Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

nastamuumio kirjoitti: Heräsin tänään kannelmäkeläisestä yksiöstä.
No ni. Tästäkin näkee puutteenalaisen luuserimiehen (kuten minä) ja "puutteessa" olevan naisen eron. Nastis tuli "ongelmaansa" alunperin selvittämään siihen Suhdeketjuun johon minäkin, ja oivoi kun oli vaikeeta. Kuitenkin Nastis Sai Miestä heti kun halusi. On se niin väärin.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Raksamies?
Putkistosedästä ei oo kuulunut mitään.
No oliko se sitten se muusikko, et kai sä sentään ole mennyt deittailemaan ketään kertomatta meille?
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: No oliko se sitten se muusikko, et kai sä sentään ole mennyt deittailemaan ketään kertomatta meille?
No oli se se. Se kun tossa joulun alla kieltäytyi ymmärtämästä, kun mä halusin lopettaa jutun ja päätti, että me ikään kuin otetaan vähän rauhallisemmin. Ehkä ihan hyvä näin.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Hyvä tyttö! Onnittelut! Nyt vaan uusintaa hakemaan. Tai Porvoossa heräämistä..? ;)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

huima kirjoitti:
Onneksi olkoon! Tosin Kannelmäki on paska paikka.
Jos mä vihaisin Votakkaa, niin nauraisin kun se joutui muuttamaan HOAS:n soluun kannelmäkeen. Mut joo, juu en vihaa, enkä muutakaan pahaa toivo, vaikkakin se on kyllä kirjoitellut omiin nimiin musta vähän kaikennäköistä taas tuonne toiselle palstalle. Olkoon, ei mun itsetunto ole kiinni siitä mitä muut musta ajattelee. Ainaskaan täysin :P
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Riemumieli kirjoitti:Toisaalta ei se römpsä IRL ole niin kiinnostava kuin in your dreams eli ehkä parempi vain haaveilla tuosta silliltä tuoksuvasta hukkaviivasta.
Kuulostaa huolestuttavalta. Ennenkuin heittää ihan lusikan nurkkaan, joskus vaihtamalla paranee! Ainakin joksikin aikaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nastamuumio kirjoitti:Heräsin tänään kannelmäkeläisestä yksiöstä.
Onneksi olkoon täältäkin! Otitko jostain tilaisuudesta vaarin?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:vaikkakin se on kyllä kirjoitellut omiin nimiin musta vähän kaikennäköistä taas tuonne toiselle palstalle.
Toihan on vaan hyväksi. Tajuaa viimeistään siinä vaiheessa että toinen on pösilö. :D
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:vaikkakin se on kyllä kirjoitellut omiin nimiin musta vähän kaikennäköistä taas tuonne toiselle palstalle.
Toihan on vaan hyväksi. Tajuaa viimeistään siinä vaiheessa että toinen on pösilö. :D
Njooh, onneksi ei nyt mitään suoraa, mutta se ken osaa lukea varmasti tajuaa. Tajua mikä halu on julkisesti eron jälkeen alkaa heittämään viittauksia menneeseen suhteeseen. Sama oli kyl Kaakunankin kans :roll:
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Mihinkään ei voi enää luottaa. Nussiva maailma, sano.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: No oliko se sitten se muusikko, et kai sä sentään ole mennyt deittailemaan ketään kertomatta meille?
No oli se se. Se kun tossa joulun alla kieltäytyi ymmärtämästä, kun mä halusin lopettaa jutun ja päätti, että me ikään kuin otetaan vähän rauhallisemmin. Ehkä ihan hyvä näin.
Väsytystaktiikka siis toimii. Itse olisin antanut periksi ja jäänyt ilman piparia.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Se kun tossa joulun alla kieltäytyi ymmärtämästä, kun mä halusin lopettaa jutun ja päätti, että me ikään kuin otetaan vähän rauhallisemmin.
Tämä oli kyllä päivän ilostuttavin uutinen, vaikka en voi millään olla huomauttamatta, että teillä on muusikon kanssa kyllä vähän epäortodoksinen (pun not intended) käsitys siitä, mit vähän rauhallisemmin ottaminen tarkottaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mitä vikaa on täyttää 30+? Eiku älkää kertoko.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kerron kuitenkin.

Kaikki alkaa menemään alamäkeen vauhdilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
tuulenpuiska

^Onko edes tyylikäs pulkka alla, vai ihan vatsallaanko mennään?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jahas, se olis lähtö uudenvuoden vastaanottoon Espooseen. Täytynee pukea luotiliivit.

Kuplivaa vuodenvaihdetta rakkaat kuukunat! :h:

ps. tilulii!
Work like a captain, play like a pirate.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti: tilulii!
Se on ihan selkeesti parantunut kokonaan :)
Bluntly
Kitisijä

tuulenpuiska kirjoitti:^Onko edes tyylikäs pulkka alla, vai ihan vatsallaanko mennään?
Ruumisreellä.
tuulenpuiska

Bluntly kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:^Onko edes tyylikäs pulkka alla, vai ihan vatsallaanko mennään?
Ruumisreellä.
Onko edes tuunattu?
nastamuumio

No voi vittu teidän kanssa. Bluntly menee nyt ja hankkii tänään ittelleen kunnon panon. Tälläisena iltana ei voi olla liian vaikeeta.
Bluntly
Kitisijä

Täh?
nastamuumio

Väännänkö mä sulle rautalankaa? Ihmiset on uudenvuodenaattoisin juhlatuulella ja vaikka valmiita pieniin seikkailuihinkin iloisen mielen vallatesssa alaa ja juhlajuomien alkaessa vaikuttaa. On yleisenä tapana, että vuoden vaihtuessa kuuluu vähän pussailla. Järkkäät ittes johonkin bileisiin tai jos ei sellasia ole, niin mihin tahansa baariin ja annat mennä vaan, unohdat ajattelemisen ja murjottamisen.
Bluntly
Kitisijä

Se, että olisin pillunpuutteessa, on muiden täällä vaikuttavien mielipide.
nastamuumio

Kokeile!
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mikä se on se biisi mitä jenkit laulaa ko vuosi vaihtuu?
En löytäny ts. en hokannu oikeita hakusanoja googletskaan.
Help meee! No big deal mut jäi hämään.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin