.
The classic twinset is knitted in wool or cashmere. Twinsets have been famously worn by Grace Kelly, Marilyn Monroe and many other feminine icons.
The under-sweater is usually worn tight-fitting and the cardigan is worn unbuttoned. This combination is often accompanied by a string of pearls. It's a classic/iconic look.
The twinset is often deployed in films to indicate the character of the wearer. In modern usage, it tends to indicate conservatism or frumpiness. For example, Joan Cusack in the 2004 film 'School of Rock' wears a grey twinset, intended to indicate how conservative she is.
Work like a captain, play like a pirate.