Karkaisitte yhdessä maalle vanhaan kansakouluun värjäämään kankaita ja harjoittamaan biodynaamista viljelyä pirtissä ja puutarhassa?exPertti kirjoitti:Joo, joutuisit luopumaan rivarielämästäkin.Vesper kirjoitti:Kauhee painajainen.elco kirjoitti:Muuta xSpeden naapuriin?
Suhdekarikot
Satunnaisuus johtuu pääasiassa siitä, että useimmiten töissä on sen verran tekemistä, että kitinöitä ei kerkeä lukemaan.exPertti kirjoitti:Minusta tuntuu, että satunnainen piikikäs kirjoittelusi palstalla kertoo paljon siitä mitä et kerro.MGandhi kirjoitti:Tuntuuko siis sinustakin siltä, että jonain päivänä vaimosi ottaa ja lähtee jonkun kykenevämmän mukaan? Otan osaa.
Toisaalta se johtuu siitä, että suurin osa tänne kirjoittaneista tuntuu olevan niin vitun sekaisin, että postauksia lukiessa tulee aina vähän oksennusta suuhun.
Piikikkyys taas johtuu pitkälti yo. seikasta.
Toisaalta siitä, ettei vaan jaksa lukea tai kirjoittaa pitkiä 'syväluotavia' analyyseja, jotka ammuttaisiin idiotismilla alas jokatapauksessa. Siirryn siis vastaamaan suoraan idiotismilla idiotismiin.
Hyvä Pertti, että olet sen verran saanut kasvatettua itsetuntoasi, ettei ihan jokaisen random anonyymin haukku satuta enää. Oon ylpee susta!
Laitetaas nyt teille vähän sossuporskaakin. Tässä alla keskustelunpätkä messengeristä, jonka pohjalta ymmärsin taannoin jälleen kerran, etten ole naisten suhteen yhteensopiva, vaan tuppaan munaamaan kaikki orastavat suhteeni. Taattua Manaaja-laatua.
Pohjustuksena kerrottakoon että deittasin ko. naista nelisen kertaa, jonka jälkeen viidennellä kerralla eksyimme myös kauppaan yhdessä. Huomasin munahyllyllä hämmästyksekseni, että hän tarttui kärryihin nostamaani maalaismunapakettiin, ja nosti sen takaisin hyllyyn. Samalla alkoi jonkinlainen selostus kanojen vapaaoikeuksista ja käskytys sen suhteen, että ostaisin kilohinnaltaan yli 2x kalliimpia ja pienempiä "vapaiden kanojen" munia.
No vitut. En suostunut tähän vaan ostin itsepintaisesti maalaismunani, josta alkoi sitten sadattelu, syyllistäminen ja hetken aikaa kestänyt "nyt laski pisteet silmissäni" -tyylinen yksisuuntainen tagline championship. Pyysin kohteliaasti jättämään munani rauhaan ja antamaan asian olla, ja totesin etten halua keskustella/kohdata painostusta kyseisestä muna-asiasta. Myös sianlihatuotteita pyydettiin olemaan ostamatta. Lupaavanoloinen startti siis meikäläisenkaltaisen vannoutuneen kasvissyöjän kanssa, sano!
No vierähti ehkä viikon verran niin muna-asiaa nostettiin taas tapetille. Onnistuin kuitenkin jotenkin ovelasti kääntämään puheenaiheen muualle todeten samalla että arvostaisin jos munavalintani jätettäisiin omaksi valinnakseni ja ongelmakseni. No meni taas ehkä viikon verran niin sen jälkeen taas vaihdettiin eeppinen munailuvaihde päälle, tällä kertaa messengerissä. Katsokaa nyt, minä olen vain 100% ihana ja mukava vaikka kello on paljon ja väsyttää, ja silti minulle vain käydään vittuilemaan! Minkä aluksi otin huumorilla, taisin lopuksi ottaa jo vahingossa melkein vittuiluna!
Edit: Keskustelu poistettu "koulukiusaamisen" välttämiseksi.
Pohjustuksena kerrottakoon että deittasin ko. naista nelisen kertaa, jonka jälkeen viidennellä kerralla eksyimme myös kauppaan yhdessä. Huomasin munahyllyllä hämmästyksekseni, että hän tarttui kärryihin nostamaani maalaismunapakettiin, ja nosti sen takaisin hyllyyn. Samalla alkoi jonkinlainen selostus kanojen vapaaoikeuksista ja käskytys sen suhteen, että ostaisin kilohinnaltaan yli 2x kalliimpia ja pienempiä "vapaiden kanojen" munia.
No vitut. En suostunut tähän vaan ostin itsepintaisesti maalaismunani, josta alkoi sitten sadattelu, syyllistäminen ja hetken aikaa kestänyt "nyt laski pisteet silmissäni" -tyylinen yksisuuntainen tagline championship. Pyysin kohteliaasti jättämään munani rauhaan ja antamaan asian olla, ja totesin etten halua keskustella/kohdata painostusta kyseisestä muna-asiasta. Myös sianlihatuotteita pyydettiin olemaan ostamatta. Lupaavanoloinen startti siis meikäläisenkaltaisen vannoutuneen kasvissyöjän kanssa, sano!
No vierähti ehkä viikon verran niin muna-asiaa nostettiin taas tapetille. Onnistuin kuitenkin jotenkin ovelasti kääntämään puheenaiheen muualle todeten samalla että arvostaisin jos munavalintani jätettäisiin omaksi valinnakseni ja ongelmakseni. No meni taas ehkä viikon verran niin sen jälkeen taas vaihdettiin eeppinen munailuvaihde päälle, tällä kertaa messengerissä. Katsokaa nyt, minä olen vain 100% ihana ja mukava vaikka kello on paljon ja väsyttää, ja silti minulle vain käydään vittuilemaan! Minkä aluksi otin huumorilla, taisin lopuksi ottaa jo vahingossa melkein vittuiluna!
Edit: Keskustelu poistettu "koulukiusaamisen" välttämiseksi.
Viimeksi muokannut Manaaja, 13.01.2010 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylläpä rupes naurattaan ja ihmetyttään että miksi tuommoinen teksti on tallessa. Eri huvittava akka 
Hoksasin myös että minähän olen ehkä maailman paras. Vaikka mulle on tärkiää niiden elukoiden (joita syön ja joiden munia syön) elinolot, en kuitenkaan vaadi edes ukkoani syömään kuten minä, sehän saa omilla rahoillaan tehä mitä huvittaa. Pari kertaa se vinkui että "mä haluun syödä kanaa" johon sanoin että no syö, minä en syö. Tuo ämmä oli ihan sekasin jos viidennellä tapaamiskerralla alkaa kertoon mitä sun pitää ostaa ja mitä ei.
Oliko tuolla naikkosella jotain muita mielenkiintoisia ituhippi-idealistiaatoksia? Ts oliko se yhtä "mielenkiintoinen" muissa asioissa? Esim energiansäästö? Sähkön alkuperä? Trooppiset kalat? Ai niin mutta eihän se ollut ituhippi
Ai niin tosta exPertin viimisimmästä tuli mieleen että olikohan se nainen masokisti? Minä en kyllä lähtis kauppaan semmosen ihmisen kanssa joka "aina saa mut kiukkuseksi". O_o

Hoksasin myös että minähän olen ehkä maailman paras. Vaikka mulle on tärkiää niiden elukoiden (joita syön ja joiden munia syön) elinolot, en kuitenkaan vaadi edes ukkoani syömään kuten minä, sehän saa omilla rahoillaan tehä mitä huvittaa. Pari kertaa se vinkui että "mä haluun syödä kanaa" johon sanoin että no syö, minä en syö. Tuo ämmä oli ihan sekasin jos viidennellä tapaamiskerralla alkaa kertoon mitä sun pitää ostaa ja mitä ei.
Oliko tuolla naikkosella jotain muita mielenkiintoisia ituhippi-idealistiaatoksia? Ts oliko se yhtä "mielenkiintoinen" muissa asioissa? Esim energiansäästö? Sähkön alkuperä? Trooppiset kalat? Ai niin mutta eihän se ollut ituhippi

Ai niin tosta exPertin viimisimmästä tuli mieleen että olikohan se nainen masokisti? Minä en kyllä lähtis kauppaan semmosen ihmisen kanssa joka "aina saa mut kiukkuseksi". O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Tämähän on ihan selvä juttu. Naisilla tapaavat mennä ääritunnetilat koko ajan sekaisin ja he eivät tunnu tietävän vihaavatko vai rakastavatko. Se menee yleensä ohi tapaamisen jälkeen. Yhdessä kohtaa haastetaan riitaa ihan mitättömästä asiasta ja kohta pannaankin jo sitten.annepa kirjoitti:Ai niin tosta exPertin viimisimmästä tuli mieleen että olikohan se nainen masokisti? Minä en kyllä lähtis kauppaan semmosen ihmisen kanssa joka "aina saa mut kiukkuseksi". O_o
Toinen juttu on, että nainen yritti muuttaa Manalaa. Jos se ei ole parisuhteeseen pyrkivän masokistin käytöstä niin ei mikään.
Aiheesta on vitsikin. Kymmenen vuotta miestään muuttamaan pyrkinyt nainen otti eron miehestä ja totesi:"et ole se sama mies jonka kanssa menin naimisiin".

Came here for school, graduated to the high life
Onneksi mulla ei ole ääritunnetiloja...exPertti kirjoitti:Tämähän on ihan selvä juttu. Naisilla tapaavat mennä ääritunnetilat koko ajan sekaisin ja he eivät tunnu tietävän vihaavatko vai rakastavatko. Se menee yleensä ohi tapaamisen jälkeen. Yhdessä kohtaa haastetaan riitaa ihan mitättömästä asiasta ja kohta pannaankin jo sitten.annepa kirjoitti:Ai niin tosta exPertin viimisimmästä tuli mieleen että olikohan se nainen masokisti? Minä en kyllä lähtis kauppaan semmosen ihmisen kanssa joka "aina saa mut kiukkuseksi". O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
On mutta onko se ääritunnetila? Rakastuminen hullaantumalla on minusta ääritunnetila, rakkaus on seesteistä ja tasaista. Tota ensimmäistäkään ei oo näkyny moneen vuoteen. THANK GOD!exPertti kirjoitti:Kai rakkautta kuitenkin?annepa kirjoitti:Onneksi mulla ei ole ääritunnetiloja...
Niin minä käsitän että siinä alussa on se rakastuminen. Joskus hullaantumalla.exPertti kirjoitti:Ei, paitsi ehkä alussa.annepa kirjoitti:On mutta onko se ääritunnetila?
Kun taisi ne ekat oikeat kiukkuuntumisenaiheet syntyä nimenomaan vasta tällä ko. kauppareissulla.annepa kirjoitti:Ai niin tosta exPertin viimisimmästä tuli mieleen että olikohan se nainen masokisti? Minä en kyllä lähtis kauppaan semmosen ihmisen kanssa joka "aina saa mut kiukkuseksi". O_o
Kiva ja symppis tyttö noin muuten, ja harmittaa ja surettaa ihan sikana että aiheutin/aiheutan melkoisia sydänsuruja vihellettyäni pelin poikki.