Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eiks vaikka suojalasit olis vähän tarpeellisemmat moisen vehkeen kanssa?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Eiks vaikka suojalasit olis vähän tarpeellisemmat moisen vehkeen kanssa?
Se on semmoinen koko pään peittävä systeemi, sisältää siis suojalasit ja kaulasuojuksenkin kaikki samassa paketissa. Vähän sellainen Darth Vaderin kypärän näköinen.
Manaaja

^ Hakusanoilla "ultimate protection" yritin etsiä googlen kuvahausta jonkun hauskan vertauskuvallisen kuvan minkä postata tähän mutta taisinkin löytää sillä vain kypäräsi. :D

Kuva
NuoriD

Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

RP kirjoitti:Miehelle syntsilahjaksi Aku Ankan vuosikerrat 1962, 1963, 1965 kovissa kansissa. Nyt on muzzulla vessalukemista pitkäksi aikaa. Olen täydellinen vaimo.
Kuulostaa aika helmitapaukselta kyllä. Eikö ukkokaan liene hassumpi, väikkäriä kirjoittaa ja Akkaria lukee. Pointsit näistä.
Paras päivä ikinä.
Riemumieli
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:sivu 6, 24,95 euroa QVision
Eiks tuossa lue, että ei myydä alle 18-vuotiaille? Ja jos kyse on jousiviritteisestä, eikä kaasuviritteisestä/sähkövempeleestä, niin itku varmasti tulee.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Riemumieli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:sivu 6, 24,95 euroa QVision
Eiks tuossa lue, että ei myydä alle 18-vuotiaille? Ja jos kyse on jousiviritteisestä, eikä kaasuviritteisestä/sähkövempeleestä, niin itku varmasti tulee.
Mä olen yli 18. En tiedä, mitä laki sanoo siitä, saako huoltaja luovuttaa ko. pyssyn alle 18 vuotiaalle.

Jousiviritteinen on. Viritysmekanismi on kuitenkin turvallinen, eli sitä kautta en usko itkun tulevan, jos sitä tarkoitat.

Mutta kuten sanoin, en mä tuota pyssyä mitenkään into piukkana pojalle ostanut, mutta äityli tietysti pitää tärkeimpänä, että pojalla on samanlaiset härpäkkeet kuin kavereillakin, että pääsevät ammuskelemaan toisiaan yhdessä.
Riemumieli
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Mutta kuten sanoin, en mä tuota pyssyä mitenkään into piukkana pojalle ostanut, mutta äityli tietysti pitää tärkeimpänä, että pojalla on samanlaiset härpäkkeet kuin kavereillakin, että pääsevät ammuskelemaan toisiaan yhdessä.
Tarkoitin sitä, että jos ase ei viritä itseään uudestaan, vaan se on tehtävä joka laukauksen jälkeen itse käsin, niin sehän nyt harmittaa vaikka ketä.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Riemumieli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mutta kuten sanoin, en mä tuota pyssyä mitenkään into piukkana pojalle ostanut, mutta äityli tietysti pitää tärkeimpänä, että pojalla on samanlaiset härpäkkeet kuin kavereillakin, että pääsevät ammuskelemaan toisiaan yhdessä.
Tarkoitin sitä, että jos ase ei viritä itseään uudestaan, vaan se on tehtävä joka laukauksen jälkeen itse käsin, niin sehän nyt harmittaa vaikka ketä.
No mutta olishan se epistä, jos yhdellä olisi sarjatuliase ja muilla kertalaukausia ampuva! Sitäpäitsi hyvää lihastreeniä, virittäminen on raskasta.
Riemumieli
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:No mutta olishan se epistä, jos yhdellä olisi sarjatuliase ja muilla kertalaukausia ampuva! Sitäpäitsi hyvää lihastreeniä, virittäminen on raskasta.
Mutta eikös sodat nimenomaan ratkaista materiaalin ylivertaisuudella? Pojalle vain kunnon chain gun kehiin (600 laukausta minuutissa), niin kyllä lähtee.
Paras päivä ikinä.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suorat housut ja twinsetin, olen virallisesti keski-ikäinen :oops:
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Kuva

+

Kuva
Vesper
Kitisijä

Ooh, sateenkaaripainot! Ootko tullut kaapista?
Manaaja

Hei, yhtään en vittuillut sun twinsetistä, vaikka mieli tekikin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Hyvä kun muistutit, mun piti laittaa tänään meidän penkki myyntiin.
Vesper
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Hei, yhtään en vittuillut sun twinsetistä, vaikka mieli tekikin.
:] Ei siitä voi vittuilla kun tylytin sen jo itse!
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Mikä on twinsetti?
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Mahdatkohan katua vielä kysymistä?
Came here for school, graduated to the high life
Kai Nalo

Manaaja kirjoitti:penkkisälää

Onpa hempulin näköinen viritys. Testasit arvatenkin eka?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:Mikä on twinsetti?
Kuva

Kun et välttämättä kuvasta ymmärrä... neuletakki ja -pusero/toppi -yhdistelmä :P
Kai Nalo

bliss kirjoitti:neuletakki ja -pusero/toppi -yhdistelmä
*kiihottuu*
Vesper
Kitisijä

Wiki tietää:

The classic twinset is knitted in wool or cashmere. Twinsets have been famously worn by Grace Kelly, Marilyn Monroe and many other feminine icons.

The under-sweater is usually worn tight-fitting and the cardigan is worn unbuttoned. This combination is often accompanied by a string of pearls. It's a classic/iconic look.

The twinset is often deployed in films to indicate the character of the wearer. In modern usage, it tends to indicate conservatism or frumpiness. For example, Joan Cusack in the 2004 film 'School of Rock' wears a grey twinset, intended to indicate how conservative she is.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

En mäkään tiennyt :oops: Se selittääkin paljon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Kai Nalo kirjoitti:Onpa hempulin näköinen viritys.
Ööh noh, 76-millistä toi kantti kertaa kantti -putki ja pyöröputki on 78-millistä kamaa mittanauhalla mitattuna. En mä nyt tiedä mistä kohtaa ton pitäis hempulia olla. 280 kiloa tossa penkkiosassa on kantavuutta. Ihan tukevalta tuntuu.
Vastaa Viestiin