Suhdekarikot

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Muuta xSpeden naapuriin?
Kauhee painajainen.
Joo, joutuisit luopumaan rivarielämästäkin.
Karkaisitte yhdessä maalle vanhaan kansakouluun värjäämään kankaita ja harjoittamaan biodynaamista viljelyä pirtissä ja puutarhassa?
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

exPertti kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Tuntuuko siis sinustakin siltä, että jonain päivänä vaimosi ottaa ja lähtee jonkun kykenevämmän mukaan? Otan osaa.
Minusta tuntuu, että satunnainen piikikäs kirjoittelusi palstalla kertoo paljon siitä mitä et kerro.
Satunnaisuus johtuu pääasiassa siitä, että useimmiten töissä on sen verran tekemistä, että kitinöitä ei kerkeä lukemaan.
Toisaalta se johtuu siitä, että suurin osa tänne kirjoittaneista tuntuu olevan niin vitun sekaisin, että postauksia lukiessa tulee aina vähän oksennusta suuhun.

Piikikkyys taas johtuu pitkälti yo. seikasta.
Toisaalta siitä, ettei vaan jaksa lukea tai kirjoittaa pitkiä 'syväluotavia' analyyseja, jotka ammuttaisiin idiotismilla alas jokatapauksessa. Siirryn siis vastaamaan suoraan idiotismilla idiotismiin.

Hyvä Pertti, että olet sen verran saanut kasvatettua itsetuntoasi, ettei ihan jokaisen random anonyymin haukku satuta enää. Oon ylpee susta!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Karkaisitte yhdessä maalle vanhaan kansakouluun värjäämään kankaita ja harjoittamaan biodynaamista viljelyä pirtissä ja puutarhassa?
Ei huono idea, voisin toteuttaa ton ihan yksin. Tai no, en mä ehkä kankaita värjäilis.
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Laitetaas nyt teille vähän sossuporskaakin. Tässä alla keskustelunpätkä messengeristä, jonka pohjalta ymmärsin taannoin jälleen kerran, etten ole naisten suhteen yhteensopiva, vaan tuppaan munaamaan kaikki orastavat suhteeni. Taattua Manaaja-laatua.

Pohjustuksena kerrottakoon että deittasin ko. naista nelisen kertaa, jonka jälkeen viidennellä kerralla eksyimme myös kauppaan yhdessä. Huomasin munahyllyllä hämmästyksekseni, että hän tarttui kärryihin nostamaani maalaismunapakettiin, ja nosti sen takaisin hyllyyn. Samalla alkoi jonkinlainen selostus kanojen vapaaoikeuksista ja käskytys sen suhteen, että ostaisin kilohinnaltaan yli 2x kalliimpia ja pienempiä "vapaiden kanojen" munia.

No vitut. En suostunut tähän vaan ostin itsepintaisesti maalaismunani, josta alkoi sitten sadattelu, syyllistäminen ja hetken aikaa kestänyt "nyt laski pisteet silmissäni" -tyylinen yksisuuntainen tagline championship. Pyysin kohteliaasti jättämään munani rauhaan ja antamaan asian olla, ja totesin etten halua keskustella/kohdata painostusta kyseisestä muna-asiasta. Myös sianlihatuotteita pyydettiin olemaan ostamatta. Lupaavanoloinen startti siis meikäläisenkaltaisen vannoutuneen kasvissyöjän kanssa, sano!

No vierähti ehkä viikon verran niin muna-asiaa nostettiin taas tapetille. Onnistuin kuitenkin jotenkin ovelasti kääntämään puheenaiheen muualle todeten samalla että arvostaisin jos munavalintani jätettäisiin omaksi valinnakseni ja ongelmakseni. No meni taas ehkä viikon verran niin sen jälkeen taas vaihdettiin eeppinen munailuvaihde päälle, tällä kertaa messengerissä. Katsokaa nyt, minä olen vain 100% ihana ja mukava vaikka kello on paljon ja väsyttää, ja silti minulle vain käydään vittuilemaan! Minkä aluksi otin huumorilla, taisin lopuksi ottaa jo vahingossa melkein vittuiluna!

Edit: Keskustelu poistettu "koulukiusaamisen" välttämiseksi.
Viimeksi muokannut Manaaja, 13.01.2010 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^ :lol:
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

wtf Manaaja :lol:
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Ei naureta! Tuska viiltää.
Vesper
Kitisijä

Sami, senkin eläinrääkkääjä!
NuoriD

Ootsa Manala ajatellut kirjoittaa elannannokses? Voisi toimia. Muistan sun hietsu-sidukka -jutskan kanssa.

Tuotat varmasti parempaa tekstiä kuin keskiverto käsikirjoittaja.
Manaaja

Hmm. Mä en muista mun hietsu-sidukkajuttua.

Mä luulen että mun kirjoituksissa on monille ihan tarpeeksi ilman elantojakin.
NuoriD

Manaaja kirjoitti:Hmm. Mä en muista mun hietsu-sidukkajuttua.
Siitä on kauan aikaa.
Manaaja

^ Kirjoitan paljon paskaa.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Manaaja kirjoitti:Pyysin kohteliaasti jättämään munani rauhaan
*REPS*
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

BTW, se nainen rakastaa sinua.

"2:55:05 Nainen: miksi sinun vittu pitää saada minut aina kiukkuseksi saatana "
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kylläpä rupes naurattaan ja ihmetyttään että miksi tuommoinen teksti on tallessa. Eri huvittava akka :D

Hoksasin myös että minähän olen ehkä maailman paras. Vaikka mulle on tärkiää niiden elukoiden (joita syön ja joiden munia syön) elinolot, en kuitenkaan vaadi edes ukkoani syömään kuten minä, sehän saa omilla rahoillaan tehä mitä huvittaa. Pari kertaa se vinkui että "mä haluun syödä kanaa" johon sanoin että no syö, minä en syö. Tuo ämmä oli ihan sekasin jos viidennellä tapaamiskerralla alkaa kertoon mitä sun pitää ostaa ja mitä ei.

Oliko tuolla naikkosella jotain muita mielenkiintoisia ituhippi-idealistiaatoksia? Ts oliko se yhtä "mielenkiintoinen" muissa asioissa? Esim energiansäästö? Sähkön alkuperä? Trooppiset kalat? Ai niin mutta eihän se ollut ituhippi :D

Ai niin tosta exPertin viimisimmästä tuli mieleen että olikohan se nainen masokisti? Minä en kyllä lähtis kauppaan semmosen ihmisen kanssa joka "aina saa mut kiukkuseksi". O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Just tollasten tilanteiden välttämiseksi tulee karttaa kaikenlaisia ituhippejä parisuhdemateriaalina :D
exPertti
Kitisijä

annepa kirjoitti:Ai niin tosta exPertin viimisimmästä tuli mieleen että olikohan se nainen masokisti? Minä en kyllä lähtis kauppaan semmosen ihmisen kanssa joka "aina saa mut kiukkuseksi". O_o
Tämähän on ihan selvä juttu. Naisilla tapaavat mennä ääritunnetilat koko ajan sekaisin ja he eivät tunnu tietävän vihaavatko vai rakastavatko. Se menee yleensä ohi tapaamisen jälkeen. Yhdessä kohtaa haastetaan riitaa ihan mitättömästä asiasta ja kohta pannaankin jo sitten.

Toinen juttu on, että nainen yritti muuttaa Manalaa. Jos se ei ole parisuhteeseen pyrkivän masokistin käytöstä niin ei mikään.

Aiheesta on vitsikin. Kymmenen vuotta miestään muuttamaan pyrkinyt nainen otti eron miehestä ja totesi:"et ole se sama mies jonka kanssa menin naimisiin". :)
annepa
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ai niin tosta exPertin viimisimmästä tuli mieleen että olikohan se nainen masokisti? Minä en kyllä lähtis kauppaan semmosen ihmisen kanssa joka "aina saa mut kiukkuseksi". O_o
Tämähän on ihan selvä juttu. Naisilla tapaavat mennä ääritunnetilat koko ajan sekaisin ja he eivät tunnu tietävän vihaavatko vai rakastavatko. Se menee yleensä ohi tapaamisen jälkeen. Yhdessä kohtaa haastetaan riitaa ihan mitättömästä asiasta ja kohta pannaankin jo sitten.
Onneksi mulla ei ole ääritunnetiloja...
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
exPertti
Kitisijä

annepa kirjoitti:Onneksi mulla ei ole ääritunnetiloja...
Kai rakkautta kuitenkin?
annepa
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Onneksi mulla ei ole ääritunnetiloja...
Kai rakkautta kuitenkin?
On mutta onko se ääritunnetila? Rakastuminen hullaantumalla on minusta ääritunnetila, rakkaus on seesteistä ja tasaista. Tota ensimmäistäkään ei oo näkyny moneen vuoteen. THANK GOD!
exPertti
Kitisijä

annepa kirjoitti:On mutta onko se ääritunnetila?
Ei, paitsi ehkä alussa.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Hieman editointia ja tiivistystä, niin tossa olisi pakinan aineksia naistenlehteen ja kirjoituspalkkiona useita saturaisia.
annepa
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:On mutta onko se ääritunnetila?
Ei, paitsi ehkä alussa.
Niin minä käsitän että siinä alussa on se rakastuminen. Joskus hullaantumalla.
Vesper
Kitisijä

Mäkin taidan olla vähän ituhippi, mut en mä hemmetti sentään muita syyllistä. No, siskoa joskus mut sitä on vaan niin kiva kiusata.
Manaaja

Kun taisi ne ekat oikeat kiukkuuntumisenaiheet syntyä nimenomaan vasta tällä ko. kauppareissulla.

Kiva ja symppis tyttö noin muuten, ja harmittaa ja surettaa ihan sikana että aiheutin/aiheutan melkoisia sydänsuruja vihellettyäni pelin poikki.
Vastaa Viestiin