No ni. Tästäkin näkee puutteenalaisen luuserimiehen (kuten minä) ja "puutteessa" olevan naisen eron. Nastis tuli "ongelmaansa" alunperin selvittämään siihen Suhdeketjuun johon minäkin, ja oivoi kun oli vaikeeta. Kuitenkin Nastis Sai Miestä heti kun halusi. On se niin väärin.
NuoriD kirjoitti:
No oliko se sitten se muusikko, et kai sä sentään ole mennyt deittailemaan ketään kertomatta meille?
No oli se se. Se kun tossa joulun alla kieltäytyi ymmärtämästä, kun mä halusin lopettaa jutun ja päätti, että me ikään kuin otetaan vähän rauhallisemmin. Ehkä ihan hyvä näin.
Jos mä vihaisin Votakkaa, niin nauraisin kun se joutui muuttamaan HOAS:n soluun kannelmäkeen. Mut joo, juu en vihaa, enkä muutakaan pahaa toivo, vaikkakin se on kyllä kirjoitellut omiin nimiin musta vähän kaikennäköistä taas tuonne toiselle palstalle. Olkoon, ei mun itsetunto ole kiinni siitä mitä muut musta ajattelee. Ainaskaan täysin
Riemumieli kirjoitti:Toisaalta ei se römpsä IRL ole niin kiinnostava kuin in your dreams eli ehkä parempi vain haaveilla tuosta silliltä tuoksuvasta hukkaviivasta.
Kuulostaa huolestuttavalta. Ennenkuin heittää ihan lusikan nurkkaan, joskus vaihtamalla paranee! Ainakin joksikin aikaa.
Dumis kirjoitti:vaikkakin se on kyllä kirjoitellut omiin nimiin musta vähän kaikennäköistä taas tuonne toiselle palstalle.
Toihan on vaan hyväksi. Tajuaa viimeistään siinä vaiheessa että toinen on pösilö.
Njooh, onneksi ei nyt mitään suoraa, mutta se ken osaa lukea varmasti tajuaa. Tajua mikä halu on julkisesti eron jälkeen alkaa heittämään viittauksia menneeseen suhteeseen. Sama oli kyl Kaakunankin kans
NuoriD kirjoitti:
No oliko se sitten se muusikko, et kai sä sentään ole mennyt deittailemaan ketään kertomatta meille?
No oli se se. Se kun tossa joulun alla kieltäytyi ymmärtämästä, kun mä halusin lopettaa jutun ja päätti, että me ikään kuin otetaan vähän rauhallisemmin. Ehkä ihan hyvä näin.
Väsytystaktiikka siis toimii. Itse olisin antanut periksi ja jäänyt ilman piparia.
Se kun tossa joulun alla kieltäytyi ymmärtämästä, kun mä halusin lopettaa jutun ja päätti, että me ikään kuin otetaan vähän rauhallisemmin.
Tämä oli kyllä päivän ilostuttavin uutinen, vaikka en voi millään olla huomauttamatta, että teillä on muusikon kanssa kyllä vähän epäortodoksinen (pun not intended) käsitys siitä, mit vähän rauhallisemmin ottaminen tarkottaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Väännänkö mä sulle rautalankaa? Ihmiset on uudenvuodenaattoisin juhlatuulella ja vaikka valmiita pieniin seikkailuihinkin iloisen mielen vallatesssa alaa ja juhlajuomien alkaessa vaikuttaa. On yleisenä tapana, että vuoden vaihtuessa kuuluu vähän pussailla. Järkkäät ittes johonkin bileisiin tai jos ei sellasia ole, niin mihin tahansa baariin ja annat mennä vaan, unohdat ajattelemisen ja murjottamisen.
Mikä se on se biisi mitä jenkit laulaa ko vuosi vaihtuu?
En löytäny ts. en hokannu oikeita hakusanoja googletskaan.
Help meee! No big deal mut jäi hämään.